اخذ ویزای تحصیلی کانادا، پذیرش دانشجویی کانادا

دسته بندی :

نویسنده : دست دو بوک

تاریخ درج :

حجم فایل :

اخذ ویزای تحصیلی کانادا، پذیرش دانشجویی کانادا
اخذ ویزای تحصیلی کانادا، پذیرش دانشجویی کانادا

تحصیل در کانادا
کانادا یکی از بزرگترین کشورهای مقصد دانشجویان بین المللی است. تحصیل در کانادا طرفداران زیادی در بین دانشجویان ایرانی دارد. دانشگاههای کانادا دانشجویان خارجی و ایرانی را جهت پیشبرد اهداف علمی و اقتصادی جذب می نمایند. گروه ما، با داشتن نمایندگی بسیاری از دانشگاه ها و کالج های بین المللی کانادا و کادری مجرب، توانسته اعزام دانشجو از ایران به کانادا را آسان تر از قبل در اختیار دانشجویان متقاضی قرار دهد.



بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل
بر پایه رتبه بندی جهانی، مونترال در بین ده شهر برتر دانشجویی، نه تنها در کانادا، بلکه در آمریکای شمالی نیز در بالاترین مقام قرار دارد. پنج شهر برتر کانادا برای تحصیل در زیر آورده شده است.
 
مونترال Montréal
به عنوان چهارمین شهر برتر دانشجویی در شاخص کیش، (بهترین شهرهای دانشجویی) بزرگترین شهر در استان فرانسوی زبان کبک و دومین شهر بزرگ و در واقع به عنوان پایتخت فرهنگی کانادا شناخته می‌شود است. هر ساله حدود ۳۵۰ هزار دانش آموز و دانشجو برای آموزش با کیفیت و تحصیلات آکادمیک به مونترال می‌روند. چهار دانشگاه مشهور مانند دانشگاه مک گیل که دارای رتبه جهانی ۲۴ است، و همچنین ۷ موسسه اعطای مدرک تحصیلی دیگر و ۱۲ کالج عمومی و حرفه ای (CEGEPs) در مونترال وجود دارد که بالاترین تجمع دانشجویان بعد از متوسطه را در تمام شهرهای بزرگ آمریکای شمالی به این شهر اعطا می‌کنند.
به عنوان یک دانشجو، بی‎گمان هرگز با حضور در نمایش‌های طنز، کارهای تئاتر، موسیقی، رقص و هنرهای تجسمی، که بزرگترین در نوع خود در جهان هستند، ضرر نخواهید کرد. همچنین، جشنواره آتش بازی Montréal، که اغلب به عنوان بهترین و بزرگترین جشنواره آتش بازی در جهان مورد ستایش قرار می‌گیرد را از دست نخواهید داد. مونترال همچنین یک مرکز مهم تجارت و جهانگردی در بخش‌های اقتصادی است.
در بین دانشگاه‌های مونترال، دومین دانشگاه رتبه برتر کانادا در سال جاری، دانشگاه مک گیل (۳۳ ام در رتبه بندی‌های دانشگاه جهانی QS® 2019) است.
در کل، از دید کیفیت عالی زندگی، محیط چند فرهنگی و پرشور و انرژی، سهولت حمل و نقل شهری، دارای حمل و نقل مناسب و در دسترس و مقرون به صرفه است. در مونترال ۲۰۰ مسیر اتوبوس و بیش از ۵۰ ایستگاه مترو وجود دارد. هزینه سفر تنها ۳.۲۵ دلار کانادا است. اتوبوس‌ها بلیط یا کارت Opus را می‌پذیرند. دوچرخه‌های Bixi دانش آموزان و دانشجویلن را قادر می‌سازند تا در این شهر گشت و گذار کنند. از نظر امنیت، هفدهمین شهر امن جهان است. فرصت‌های شغلی زیادی برای دانشجویان وجود دارد، با این حال، زبان می‌تواند برای افرادی که فرانسه بلد نیستند سدی باشد. آنچه در مورد این شهر برجسته است فرهنگ، غذا، قومیت و سرگرمی آن است. هزینه ماهیانه اجاره آپارتمان برای زندگی (۱ اتاق خواب)، ۷۰۰ تا ۱۰۵۰ دلار کانادا است.



