مشاوره و انجام پایان نامه روانشناسی ارشد و دکتری

دسته بندی :

نویسنده : دست دو بوک

تاریخ درج :

حجم فایل :

مشاوره و انجام پایان نامه روانشناسی ارشد و دکتری
مشاوره و انجام پایان نامه روانشناسی ارشد و دکتری

تبدیل پایان نامه به کتاب

رشته روانشناسی
علم روانشناسی رفتار انسان‌ها را با توجه به شرایط مختلف و محیط‌های مختلف بررسی می‌کند. دانشجویان رشته روانشناسی در دانشگاه فرآیندهای ذهنی انسان را در شرایط مختلف بررسی می‌کنند و مسائلی مانند ادراک، احساس، هوش و هیجان و … را یاد می‌گیرند. این رشته یکی از جذاب ترین رشته های علوم انسانی است که نه تنها از جهت کار و اشتغال در آینده، بلکه در زندگی شخصی فرد بسیار راهگشاست و دانشجویان رشته روانشناسی انواع مهارت های لازم برای سلامت روان انسان را می آموزند. این رشته ارتباط تنگاتنگی با رشته های علوم انسانی مثل جامعه شناسی، انسان شناسی، فلسفه، و ... دارد.
دانشجویان کارشناسی رشته روانشناسی می کوشند تا با فرآیند های ذهنی انسان مثل تفکر، ادراک، احساس، حافظه، هیجان، انگیزش، و هر آنچه غیر دیدنی است و رفتارهای انسانی از ساده ترین رفتار مثل راه رفتن و نگریستن تا پیچیده ترین آن ها، آشنا شوند. روانشناسی علمی است که می تواند در همه حوزه ها مثل حوزه های تحصیلی، شغلی، تربیت فرزندان، خانواده، مدیریتی، بحران ها، و ... فعالیت کند و به پیشگیری، آموزش و درمان آسیب های روانی و روحی بپردازد.



گرایش های رشته روانشناسی
رشته روانشناسی گرایش‌های متعددی دارد که هریک بر حل مشکلات خاص یا بر جامعه خاصی ازا فراد تمرکز دارند. در ادامه این گرایش‌ها را توضیح داده‌ایم.

روانشناسی عمومی
رشته روانشناسی عمومی با هدف تربیت و تقویت مهارت‌های لازم در آموزش و پژوهش شکل گرفته است و در این شاخه از روانشناسی عمومی به موارد زیر پرداخته می‌شود:
شناخت مسائل روانشناسی
چگونگی علل رفتار انسان
چگونگی استفاده از روانشناسی در امر آموزش و پرورش
شناخت کودکان استثنایی
کاربرد روانشناسی در مسائل روانی و حرکتی

روانشناسی بالینی
روانشناسان بالینی اصول روانشناسی را در تشخیص و درمان مشکلات هیجانی و رفتاری نظیر بیماری‌های روانی، اعتیاد به مواد مخدر، اختلافات زناشویی و خانوادگی به کار می‌برند. روانشناسان مشاور نیز بسیاری از وظایف روانشناسان بالینی را برعهده دارند و بیشتر با دانش آموزان دبیرستانی و دانشجویان کار می‌کنند. روانشناس بالینی ۶ نقش اصلی را برعهده دارد:
ارزیابی و تشخیص
مداخله و درمان
مشاوره، آموزش و نظارت بر کار روان درمانگر‌ها
پژوهش و مدیریت
روانشناسی صنعتی و سازمانی

روانشناسی صنعتی و سازمانی
روانشناسی سازمانی و مهندسی روانشناسی سازمانی که گاهی آن‌ها روانشناسان صنعتی هم می‌نامند، نوع آن برای شرکت‌ها کار می‌کنند. مسائل مورد توجه آن‌ها گزینش مناسب‌ترین افراد برای هر شغل یا طراحی ساختارهایی است که همکاری و کار تیمی را تسهیل می‌کند و روانشناسان سازمانی که آن‌ها را هم گاهی مهندسان عوامل انسانی می‌خوانند، در پی بهبود ارتباط افراد با ماشین هستند. مثل آن‌ها برای بهبود تعامل انسان و ماشین می‌کوشند ماشین‌هایی طراحی کنند که بخش‌های مختلف کار با آنها در بهترین محل قرار گرفته باشند تا به این ترتیب عملکرد ایمن و راحتی بهتری از آنها حاصل شود.

