معرفی مراکز فروش کتابهای پزشکی و دندانپزشکی در سراسر کشور

دسته بندی :

نویسنده : دست دو بوک

تاریخ درج :

حجم فایل :

معرفی مراکز فروش کتابهای پزشکی و دندانپزشکی در سراسر کشور
معرفی مراکز فروش کتابهای پزشکی و دندانپزشکی در سراسر کشور

رشته پزشکی
پزشکی، یکی از چهار رشته دکتری حرفه‌ای است که هفت سال، درس دانشگاهی و ۲ سال، طرح اجباری دارد،‌ که بدون آن،‌ تاسیس مطب، امکان‌پذیر نیست. سرشار از درس‌های حفظی است که بیشتر آن‌ها با شیمی و زیست مرتبط هستند و با دنیایی از اصطلاحات علمی و اسامی تخصصی سر و کار دارد که ورود آن، نیازمند داشتن مهارت کافی در زبان انگلیسی است. علاوه بر این،‌ حرفه پزشکی،‌ به واسطه ارتباط مداوم با اقشار مختلف مردم، نیازمند یک روابط عمومی خوب و همچنین صبر و حوصله و داشتن روحیه همدلی است.
رشته پزشکی دانشی است که هدف آن حفظ و ارتقاء سلامتی، درمان بیماری‌ ها و بازتوانی آسیب‌ دیدگان است. این اهداف با شناخت بیماری ها، تشخیص، درمان و پیشگیری از بروز آنها به انجام می رسد.


مهم‌ترین دروس دانشگاهی رشته پزشکی
همانطور که گفتیم، دوره آموزش دکترای پزشکی، در مجموع، هفت سال است. این دوره، شامل 290 واحد درسی است و به چهار مرحله مجزا تقسیم می‌شود:

- علوم پایه
در این مرحله، دانشجو با ساختمان بدن انسان و اعمال فیزیولوژیک او و همچنین، عوامل زیستی بیماری زا و مکانیسم دفاعی بدن در برابر آن‌ها و اصول مسائل بهداشتی، آشنا می‌شود. طول این دوره، ۲ سال است و طی آن، ‌دانشجو موظف به گذراندن 91 واحد نظری و عملی است که مهمترین درس‌های تخصصی آن عبارتند از: آناتومی تنه، روان شناسی، بیوشیمی، فیزیک پزشکی، آنااتومی اندام، بافت شناسی، بهداشت، آناتومی سر و گردن، ژنتیک، جنین شناسی، فیزیولوژی، باکتری شناسی، انگل شناسی، ویروس شناسی، پاتولوژی،‌ ایمونولوژی.

حسن ختام این بخش، عبور از آزمون جامع است. این آزمون،‌ دوبار در سال برگزار می‌شود و هر دانشجو، به شرط گذراندن کل واحد‌های درسی، می‌تواند حداکثر ۳ بار در آن شرکت کند. دانشجویانی که دست کم به ۵۰ درصد پرسش‌ها پاسخ درست بدهند، وارد مرحله بعدی تحصیل خواهند شد. دانشجویانی که به هر دلیل، موفق به عبور از این سد نشوند، می‌بایست به دلخواه خود، به یکی از رشته‌های مقاطع کاردانی یا کارشناسی، تغییر رشته دهند.

 

- نشانه شناسی و فیزیوپاتولوژی
طول این دوره، یک سال و مشتمل بر 30 واحد تئوری و عملی است. هدف از آموزش در این مرحله، عرضه مباحثی است که بتواند ضمن دادن آگاهی از مبانی فیزیولوژیک، دانشجو را با ساز و کار بیماری‌ها و عوامل موثر در آن‌ها و همچنین، نمودها و نشانه‌های بیماری‌ها آشنا کند.
    مهمترین دروس این دوره عبارتند از:
بیماری‌های قلب و عروق، بیماری‌های غدد، بیماری‌های تنفسی،‌ پاتولوژی اختصاصی، نشانه شناسی پزشکی، بیماری‌های گوارشی، بیماری‌های خون، بیماری‌های روماتیسمی، بیماری‌های کلیه، فارماکولوژی، کارآموزی بهداشت، کارگاه مهارت‌های بالینی.