تورنتو Toronto
مرکز استان انتاریو و بزرگترین شهر کانادا است. تورنتو به عنوان یکی از شهرهای چند فرهنگی جهان شناخته شده است و تقریباً نیمی از جمعیت ۲.۸ میلیون نفری آن از خارج از شهر است. بر همین اساس، این مکان بسیار جالب و متنوع برای زندگی است و ناهمگونی ساکنان آن در فرهنگ و غذاهای شهر منعکس شده است. تورنتو که مرکز بورس اوراق بهادار تورنتو و پنج بانک بزرگ این کشور است، مرکز پیشرو مالی کانادا است. در عین حال به عنوان قطب جهانی برای سرگرمی، رسانه و صنایع خلاق نیز شناخته می‌شود.
تورنتو قطب فرهنگی کانادا است که به دلیل آثار تاریخی، مجموعه موزه‌ها و گالری ها، جشنواره‌های غذا و هنر مشهور است. جشنواره بین المللی فیلم تورنتو یکی از بزرگ‌ترین‌ها در جهان است. این شهر دارای دانشگاه‌های برتر (Uof T) است که یک جذابیت بزرگ برای دانشجویان بین المللی است. در واقع، دانشگاه تورنتو با بالاترین رتبه شرکت کننده در مسابقات رتبه بندی دانشگاه‌ها، دررتبه بیست و هشتم جهان است.
عوامل زیادی وجود دارد که تورنتو را به ۳۴ امین شهر دانشجویی جهان تبدیل می‌کند که برخی از آنها عبارتند از:
- سهولت حمل و نقل در متروها، خیابانها، و اتوبوس‌ها در داخل شهر. کرایه حمل و نقل ۳ دلار کانادا است. در حالی که هزینه گذر روزانه ۱۱ دلار کانادا است. هزینه عبور مترو ۱۳۳.۷۵ دلار کانادا در ماه است.
- امنیت تورنتو: در شاخص امنیت دارای رتبه ۸۱ درصد است. در حالی که جرایمی مانند کلاهبرداری در شهر نادر است، باید از کلاهبرداری‌های آنلاین احتیاط کرد.
- فرصت‌های شغلی این شهر: فرصت‌های شغلی مناسبی را برای دانشجویان فراهم می‌کند.
- تورنتو نسبت به سایر شهرهای کانادا تعداد بیشتری دانشجو را به خود جذب می‌کند.
- هزینه ماهیانه اجاره آپارتمان برای زندگی (۱ اتاق خواب)، ۲۰۲۰ دلار کانادا است. سه وعده غذایی ۷۵ دلار کانادا.



ونکوور Vancouver
ونکوور یک شهر نسبتاً جوان در سواحل غربی کانادا، از جمله شهرهای گران قیمت کانادا است. با این حال، در رده هفدهم در بین شهرهای دانشجویی جهان قرار دارد. بیش از ده هزار دانشجوی خارجی از بیش از ۸۰ کشور جهان (از جمله ایران، استرالیا، چین، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، کره، مکزیک، هلند، نیوزلند، ویتنام و ایالات متحده آمریکا)، تحصیل در ونکوور را انتخاب می‌کنند. ونکور مقصد مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند زندگی شهری عالی را با دسترسی آسان به فضای بیرون از خانه ترکیب کنند. مناظر اطراف ونکوور واقعاً دیدنی و جذاب است، از جنگل‌های سرسبز و دریاچه‌های خیره کننده گرفته تا شکوه و ناهمواری‌های Rockies کانادا.
ونکوور سومین کلان شهر بزرگ کانادا، یکی از متفاوت ترین شهرهای قومی و اخلاقی در جهان است و به طور مداوم در لیست شهرهای قابل پذیرش جهان قرار دارد و به یکی از مشهورترین و پر بازدیدترین شهرهای کانادا تبدیل شده است. این شهر به دلیل داشتن زیبایی طبیعی و محیطی دلپذیر و سرسبز دارای جشنواره بین المللی فیلم ونکوور و یک صحنه موسیقی پر جنب و جوش و متنوع شناخته شده است. همچنین ونکوور به مراکزی برای صنایعی مانند توسعه نرم افزار، بیوتکنولوژی، هوافضا، توسعه بازی‌های ویدئویی، استودیوهای انیمیشن و صنعت تولید فیلم و صنعت پر جنب و جوش تبدیل شده است.
در زیر به برخی از عواملی که ونکوور را به عنوان یکی از بهترین شهرها در کانادا تبدیل کرده است، ذکر شده است.
- تنوع شهر، اکثر دانشجویان کانادایی اروپایی هستند و مردمی با پیشینه‌ی انگلیسی، ایرلندی و اسکاتلندی بزرگترین گروه قومی را تشکیل می‌دهند.
- سهولت حمل و نقل سریع: حمل و نقل از طریق قطارهای سریع، اتوبوس‌ها و SeaBus، کشتی مسافری شهر
- امنیت: امنیت شخصی در سطح شهر بالاست. جنایاتی مانند تیراندازی، شلیک و قتل نادر است.
- فرصت‌های شغلی این شهر: تعداد زیادی از فرصت‌های شغلی را برای دانشجویان فراهم می‌کند.
- هزینه ماهیانه اجاره آپارتمان برای زندگی (۱ اتاق خواب)، ۱۹۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار کانادا است. ۳ وعده غذایی ۸۰ دلار.



