فروش کتاب های درسی، کمک درسی و کنکور در سراسر ایران

دسته بندی :

نویسنده : دست دو بوک

تاریخ درج :

حجم فایل :

فروش کتاب های درسی، کمک درسی و کنکور در سراسر ایران
فروش کتاب های درسی، کمک درسی و کنکور در سراسر ایران

اهمیت کتاب کمک درسی در تحصیل
کتاب کمک درسی یکی از بهترین وسایل کمک آموزشی به شمار می رود که هر فردی برای آموزش غیر حضوری و یا حتی آموزش حضوری می تواند از آنها بهره مند شود. استفاده از کتاب کمک درسی می تواند کمک کند تا دانش آموزان بتوانند با صرف زمان کمتری در کلاس ها، بتوانند درس را بهتر یاد بگیرند. کتاب کمک آموزشی کمک می کند تا درس های مختلف را بتوان با بهترین کیفیت ممکن یاد گرفت. این موضوع کمک می کند تا بتوان سطح علمی خود را به بهترین شکل ممکن افزایش داد.
کتاب کمک درسی معمولا به توضیح همه نکات موجود در کتب درسی می پردازد، بدین ترتیب افرادی که از کتب کمک درسی بهره می برد، تسلط بسیار بیشتری بر دروس پیدا می کنند. کتب کمک آموزشی را می توان به صورت همزمان با کلاس درس مورد استفاده قرار اد، یعنی تا هر جایی که در کلاس درس پیشرفت درسی وجود داشته باشد، از کتاب کمک درسی استفاده کرده و از آن بخش جلوتر نرویم. دقت بالای توضیح مسائل مختلف در کتاب کمک درسی کمک می کند تا بتوان با تمرکز بیشتری مسائل موجود در کتاب درسی را حل کرد.



علت استفاده از کتاب کمک درسی
استفاده از کتاب کمک درسی از سوی برخی از معلمان در سراسر کشور توصیه می شود. این موضوع می تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد. یکی از دلایل اصلی که منجر به سفارش استفاده از کتاب کمک درسی شده است، وجود نقص در برخی از کتاب های آموزشی است. به همین خاطر بوده که حجم کتاب کمک درسی بسیار بیشتر از کتاب های درسی موجود در بازار است. کیفیت کتاب کمک درسی نیز بر یادگیری دانش آموزان تاثیرگذار است.
حل تمرین های موجود در کتاب درسی باعث شده تا کتاب های کمک آموزشی محصولی بسیار مناسب و تاثیرگذار برای یادگیری بهتر دروس مختلف به شمار بروند. تشریح کامل جواب سوالات و معرفی روش های مختلف برای رسیدن به جواب یک سوال سبب شده تا کتاب کمک آموزشی به تقویت دانش آموزان کمک بسیار زیادی کند. بدین ترتیب افرادی که قصد دارند با کمترین هزینه ممکن خود را تقویت کرده و به سایر همکلاسی های خود برسند، می توانند از کتاب کمک درسی استفاده نمایند. کتاب های کمک آموزشی هر ساله طبق تغییرات کتب درسی به روز می شوند تا دانش آموزان بتوانند خود را برای شرکت در امتحانات آماده کنند.


اهمیت کتاب درسی در کنکور
موفقیت در آزمون کنکور نیازمند به‌ کارگیری تمامی ابزارها و امکانات لازم است. بسیاری از داوطلبان کنکور علی ‌رغم تلاش ‌ها و مطالعه های منظمی که در طول سال کنکور انجام می ‌دهند، نتیجه‌ی دلخواه خود را به دست نمی آورند؛ زیرا از روش‌های صحیح استفاده نمی کنند. در واقع استفاده از روش صحیح مطالعه که مهم‌ترین فعالیت در سال کنکور محسوب می ‌شود به عنوان یکی از عوامل مؤثر در موفقیت، می‌تواند سبب بهبود رتبه و درصدهای شما در کنکور شود. آن‌چه مسلم است این است که کسب رتبه‌ مطلوب در کنکور نیازمند مطالعه و برنامه‌ ریزی درست و نیز استفاده از روش صحیح مطالعه است.
اصلی ‌ترین منبع طراحان سؤال کنکور، کتاب درسی است. در سال‌های گذشته بارها شاهد طرح سؤالاتی از متن و تمرینات کتاب درسی بوده ایم که نشان ‌دهند‌ه اهمیت کتاب درسی است. مطالعه‌ کتب درسی در برخی از درس ها که به درس‌ های کتاب‌ محور معروف‌ اند (مثل دین و زندگی، زبان و ...) نیازی به توصیه ندارد. در درس‌ های عمومی خط به خط كتاب می‌ تواند از اهمیت وی‍ژه‌ای برخوردار باشد.
متأسفانه در بسیاری از درس‌ های تمرینی (مثل ریاضی، اقتصاد، فیزیک و ...) که نیاز به تمرین بیشتری دارند، کتاب درسی فراموش می ‌شود. به دلیل اهمیت تمرینات در این درس ‌ها، توصیه می‌شود حتماً کتاب درسی را مطالعه کنید. در این مرحله هم لازم است از نکات مهم و کلیدی، یادداشت‌برداری کنید.
دانش ‌آموز تا اولین مرحله از درس خواندن را پشت سر نگذارد، مطمئناً در بقیه‌ی مراحل دچار مشكل خواهد شد.


اهمیت کتابهای آمادگی کنکور
انتخاب بهترین منابع کمک آموزشی و تاثیر آن در موفقیت در کنکور انکار ناپذیر است. اگر از داوطلبان برتر سال های گذشته کنکور در مورد تاثیر منابع کمک درسی در موفقیت کنکور سوال کنید، اکثر آن ها به این موضوع تاکید خواهند داشت. منابع کمک درسی کنکور که توسط انتشارات و موسسات مختلف منتشر می گردد دارای چندین مزیت مهم هستند. اول اینکه این کتب و منابع توسط اساتید برتر کنکور نگارش و تدریس می شود، از این رو به تمامی نکات مهم کنکوری در آنها اشاره می گردد.
بعلاوه اینکه روش های سریع تست زنی و پاسخ دادن به تست ها به همراه راه حله ای تستی به سرعت به شما آموزش داده می شود جالب است بدانید این کتب چکیده ای از نکات مهم کتب درسی بوده و حتی برخی از نکاتی را که در کتب بدان بطور واضح اشاره نشده است را تشریح می نمایند. بدین ترتیب با صرف مدت زمان کمتر و کیفیت یادگیری بهتر می توانید رتبه بهتری کسب کنید.

برای خرید کتاب های درسی و کمک درسی با قیمت بسیار مناسی با ما تماس بگیرید:

دست دو بوک

فروش کتاب های درسی و کمک درسی دست دوم و نو با قیمت بسیا پایین

نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0