پس از پایان این دوره مهم، دانشجویانی که موفق به کسب نمره قبولی در تمام واحدها شده باشند، وارد مقطع کاراموزی می‌شوند.

- کاراموزی بالینی
این مقطع،‌ که شامل حدود 95 واحد نظری و عملی است، بین ۲۰ تا ۲۲ ماه، طول می‌کشد و هدف از آن، کسب توانایی تشخیص بیماری‌ها از دیدگاه بالینی و آزمایشگاهی و همچنین به دست آوردن توانایی‌های لازم در به کار بردن اندیشه و استقلال و نتیجه‌گیری سریع است. این مقطع، شامل دو بخش مجزا است که یکی بر بالین بیماران بستری در بخش‌های بیمارستانی و دیگری در درمانگاه‌ها انجام می‌شود. به این ترتیب، علاوه بر گذراندن دروس دانشگاهی، دانشجو در این مقطع، نحوه برخورد صحیح با بیمار را نیز فرا می‌گیرد.
    مهمترین درس‌های مقطع کاراموزی پزشکی عمومی عبارتند از: اخلاق پزشکی، پزشکی قانونی، کاراموزی در بخش‌های جراحی (عمومی، بیهوشی،‌ ارتوپدی، اورولوژی)، اطفال، داخلی، داخلی قلب، عفونی، اعصاب، زنان، رادیولوژی، چشم، گوش و حلق و بینی، پوست، روانپزشکی.

پس از گذراندن این دوره،‌ مرحله کارورزی  آغاز می‌شود که شرط ورود به آن، کسب قبولی در کارموزی کلیه بخش‌ها و درس‌های مرحله قبل و موفقیت در آزمون پیش کارورزی است. در این مورد هم، مانند آزمون جامع، شرط قبولی، کسب حداقل 50٪ نمره کل آزمون است و هر دانشجو می‌تواند، حداکثر سه بار در این آزمون،‌ شرکت کند و در صورت عدم قبولی، به یکی از رشته‌های مقاطع پایین‌تر، تغییر رشته دهد.

- کارورزی
این دوره، آخرین مقطع از دوره شش ساله دکتری عمومی و شامل 68 واحد عملی و کشیک‌های شبانه است که در مدت 18 ماه، ارائه می‌شوند. عمده مباحث این مقطع،‌ عبارتند از: کارورزی در بخش‌های اطفال، داخلی CCU، جراحی (عمومی، بیهوشی،‌ ارتوپدی، اورولوژی)، داخلی و عفونی.


گرایش‌های رشته پزشکی برای ادامه تحصیل و گرفتن تخصص

* بیهوشی

متخصص بیهوشی، پزشک متخصصی است که در مدیریت درد، بیهوشی‌های جراحی، انواع بی‌حسی‌ها و مراقبت‌های ویژه مهارت دارد. او ارزیابی‌های قبل از عمل و درمان بیماران در شرایط خاص را نیز بر عهده دارد. برخی از این موارد،‌ عبارتند:

    مدیریت دردهای مزمن
    احیای قلبی و ریوی
    مدیریت و درمان بیماران بسیار بدحال یا آسیب دیده در بخش مراقبت‌های ویژه

طول دوره تخصص بیهوشی 4 سال است و فلوشیپ‌های آن عبارتند از:

    بیهوشی قلب
    درد در بیهوشی
    بیهوشی پیوند اعضای داخل شکم
    بیهوشی کودکان
    بیهوشی مغز و اعصاب
    طب تسکینی

با توجه به اینکه در هر نوع عمل جراحی، متخصص بیهوشی و دستیار او باید حضور داشته باشند، می‌توان گفت نیاز به این شغل تقریبا دائمی است . از آنجایی که تکنولوژی در این حوزه به سرعت در حال گسترش است، داروها، دستگاه‌ها و تجهیزات جدیدی در حوزه بیهوشی به بازار ارائه می‌شود که هر روز استرس و ریسک این شغل را پایین تر آورده و ایمنی آن را بالاتر می‌برد. به طور کلی گفته‌ها حاکی است متخصصان بیهوشی درآمدهای متفاوتی از متوسط تا عالی دارند.