اتاوا Ottawa
به عنوان مرکز سیاسی و فناوری کانادا، با داشتن سطح بالایی از درصد زندگی، تعداد قابل توجهی از دانشجویان بین المللی و همچنین گردشگران و افراد خارجی را به خود جذب می‌کند. مؤسسات آموزش عالی یک رویکرد بین رشته ای را برای پژوهش‌ها ادغام می‌کنند که منجر به اکتشافات و نوآوری‌های مهم و به رسمیت شناختن و جوایز شده است.
اتاوا همچنین دارای تعداد زیادی سفارتخانه و کنسولگری و برخی از بزرگترین شرکتهای فناوری جهان است و یکی از بهترین شهرهای کانادا از نظر توسعه اقتصادی است.
اتاوا اقتصاد خوب توسعه یافته و پایدار دارد. بخش‌های اصلی خدمات عمومی، فناوری پیشرفته (ارتباطات از راه دور، توسعه نرم افزار)، مراقبت‌های بهداشتی، دارایی، مدیریت و فروش است.
در زیر به برخی از عواملی که اتاوا را به عنوان یکی از بهترین شهرها در کانادا تبدیل کرده است، ذکر شده است.
- تنوع فرهنگی شهر، اتاوا را به یک مرکز جهان وطنی کانادا تبدیل کرده است.
- حدود ۵۳٪ از مهاجران از آسیا و خاورمیانه و ۱۵٪ از اروپا هستند.
- با زبان‌هایی مانند ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، چینی و عربی صحبت می‌شود.
- سهولت حمل و نقل اتاوا: اتوبوس هایی با مسیرهای ثابت، ترانزیت سریع اتوبوس با ترانزیت بالا و سیستم حمل و نقل ریلی سبک که به عنوان شاتل عمل می‌کند. تمهیدات ویژه‌ای مانند خدمات برای افراد معلول وجود دارد.
- امنیت: اتاوا یکی از امنترین شهرهای کانادا است. میزان جرم در اتاوا بسیار پایین است.
- فرصت‌های شغلی: اتاوا دارای بزرگترین پارک فناوری و اشتغال در کانادا است که شغل‌های زیادی را به دانشجویان خود ارائه می‌دهد. طبق آمار Statcan، اتاوا شاهد ثابت بودن نرخ اشتغال ۶۴.۶٪ در سال بوده است.
- پارک فناوری اطلاعات، دانشجویان خاص بین المللی را به ویژه در زمینه علوم رایانه جذب می‌کند، زیرا کانادا برای انجام کار به چنین حرفه‌ای احتیاج دارد.
- هزینه ماهیانه اجاره آپارتمان برای زندگی (۱ اتاق خواب)، ۱۱۲۰ دلار کانادا است.سه وعده غذایی ۷۰ دلار است.