زیست روانشناسی
زیست روانشناسی یکی دیگر از شاخه های علم روانشناسی است که به تحلیل و تفسیر نحوه تاثیر مغز و انتقال دهنده های عصبی به رفتارهای انسان افکار و عواطف او می‌پردازد. در واقع این علم یک علم ترکیبی از روانشناسی و علم اعصاب است.این رشته می‌توانند با نام های دیگری مانند روانشناسی زیست شناختی یا روانشناسی فیزیولوژیک و علم اعصاب شناخته شود. در این علم چگونگی فرایند های زیست شناختی و نحوه رفتار در تضاد با هیجانات و سایر فرآیندهای ذهنی در مورد مطالعه قرار می‌گیرد. این رشته با رشته مانند روان شناسی تطبیقی و روانشناسی تکاملی ارتباط تنگاتنگی دارد.

رشته سنجش و اندازه‌گیری
روش های آماری و سنجش و اندازه گیری در تحقیقات آموزشی و روانشناسی بسیار کاربرد دارد. در واقع تا زمانی که گزارش‌ها به اعداد و ارقام تبدیل نشود قابل ارزیابی، ارزشیابی، سنجش، اندازه گیری نیستند. بنابراین، اندازه‌گیری ویژگی های رفتاری انسان در این رشته از روانشناسی گنجانده شده است. فارغ التحصیلان این گرایش قادرند طراح، مجری، مفسر و تحلیل‌گر آزمون‌های روانشناسی و روانشناختی مانند استعداد تحصیلی و همچنین ارزیابی سیستم‌های آموزشی باشند.

روانشناسی اجتماعی
روانشناسان اجتماعی می خواهند بدانند که افراد، جهان اجتماعی خود را چگونه ادراک و تفسیر می‌کنند و عقاید، هیجان‌ها و رفتارهای آن‌ها چگونه تحت تأثیر حضور واقعی یا تصوری دیگران قرار می‌گیرد.
آنها همچنین به رفتار گروه‌ها و روابط اجتماعی میان دو یا چند نفر نیز توجه دارند .

روانشناسی تربیتی
از آنجا که مشکلات هیجانی افراد اغلب در سال‌های نخست دبستان شروع می شود، بسیاری از مدارس ابتدایی روانشناسانی را در استخدام خود دارند که دوره‌هایی را در زمینه نمو کودک، آموزش و پرورش و روانشناسی بالینی گذرانده‌اند، روانشناسان تحصیلی و تربیتی هستند که با کودکان مدرسه کار و مشکلات هیجانی و آموزشی آن‌ها را ارزیابی می‌کنند. در مقابل روانشناسان تربیتی متخصص مسائل یادگیری و آموزش هستند اینها هم ممکن است به کار در مدارس بپردازد ولی اغلب در استخدامی دانشکده‌های تربیت معلم هستند و به تحقیق درباره شیوه‌های آموزش و کمک به تربیت معلمان می‌پردازند. روانشناسی تربیتی در شاخه‌های زیر گنجانده شده است:
شناخت شاگردان، تربیت معلمان
شناخت فرایند یادگیری
پرورش ابزارهای اندازه گیری روانی – تربیتی
ارزشیابی یادگیری

روانشناسی قانونی
روانشناسی پزشکی قانونی بعد از تکمیل شدن این علوم با همدیگر ارتباط تنگاتنگی پیدا کرده‌اند. علت این ارتباط و نزدیک شدن این است که هر دو رشته با انحرافات اجتماعی سر و کار دارند و می خواهند امنیت را در جامعه برقرار کند، بررسی کند و مورد مطالعه قرار دهد.

روانشناسی رشد
روانشناسان رشد یا نمو به انسان و عوامل شکل‌دهنده رفتار از بدو تولد تا سنین پیری توجه دارد. مطالعه توانایی خاصی نظیر نحوه پیدایش زبان در کودک یا مطالعه دوره خاصی از زندگی نظیر طفولیت نیز از وظایف آن‌ها است.