* پوست

رشته تخصصی بیماری‌های پوست یک رشته تخصص بالینی است که به اختلالات و بیماری‌های پوست، مخاط، مو و ناخن‌ها و تعدادی از بیماری‌های آمیزشی می‌پردازد. متخصصین پوست با گستره وسیعی از بیماری‌ها شامل آکنه، زگیل، درماتوزهای التهابی، کانسرهای پوست، بیماری‌های اتوایمیون، درماتوزهای شغلی و درماتیت‌های تماسی، سر و کار دارند. روش‌های درمانی در این رشته از اقدامات جراحی (از قبیل برداشتن ضایعات، اسکلروتراپی، جراحی لیزری، لیپوساکشن، کاشت مو و درمان‌های تقویت بافت) تا اقدامات مراقبتی از پوست سالم، پیشگیری از بیماری‌های پوستی و درمان پیری پوست متفاوت است.

طول دوره تخصص پوست، 4 سال و تنها فلوشیپ آن در حال حاضر، آسیب‌شناسی پوستی (درماتوپاتولوژی) است.

به لطف توجه زیاد مردم، در عصر حاضر، به زیبایی پوست و مو و انجام عمل‌های زیبایی، برای پزشک متخصص پوست، درآمد بسیار خوبی پیش‌بینی می‌شود. هرچند در سال‌های اخیر، عده زیادی از دانش‌آموختگان رشته‌های دیگر نیز با انگیزه کسب درآمد، وارد این رشته شده‌اند و پس از گذراندن دوره‌های کوتاه ۳ ماهه مراقبت از پوست، در بعضی از امور زیبایی، از قبیل تزریق بوتاکس، مشغول فعالیت هستند. این قبیل دخالت‌ها در این رشته، آینده شغلی آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اما از نظر اجتماعی، یک متخصص پوست، همواره از موقعیت خاص و مطلوبی برخوردار است.

* رادیولوژی

رشته رادیولوژی، یک رشته تخصص بالینی است که دربرگیرنده مجموعه ای از روش‌های تصویربرداری تشخیصی و مداخله ای پزشکی یا تفسیر آن‌هاست. ابزارهای کلی یک رادیولوژیست عبارتند از: اشعه ایکس، امواج فراصوت، امواج مغناطیسی و سایر انواع انرژی‌های تشعشعی.

طول این دوره تخصص، 4 سال است و از بین فلوشیپ‌های آن، می‌توان به رادیولوزی زنان و رادیولوزی مداخله‌ای،‌ اشاره کرد.

دانش‌ رادیولوژی تشخیصی، در سال‌های اخیر بسرعت پیشرفت کرده و امکانات تشخیص پزشکی را به طور غیرقابل تصوری به پیش رانده است. همچنین رادیولوژی مداخله‌ای، در تشخیص و درمان بیماران، اندیکاسیون‌های بسیاری پیدا کرده است که هر روز در حال پیشرفت و توسعه هستند. از این رو نیاز به متخصصین این رشته هر روز بیشتر می‌شود. به نظر می‌رسد، هنوز، این رشته در ایران، بازار کار خوبی داشته باشد. البته اخیرا با توجه به افزایش ظرفیت رزیدنتی این رشته و همچنین ورود رشته‌های دیگر در حیطه کاری آن، به خصوص سونوگرافی، نگرانی‌های در بین رادیولوژیست‌ها، از نظر آینده این حرفه، به وجود آمده است. در حال حاضر، این رشته جزو رشته‌های پردرآمد پزشکی در ایران به شمار می‌رود.
رادیولوژی

* طب اورژانس

طب اورژانس، یک تخصص بالینی است که به ارزیابی، احیاء، تثبیت، تشخیص و مراقبت از بیماران اورژانس می‌پردازد. این رشته تخصصی، یک رشته پرفشار، با سرعت بالا و با تنوع زیاد است که دربرگیرنده اطلاعات علوم پایه و دانش بالینی لازم و مهارت‌های مناسب جهت تشخیص، تصمیم‌گیری و درمان بیماران مراجعه کننده به اورژانس است.