شهر کبک Quebec:
اگر شهرهای زیبا و تاریخی را دوست دارید، نمی‌توانید واقعاً خیلی بهتر از کبک سیتی پیدا کنید. کبک، ارزانترین شهر کانادا برای دانشجویان بین المللی در اوایل قرن هفدهم تأسیس شد. این شهر پایتخت استان و در دارای زبان فرانسه است. کبک به دلیل معماری و احساس اروپایی داشتن در آن شناخته شده است. شهر قدیمی آن، با خیابان‌های کاملاً سنگفرش و اطرافش، در میراث جهانی یونسکو قرار دارد و شهر کبک به طور کلی مملو از علاقمندان تاریخی و معماری است. در حقیقت، ۳۷ سایت تاریخی ملی کانادا در کبک سیتی و اطراف آن وجود دارد.
البته، کبک سیتی فقط یک موزه غول پیکر نیست بلکه یک شهر زنده و در حال تغییر است. از نظر زندگی و به لحاظ فرهنگی، و به ویژه به دلیل داشتن بزرگترین جشنواره کارناوال زمستانی که در طی آن بسیاری از ورزش‌های زمستانی رنگارنگ برگزار می‌شود، و مکانهای موسیقی زنده شناخته شده است.
دانشگاه‌های قابل توجهی در شهر کبک می‌باشند. این شهر همچنین دارای قدیمی ترین مؤسسه آموزشی برای زنان در آمریکای شمالی است. تدریس در دانشگاه‌های کبک سیتی در درجه اول به زبان فرانسه است.
برخی از عواملی که شهر کبک را به یکی از شهرهای دانشجویی مناسب در کانادا تبدیل کرده است، شامل این موارد است:
- تنوع شهر: کبک دومین شهر بزرگ بعد از مونترال است. ۸۸ درصد دانشجویان به زبان فرانسه صحبت می‌کنند.
- سهولت حمل و نقل: روزانه ۳۵۰ هزار نفر در این شهر تردد می‌کنند. شهر کبک همچنین دارای مسیری با دوچرخه بیش از ۱۷۰ کیلومتر است. حالت‌های مختلف حمل و نقل در شهر کبک اتومبیل، اتوبوس (۳ دلار کانادا)، تاکسی (۱.۷۰ دلار کانادا در هر ۰.۶ مایل)، دوچرخه، کشتی است.
- ایمنی: کبک سیتی یک منطقه بسیار امن است. مردم بسیار لیبرال هستند و به سختی می‌توان هر نوع تظاهرات گسترده یا خشونت عمومی را در شهر برگزار کرد.
- فرصت‌های شغلی: نرخ بیکاری در این شهر پایین‌ترین سطح در بین شهرهای کانادا است. کمبود شغل وجود ندارد و دانشجویان فرصت‌های شغلی زیادی را به دست می‌آورند.
- هزینه ماهیانه اجاره آپارتمان برای زندگی (۱ اتاق خواب)، ۵۲۵ تا ۷۰۰ دلار و سه وعده غذایی ۶۰ دلار کانادا است.
 


مراحل گرفتن پذیرش از دانشگاه های کانادا
مراحل کلی و اساسی برای درخواست اپلای از دانشگاه های کانادا عبارتند از:
 
۱- شناسایی دانشگاه و رشته مورد علاقه شما در کانادا
شما ابتدا باید دانشگاهی را که قصد ادامه تحصیل خود را در آن دارید شناسایی کرده و مطمئن شوید که رشته تحصیلی مورد علاقه شما را ارائه می‌دهد. برای مثال در ادامه نام پنج دانشگاه برتر و ممتاز کانادا را می‌توانید مشاهده کنید.


دانشگاه واترلو      دانشگاه تورنتو     دانشگاه بریتیش کلمبیا     دانشگاه مک گیل      دانشگاه آلبرتا

اولین قدم، تحقیق در مورد گزینه های شما و پیدا کردن کالج یا دانشگاهی است که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده کند. شما نباید سعی کنید خود را با دانشگاه مطابقت دهید، بلکه دانشگاهی را پیدا کنید که با شما و اولویت ها و اهداف بلند مدت شما مطابقت داشته باشد.

    به یاد داشته باشید که هیچ سیستم رتبه بندی رسمی برای کالج‌ها و دانشگاه‌ها وجود ندارد. بهترین کالج یا دانشگاه، دانشگاهی است که برای شما مناسب است و شرایط شما را از نظر علمی، مالی، شخصی و … را برآورده کند.

حداقل ۱۲ تا ۱۸ ماه قبل از سال تحصیلی که در نظر دارید در یک کالج یا دانشگاه شرکت کنید، باید تحقیقات خود را شروع کنید. با پاسخ دادن به این سوالات اساسی شروع کنید.

