سفارش تلفنی کتاب تهیه کتاب تلفنی

دسته بندی :

نویسنده : دست دو بوک

تاریخ درج :

حجم فایل :

سفارش تلفنی کتاب تهیه کتاب تلفنی
سفارش تلفنی کتاب تهیه کتاب تلفنی

خرید تلفنی راهی برای جلوگیری از تردد غیر ضروری در روزهای کرونایی

تمام خبرگزاری ها و مراکز درمان در سراسر جهان تنها یک خواهش از مردم دارند: ** از خانه بیرون نیایید. **

در این روزها که ماندن در خانه می تواند حان خودمان و دیگران را نجات دهد خرید تلفنی بهترین گزینه است. و پناه بردن به مطالعه نیز بهترین گزینه برای گذران دوران قرنطینه. خرید تلفنی کتاب در این روزها یکی از کارآمدترین گزینه ها است به اینصورت که افراد با یک تماس تلفنی ساده کتاب یا کتابهای مورد نظر خود را به کارشناسان فروش مراکز مورد نظر خود معرفی می کنند و آن را درب منزل خود دریافت می کنند.

 

خرید تلفنی راهی برای کاهش ترافیک درون شهری

با خرید تلفنی اقلام مورد نیاز _ از جمله کتاب _ طبیعتا رفت و آمد غیر ضروری در سطح شهر کمتر شده و در نتیجه ترافیک درون شهری کاهش خواهد یافت. باور کنید من و شما هرکدام به تنهایی در بعد کلان موثر هستیم. اگر حتی برای یک بار خرید غیر ضروری به جای بیرون رفتن از خانه به وسیله خرید تلفنی خرید خود را انجام دهیم، در ابعاد وسیع، تاثیرات چشمگیری در کاهش ترافیک و آلودگی هوا و آلودگی صوتی شهرها خواهیم گذاشت.

 

خرید تلفنی کتاب راهی برای صرفه جویی در زمان

در زندگی مدرن امروز، زمان باارزش ترین دارایی هر انسان است و کسی برنده است که بتواند از زمان بهترین استفاده را ببرد. خرید تلفنی یکی از بهترین راه های صرفه جویی در زمان است. نصور کنید شما به چند کتاب در زمینه های مختلف نیاز دارید و از مراکز فروش کتاب فاصله زیادی دارید. چقدر زمان میبرد تا در ترافیک و شلوغی به مراکز فروش برسید؟ چقدر زمان میبرد تا برای هر یک از کتاب ها در مغازه ها جست و جو کنید و شاید نیابید؟ اما با خرید تلفنی فقط کافیست چند دقیقه زمان بگذارید و تلفن را بردارید و تماس بگیرید ... .

 

مزیت خرید تلفنی کتاب نسبت به خرید اینترنتی

خرید اینترنتی از سایت های فروش آنلاین کتاب نیز بسیاز مفید است و از مزیت های بالا برخوردار است اما نه در همه مواقع. به خصوص مواقعی که شما به تعدادی کتاب در زمینه های گوناگون (داستان، حقوق، دانشگاهی، زبان، کودک و نوجوان و ...) نیاز دارید. در اینصورت شاید نیاز باشد ساعتها وقت صرف کنید در سایت های گوناگون ثبت نام کنید، در هریک از آنها جست و جو کنید و یک یا دو کتاب را در هر سایت بیابید و مابقی را مجبور شوید در سایت دیگری خرید کنید. در اینصورت علاوه بر زمان مضاعف مجبور خواهید شد برای خرید از هر سایت هزینه حمل جداگانه بپردازید.

اما با خرید تلفنی کتاب کافی است با یک تماس ساده با کارشناسان مراکز فروش تلفنی کتاب:

" لیست کتابهای متنوع خود را بدهید و آنها را درب منزل تحویل بگیرید "

 

ممکن است دقیقا ندانید چه کتابی می خواهید

گاهی پیش می آید که شما می خواهید به گروه سنی خاصی یا به اشخاصی در موقعیت های خاصی کتاب هدیه بدهید یا ممکن است در زمینه مشخصی تمایل به مطالعه داشته باشید اما کتاب مشخصی را نشناسید، یا ... در این مواقع حتی بدون اینکه نام کتاب خاصی را بگویید، کافی است بگویید در چه زمینه ای و چه نوع کتابی مد نظرتان است. مشاوران فروش کتاب با دادن اطلاعات کافی درمورد کتاب ها و معرفی مناسب ترین کتاب به شما کمک می کنند و در صورت پذیرش شما و سفارش دادن، آن کتاب ها به آدرس پستی شما ارسال می شوند.

 

اگر با توجه به مطالب گفنه شده تشویق شده اید که کتاب های خود را از طریق خرید تلفنی کتاب تهیه کنید می توانید با لایک بوک تماس بگیرید:

 

لایک بوک

مرکزخرید و فروش تلفنی کتاب لایک بوک به صورت تخصصی در زمینه کتاب های روانشناسی و حقوق فعالیت دارد اما در تمام زمینه ها نیز فعالیت میکند بخصوص زمانی که شما لیست مشخصی از کتابها در زمینه های متنوع دارید میتوانید لیست خود را از طریق شماره واتساپ این مجموعه ارائه داده و پکیج کتابهای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0