همچنین، مدیریت بخش اورژانس و حوادث غیرمترقبه، از دیگر وظایف پزشک اورژانس، به شمار می رود. متخصص این رشته، همچنین باید بتواند به عنوان عضوی مؤثر از تیم پزشکی با متخصصان رشته‌های دیگر و نیز نظام اورژانس پیش بیمارستانی، همکاری کند.

طول دوره آموزش در این رشته ۳۶ ماه است. نکات منفی که ممکن است در حین تحصیل و کار، موجب ایجاد نارضایتی پزشکان شود، عبارتند از: استرس زیاد در محل کار، شب‏کاری‏‌های زیاد، عدم تداوم مراقبت از بیمار و برخورد نامناسب بیماران نگران و وحشت‏زده. از نکات منفی دیگر می‏‌توان به کار فقط در بیمارستان و درمانگاه اشاره کرد. برای متخصصان طب اورژانس، عملا امکان مطب‏‌داری وجود ندارد.

اما با توجه به نوپا بودن این رشته و نیاز همه بیمارستان‌ها به متخصص طب اورژانس، به نظر می‌رسد متخصصین این رشته، آینده شغلی خوبی داشته باشند. بازار کار این رشته حتی در شهرهای بزرگ نیز هنوز اشباع نشده است و جزو معدود رشته‌ها از این منظر، محسوب می‌شود.

* جراحی عمومی

 

رشته جراحی عمومی، شاخه ای از علوم پزشکی است که به درمان بیماری‌های قسمت‌های مختلف بدن انسان، با تکیه بر استفاده از روش‌های جراحی می‌پردازد. تأکید این رشته، کار بـر روی تروماهـا، بیماری‌هـای دسـتگاه گـوارش، شکم، گردن، غدد درون ریز، عروق محیطی، نسوج نرم و پستان است. طول دوره جراحی عمومی «چهار سال» است و برخی از مهم‌ترین فلوشیپ‌های آن عبارتند از:

    جراحی عروق
    جراحی درون بین (لاپاراسکوپی)
    جراحی گوارش تحتانی (کولورکتال)
    جراحی سرطان

تا کنون اقدام جامعی در خصوص بررسی تعداد متخصصین مورد نیاز، صورت نگرفته است. اما گفته‌ها حاکی از آن است که با توجه به تخصصی و فوق تخصصی شدن جراحی، وضعیت جراحان عمومی، مانند گذشته نیست. به طوری که نبودن امنیت شغلی و مسائل مالی، جز مشکلاتی است که جراحان، معمولا از آن نام می‌برند.

* داخلی

بیماری‌های داخلی، یک رشته تخصصی بالینی پزشکی است که دانش آموختگان آن با کسب دانش، مهارت، نگـرش و رفتارهـای لازم، در جهت پیشگیری، ارزیابی، تشخیص، مراقبت، درمان و پیگیری بیماری‌های داخلی اقدام می‌کنند. طول این دوره تخصص،‌ چهار سال است و فوق تخصص‌های مشتق از آن عبارتند از:

    بیماری‌های غدد درون ریز
    بیماری‌های گوارشی
    بیماری‌های کلیه
    بیماری‌های مفاصل و بافت همبند
    بیماریهای خون و انکولـوژی
    بیماری‌هـای ریـه
    بیماری‌های قلب و عروق

 با راه اندازی رشته‌های فوق تخصصی و نبود یک سیستم ارجاع در نظام بهداشتی درمانی کشور، وضـعیت نامناسـبی از نظـر آمـوزش طـب داخلی عمومی و جایگاه یک متخصص داخلی در این سیستم ایجاد شده است. از این رو به نظر می‌رسد آینده شغلی این متخصصین، به خصوص در شهرهای بزرگ، وضعیت مناسبی نخواهد داشت. اما برای رشته‌های فوق تخصصی این رشته، وضعیت کاملا متفاوت است و هنوز تعداد زیادی مورد نیاز است.

* نورولوژی

بیماری‌های مغز و اعصاب، یک رشته تخصصی بالینی پزشکی است که به بیماری‌های سیستم عصبی، شامل اختلالات مغز، نخاع، اعصاب محیطی و همچنین عضلات می‌پردازد. بخش زیادی از کار یک نورولوژیست، مشاوره است، اما می‌تواند به عنوان پزشک اولیه بیمار نیز باشد. اصلی‌ترین فلوشیپ‌های این رشته عبارتند از:

    پزشکی خواب
    مالتیپل اسکلروز (MS)

با توجه به نیاز موجود و بازار کار فعلی این رشته، به نظر می‌رسد در آینده، همچنان فرصت‌های شغلی خوبی در انتظار این متخصصین باشد.