- چرا می خواهید در دانشگاه های خارج تحصیل کنید؟
- بهترین جا کجا خواهید بود؟
- کدام دانشکده یا دانشگاه نیازهای شما را برآورده می کند؟
- آیا به کمک مالی احتیاج دارید؟
- مهلت درخواست به دانشگاه و کمک مالی چه مقدار طول می کشد؟
- کجا می خواهید زندگی کنید؟


۲- انتخاب رشته تحصیلی مورد علاقه در کانادا
رشته‌های زیادی وجود دارد که می توانید در کانادا تحصیل کنید. سطح تحصیلات خود را (مثلاً لیسانس، کارشناسی ارشد و غیره) انتخاب کنید تا در مورد تحقیق در گزینه های خود بیشتر بدانید. در اینجا تنها چند مورد از محبوب‌ترین گزینه ها وجود دارد:
- کارشناسی علوم محیطی
- کارشناسی روانشناسی
- کارشناسی علوم کامپیوتر
- مدرک MBA
 
ضمن انتخاب رشته مناسب و دانشگاه، نکات زیر را در نظر داشته باشید:
- نمرات مدرسه شما (از جمله دستاوردها)
- نمرات آزمون ( GRE / GMAT / SAT / TOEFL / IELTS )
- توانایی مالی شما
- موضوعات اصلی (تخصصی) که به آنها علاقه دارید
- زمان ثبت نام و ورود به دانشگاه (پاییز / تابستان / بهار)
- رتبه و شهرت دانشگاه
- محل دانشگاه (شهر بزرگ / شهر کوچک) (بهترین شهرهای کانادا برای حصیل)
- شرایط آب و هوایی


۳- آماده شدن برای درخواست تحصیل در کانادا
پس از تعیین لیست دانشگاه باید بررسی کنید که آیا آنها یک موسسه یادگیری تعیین شده (DLI) هستند یا خیر. این بدان معناست که کانادا آنها را به عنوان مکانهای قابل اعتماد تحصیل می‌شناسد. مراقب باشید! شما ممکن است قربانی کلاهبرداری شوید!
شهریه را نیز در نظر بگیرید که می‌تواند هزینه‌های تحصیل زیادی را به شما اضافه کند. البته جای نگرانی نیست، دانشگاه‌ها عموماَ برای هر برنامه دانشگاهی جزئیات بیشتری را در وب سایت های خود ارائه می دهند. همچنین می توانید کمک هزینه تحصیلی را برای کمک به تأمین اعتبار خود در کانادا دریافت کنید.
نمرات بالا در روند درخواست اهمیت دارد. بسیاری از موسسات نمرات ۷۰ درصد بالاتر از حد متوسط را می‌خواهند. هرچه نمرات شما بالاتر باشد، شانس ثبت نام در دانشگاه خوب نیز بیشتر می شود.
توجه داشته باشید که کانادا دو زبانه است، بنابراین می توانید مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد خود را که معمولاَ به زبان انگلیسی، فرانسه یا هر دو تدریس می شود انتخاب کنید.

 
۴- شرایط زبان برای تحصیل در کانادا
دانشجویان در کانادا می توانند از مقاطع کارشناسی ارشد انگلیسی و همچنین کارشناسی ارشد فرانسوی تدریس شده استفاده کنند. بسته به زبان شما برای انتخاب در رشته زبان، شما باید سطح مهارت خود را ثابت کنید.

آزمونهای اصلی زبان انگلیسی که توسط دانشگاههای برتر کانادا پذیرفته شده‌اند:

- آیلتس (IELTS)
- C1 پیشرفته (C1 Advanced)
- تافل (TOEFL)
 
برخی دانشگاه‌های کانادا ممکن است سایر آزمون‌های انگلیسی را نیز قبول کنند، مانند:

- CAEL (ارزیابی زبان انگلیسی)
- CanTEST (آزمون زبان انگلیسی کانادا برای محققان و کارآموزان)
- MELAB (ارزیابی زبان انگلیسی)

آزمون‌های زبان فرانسه پذیرفته شده توسط دانشگاه های کانادا

- DALF
- DELF
- TEF
- TCF
- TestCan

۵- جمع‌آوری مدارک مورد نیاز جهت درخواست پذیزش تحصیلی در کانادا
هر دانشگاهی در کانادا شرایط پذیرش تحصیلی خود را تعیین می کند اما در اینجا مواردی وجود دارد که شما به احتمال زیاد به آنها احتیاج دارید:

- گواهی فارغ التحصیلی / دیپلم
- فرم درخواست تکمیل شده
- رزومه
- انگیزه نامه یا SOP  درباره علت انتخاب رشته تحصیلی مد نظر شما و دانشگاه انتخاب شده توسط شما
- شواهدی مبنی بر اینکه می توانید خود را در طول برنامه تحصیل در کانادا از خود حمایت مالی کنید
- دو نامه مرجع (توصیه نامه) مبنی بر تایید آمادگی برای مطالعات کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترا
 