* اطفال

پزشک متخصص اطفال سلامت کودک خردسال را مدیریت می کند که شامل موارد فیزیکی ، رفتاری و سلامتی روانی کودک می باشد.
متخصص اطفال یکی دیگر از شاخه های پزشکی می باشد و به صورت تخصصی به موارد مربوط به رشد و بیماری های اطفال می پردازد و خانواده را از مراجعه به هر نوع پزشک بی نیاز می کند.
بالا بردن آگاهی از اینکه بیماری های کودکان با بزرگسالان متفاوت است نقش عمده ای در تخصصی شدن این رشته پزشکی دارد و پزشکان متوجه این موضوع شدند که واکنش اطفال به بیماری و داروها به سن آنها بستگی دارد.
فیزیولوژی بدن کودکان با بزرگسالان متفاوت است به طوری که شاید مقدار مصرف مواد غذایی مسموم در بزرگسال تنها باعث استفراغ او شود اما در کودک خطرات جانبی جبران ناپذیری داشته باشد زیرا کودک سیستم دفاعی ضعیف تری دارد.
متخصصان اطفال با ارائه مراقبت های جسمی ، روحی و عاطفی به بیماران خود ، با سلامتی کودکان ، نوزادان و حتی نوجوانان سر و کار دارند.

آن ها برای بدست آوردن اطلاعات مربوط به وضعیت پزشکی بیمار آزمایش های تشخیصی را انجام می دهند و برای درمان بیماری ها ، اختلالات و اسیب ها ، معالجه و دارو و همچنین واکسن را انجام می دهند.

این متخصصین خانواده را در مورد رژیم های غذایی ، بهداشت و پیشگیری از بیماری راهنمایی و هدایت می کند.

کارهایی که پزشک متخصص برای مراقبت از اطفال انجام می دهد شامل :

    معاینه فیزیکی اطفال
    واکسن زدن به کودکان
    اطمینان از روند رشدی و سلامت رفتاری کودک
    پاسخ دادن به سوالات والدین در ارتباط با حوزه رشد و پیشرفت کودکان
    ارائه اطلاعات کافی در خصوص تغذیه ، نیازهای ایمنی و سلامت کودکان به والدین
    شناسایی و درمان بیماری ها ف عفونت ها ، مصدومیت ها و سایر مشکلات

* زنان و زایمان

رشته زنان و زایمان، یک رشته تخصصی بالینی است که به پیشگیری، تشخیص، درمان و پیگیری بیماری‌های زنان می‌پردازد. این رشته، ترکیب دو حیطه تخصصی است: obstetrics، که تمرکز آن مراقبت زنان قبل، حین و بعد از زایمان است، و gynecology،‌ که به تشخیص و درمان بیماری‌های دستگاه تولیدمثل زنان و بیماری‌های پستان می‌پردازد. طول آموزش در این دوره ۴ سال است. در ایران، این رشته فقط ورودی خانم می‌گیرد. فلوشیپ‌های این دوره عبارتند  از:

    انکولوژی زنان
    نازایی و ناباروری
    پریناتولوژی
    اختلالات کف لگن در زنان
    لاپاراسکوپی (جراحی درون‌بین زنان)

با توجه به افزایش رشد جمعیت، که به دلیل افزایش موالید زنده در سال‌های اخیر بوده است، به نظر می‌رسد نیاز به متخصص زنان و زایمان، روز به روز بیشتر می‌شود. نیاز فعلی کشور نیز، نشان دهنده فرصت‌های شغلی زیادی برای این متخصصین است.