توصیه نامه‌ اپلای دانشجویی کانادا
نامه مرجع یا توصیه نامه نقش بسیار مهمی در روند اپلای دانشجویی به ویژه برای دوره های کارشناسی ارشد و دکترا دارد. نامه توصیه نامه بیانیه امضا شده از شخصی است که شما را به خوبی از لحاظ حرفه‌ای می شناسد یا شما را در موضوعی به شما آموزش داده است که مربوط به دوره ای است که برای آن استفاده می کنید. این باید ویژگی ها، نقاط قوت و ضعف مثبت و منفی، شخصیت و صداقت شما و سایر اطلاعات را ذکر کند.

نویسنده یا معلم باید موقعیت خود را مشخص کند، چه مدت متقاضی را شناخته و در چه ظرفیتی قرار داده است. معمولاً از نویسندگان خواسته می شود متقاضیان را در نامه های توصیه خود رتبه بندی کنند، که به مسئول پذیرش تحصیلی کمک می کند تا مدارک تحصیلی دانشجویان خارجی را تفسیر کنند. دانش آموزان باید نامه هایی از توصیه هایی را که اغلب از طرف موسسات ارسال شده از معلمان که آنها را به عنوان یک شخص و همچنین دانش آموز می شناسند، دریافت کنند.

اسناد و مدارک خود را باید توسط یک مترجم معتبر و رسمی ترجمه کنید. شما باید نسخه های اصلی اسناد را نیز ارسال کنید.

از دانشگاه فرم‌های مربوط به ثبت نام را درخواست کنید.

تکمیل و ارسال فرم های درخواست به همراه مدارک لازم

 
مهلت ارسال درخواست برای پذیریش دانشگاه کانادا

دانشجویان بین المللی که قصد دارند در خارج از کشور در کانادا تحصیل کنند، می‌توانند تحصیلات خود را در دو مهلت ثبت نام شروع کنند:

مهلت تقاضای ثبت نام در زمستان، ۱ شهریور است.

ثبت نام‌های تابستانی از ۱۵ ژانویه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و زودتر برای دانشجویان لیسانس آغاز می شود. مهلت‌های مختلف بین موسسات متفاوت است. دوره‌های مختلف تحصیلی در همان دانشگاه ممکن است مهلت‌های متفاوتی داشته باشد.

    برای افزایش شانس قبولی خود، باید ۸ تا ۱۲ ماه قبل از شروع دوره‌ها درخواست خود را ارسال کنید. یک یا دو ماه پس از بسته شدن درخواست ها، نامه رسمی پذیرش تحصیلی را از دانشگاه دریافت خواهید کرد.

پس از اخذ I-20 از دانشکده، درخواست ویزا کنید.

 
مراحل نهایی پس از دریافت نامه پذیرش تحصیلی دانشگاه کانادا

پس از تحقق شرایط، تکمیل مراحل درخواست و اپلای دانشجویی در دانشگاه، باید چند مرحله دیگر را طی کنید:
۱- بیمه درمانی خود را تنظیم کنید. میزان پوشش داده شده بسته به استان کانادا که در آن زندگی خواهید کرد متفاوت است.
۲- دریابید که آیا به اجازه تحصیل در کانادا (ویزای دانشجویی کانادا) احتیاج دارید و در اسرع وقت پس از دریافت نامه پذیرش دانشجویی اقدام کنید، تا اطمینان حاصل کنید که اجازه ورود به کشور را دارید. برخی از کشورهای اتحادیه اروپا نیازی به درخواست ویزای دانشجویی ندارند. بررسی کنید که آیا برای کشور شما اعمال می شود یا خیر.
دانشجویان و افرادی که تابعیت ایرانی دارند برای تحصیل در کانادا نیاز به ویزای دانشجویی دارند. مراحل دریافت ویزای دانشجویی کانادا را از اینجا بخوانید.
۳- بلیط هواپیما به کانادا را فقط پس از دریافت تایید ویزا خریداری کنید.
۴- دانشجویان باید پس از ورود به کانادا به طور رسمی در دانشگاه ثبت نام کنند تا تأیید کنند که کلاس خود را شروع می کنند.

 

جهت مشاوره اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا با ما تماس بگیرید

09122659891

نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0