 

معرفی مراکز فروش کتابهای پزشکی و دندانپزشکی در سراسر کشور

 

مراکز فروش کتابهای پزشکی و دندانپزشکی تهران

 

1- سایت پزشکی بوک

فروش آنلاین کتابهای پزشکی و دندانپزشکی، پرستاری و مامایی در زمینه های متنوع. در فروشگاه اینترنتی پزشکی بوک

www.pezeshkibook.com

درباره سایت پزشکی بوک
وبسایت پزشکی بوک از سال 1395 تا کنون به صورت تخصصی در زمینه فروش اینترنتی کتب پزشکی و دندانپزشکی و فروش اینترنتی کتب پرستاری و مامایی در شهر تهران فعالیت دارد اما افتخار خدمت رسانی به سراسر ایران را از طریق سیستم پست دارد.
در وبسایت پزشکی بوک کتاب ها در دسته بندی های کاملا مشخص و عناوین واضح قرار داده شده اند و کاربران سایت پزشکی بوک به راحتی می توانند در سایت به جست و جو میان کتاب ها بپردازند.
در سایت پزشکی بوک، تمامی کتابهای رشته پزشکی و دندانپزشکی، پرستاری و مامایی و دامپزشکی و آزمونهای مختلف مربوط به این تخصص ها موجود است. حتی اگر کتابی در سایت موجود نباشد با یک تلفن ساده و تماس با کارشناسان دفتر مرکزی ما میتوانید سوالات خود را مطرح کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

خدمات ما
فروش کتاب های آزمون های دستیاری

فروش اینترنتی کتاب پرستاری و مامایی

فروش اینترنتی کتاب بهداشت

فروش اینترنتی کتابهای سری پزشکی شامل:فروش اینترنتی کتاب سیب سبز سیب سرخ سیب ترش - فروش اینترنتی کتاب روپوش سفید - فروش اینترنتی فروش اینترنتی کتابهای Secrets - فروش اینترنتی کتابهای at a Glance - فروش اینترنتی کتابهای هفته آخر- فروش اینترنتی کتابهای گزینه برتر دکتر ایزدی - فروش اینترنتی کتابهای فوریتهای شب امتحان - فروش اینترنتی کتابهای USMLE-MCCQE - فروش اینترنتی کتابهای کتاب کلیدی - Key Book - فروش اینترنتی کتابهای نکات برتر - فروش اینترنتی کتابهای گزینه اول و abc - فروش اینترنتی کتابهای برای کنکور - فروش اینترنتی کتابهای سری گاید لاین کامران احمدی - فروش اینترنتی کتابهای Effortless Medicine - فروش اینترنتی کتابهای ABS - فروش اینترنتی کتابهای  IQB -  فروش اینترنتی کتابهای  ETC - فروش اینترنتی کتابهای دکتر مجتبی کرمی - فروش اینترنتی کتابهای آمادگی آزمون آسکی OSCE
فروش اینترنتی کتابهای Rip it books - فروش اینترنتی کتابهای سری کمپل ارتوپدی - فروش اینترنتی کتابهای حرف آخر- فروش اینترنتی کتابهای ترجمه روزن - فروش اینترنتی کتابهای سری Order دکتر پاشا - فروش اینترنتی کتابهای GBS تیمورزاده
فروش اینترنتی کتابهای تلان - فروش اینترنتی کتابهای سری ALS ارجمند - فروش اینترنتی کتابهای در یک صفحه - فروش اینترنتی کتابهای گزینه برتر آرتین طب - فروش اینترنتی کتابهای Unique - فروش اینترنتی کتابهای ATP - فروش اینترنتی کتابهای سری کتابهای First Resident - فروش اینترنتی کتابهای سری کتابهای هنری - دیویدسون - فروش اینترنتی کتابهای تکنوتست - فروش اینترنتی کتابهای درسنامه برونر و سودارث

فروش اینترنتی کتابهای دندانپزشکی

روش اینترنتی کتابهای دامپزشکی

فروش اینترنتی کتابهای لاتین پزشکی

فروش اینترنتی کتابهای منابع آزمون پزشکی

زمان ارسال سفارشات
زملانی که کاربران خرید خود را در سایت پزشکی بوک ثبت می کنند نهایتا فردای آن روز بسته سفارش آماده و تحویل پیک یا پست میگردد . بسته به محل سکونت کاربر (تهران یا شهرستان) و نوع ارسال (پیک، پست پیشتاز، پست سفارشی) بین یک روز تا یک هفته (برای پیک همان روز برای پست پیشتاز دو روز کاری و برای پست سفارشی دو تا هفت روز کاری) زمان رسیدن سفارش به دست مشتری خواهد بود که این زمانبندی مربوط به اداره پست هر شهرستان است.

تماس با ما
آدرس دفتر مرکزی پزشکی بوک:
تهران،میدان انقلاب،خ روانمهر-پلاک 144

*** توجه بفرمایید که ما فروش حضوری نداریم لذا برای مراجعه حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید ***

تلفن های تماس پزشکی بوک:
02166418775
09122659891

 

 

 

مراکز فروش کتابهای پزشکی و دندانپزشکی کرج

 

1- نمایشگاه و فروشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی خوارزمی
کرج رجایی شهر بلوار موذن شرقی روبروی بانک ملی دانشگاه ازاد پلاک 32

تلفن: 02634421595-02634210815-02634207791

نمایشگاه و فروشگاه تخصصی کتب دانشگاهی خوارزمی  در سال 1379- به منظور مرکز نشر و پخش کتب دانشگاهی  پایه گذاری شد.

مهمترین هدفی که در خوارزمی از آغاز بر آن پای فشرده ایم و به یاری خداوند تا کنون در قول و عمل به آن وفادار بوده ایم، عرضه ی غنی ترین و مفیدترین آثار مکتوب دانشگاهی در زمینه ی علوم انسانی، فنی مهندسی و رشته های وابسته به آن بوده است.

محصولات خوارزمی ، به طور کلی، در سه  گروه جای می گیرند:

گروه اول- کتب تخصصی و منابع درسی و کمک درسی دانشگاهی .

گروه دوم- کتابهای عمومی، تربیتی و آموزشی.

گروه سوم- لوازم التحریر

http://ketabekharazmi.com

مراکز فروش کتابهای پزشکی و دندانپزشکی اصفهان

 

1- پارسا نشر
 نشر کتاب پارسا، با بیش از 25 سال سابقه و در اختیار داشتن امکانات مدرن و پیشرفته، پرسنل مجرب و کارآزموده در حوزه توزیع کتاب های تخصصی پزشکی و دیگر موضوعات فعالیت دارد. فروشگاه اینترنتی پارسا نشر امیدوار است به یاری خداوند و همچنین همراهی و همدلی شما عزیزان بتواند در پیشرفت و پویایی علم، در تولید و خدمت­‌رسانی به جامعه علمی و دانشگاهی قدم برداشته تا همواره کتاب های مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت و تخفیف های استثنایی در کوتاه ترین زمان در اختیارتان قرار ‌دهد.

آدرس: اصفهان، خیابان آمادگاه، مجموعه عباسی، طبقه همکف، پلاک 105

تلفن: 03132203633

وبسایت: https://parsanashr.com


2- کتاب فروشی پژواک (کتب گروه پزشکی)

تلفن ثابت: 36281574 031
همراه: 09132079448
دور نگار: 36281574 031
آدرس: اصفهان - دروازه شیراز - خیابان چهارباغ بالا - مجتمع هزار جریب - طبقه همکف
ساعت کار:8:30 الی 13:30 و 16:30 الی 21:30
---
کلیه کتب گروه پزشکی با تخفیف 15 الی 50 درصد ارائه می شود

 

 

مراکز فروش کتابهای پزشکی و دندانپزشکی قزوین

 

 

 

مراکز فروش کتابهای پزشکی و دندانپزشکی شیراز

 

 

 

مراکز فروش کتابهای پزشکی و دندانپزشکی مشهد

 

 

 

مراکز فروش کتابهای پزشکی و دندانپزشکی تبریز

 

 

 

مراکز فروش کتابهای پزشکی و دندانپزشکی کرمانشاه

 

 

 

مراکز فروش کتابهای پزشکی و دندانپزشکی یزد

 

 

 

مراکز فروش کتابهای پزشکی و دندانپزشکی کرمان

 

 

 

مراکز فروش کتابهای پزشکی و دندانپزشکی سنندج

 

 

 

مراکز فروش کتابهای پزشکی و دندانپزشکی اراک

 

 

 

 

نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0