روانشناسی مدرسه
افرادی که بعنوان روانشناسان مدرسه در سیستم آموزشی مشغول به کار هستند وظیفه دارند دانش آموزان را در زمینه های مختلفی مانند زمین های تحصیلی اجتماعی و هیجانی راهنمایی کنند. هدف روانشناسان مدرسه کمک به دانش آموزان و همکاری با اولیا و مربیان برای ایجاد محیط آموزشی سالم و کارآمد می باشد. در واقع علم روانشناسی مدرسه یک حرفه ای جدید به حساب می‌آید. این رشته در سال 1968 در آمریکا در انجمن ملی روانشناسی مدرسه تاسیس شد و روان تخصص شناخته شد چند سال بعد یعنی در سال 2002 روانشناسی مدرسه جزو پرطرفدارترین رشته ها در آمریکا بود و همچنان رو به افزایش است.

روانشناسی کودکان استثنایی
این شاخه روانشناسی به تعریف کلیه رفتارهای این کودکان استثنایی می‌پردازد. خواه کودک تیزهوش باشد یا عقب‌مانده ذهنی، کودکان نابینا، کودکان ناشنوا، کودکانی که دارای مشکلات تکلم هستند و کودکان دارای ناتوانی حرکتی و ذهنی را مورد مطالعه و درمان قرار می‌دهد. تمامی تعاریف مربوط به پیشگیری، تشخیص و درمان مشکلات این کودکان مربوط به این علم است.

روانشناسی شخصیت
یکی دیگر از گرایش‎‌های رشته روانشناسی، رشته روانشناسی شخصیتی است. این گرایش در مقایسه با سایر گرایش‌های این رشته محبوبیت زیادی دارد و دلیل آن چالش‌های زیاد این رشته است. در این رشته ابعاد مختلف شخصیت مورد بررسی قرار می‌گیرد و جنبه‌هایی مانند الگوهای خاص تفکر، احساسات و رفتار انسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.



واحدهای درسی رشته روانشناسی
دروس عمومی روانشناسی
مبانی نظری اسلام – اخلاق اسلامی – انقلاب اسلامی – تاریخ وتمدن اسلامی –  آشنایی با منابع اسلامی – ادبیات فارسی – زبان عمومی – تربیت بدنی 1 و 2

دروس پایه و اصلی روانشناسی
روان شناسی عمومی 1 و 2 – آمار استنباطی – روان شناسی رشد 1 و 2 – آمار توصیفی – مبانی جامعه شناسی – روش تحقیق در روان شناسی – روان شناسی یادگیری – روان شناسی تربیتی – روان شناسی اجتماعی – شخصیت  – بهداشت روانی – تاریخچه و مکاتب روان شناسی – فیزیولوژی عمومی – روان شناسی احساس و ادراک – روان شناسی فیزیولوژیک – علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی – کلیات فلسفه – متون روان شناسی به زبان های خارجی 1 – روان شناسی تجربی – انگیزش و هیجان – روان سنجی – آسیب شناسی روانی 1 – روان شناسی مرضی کودک

دروس اختصاصی روانشناسی
آسیب شناسی روانی 2 – طرح های پژوهشی آزمایشگاهی – مقدمات نوروپسیکولوژی – تفکر و زبان – متون روان شناسی عمومی 2- سمینار در مسائل روان شناسی عمومی – روان شناسی جنایی – پژوهش های علمی ( انفرادی ) در روان شناسی عمومی – روان شناسی مشاوره و راهنمایی –  ارزشیابی شخصیت – روان شناسی هوش و سنجش آن – روان شناسی پویایی گروه – روان شناسی کودکان استثنایی – اختلالات یادگیری

دروس انتخابی روانشناسی
کاربرد کامپیوتر در تجزیه و تحلیل آماری – روان شناسی اجتماعی ،کاربردی -فلسفه اسلامی -بازپروری معلولین – روان شناسی مدیریت – انسان شناسی در اسلام – مدد کاری اجتماعی – روان شناسی تفاوت های فردی – روان شناسی اجتماعی ، تجربی – روان شناسی و آموزش کودکان معلول –  مقدمات ریاضی – روان شناسی صنعتی و سازمانی – اعتیاد (سبب شناسی و درمان آن ) – نگرش ها و تغییر آن – سیب شناسی اجتماعی – روان شناسی کودکان تیزهوش و آموزش های آن (فقط برای شاخه عمومی و گرایش بالینی


فرصت های شغلی رشته روانشناسی
افرادی که در رشته روانشناسی فارغ التحصیل می‌شوند این توانایی را دارند که در مراکز دولتی مثل بهزیستی، نیروی انتظامی، شهرداری، سازمان زندان ها و کانون اصلاح و تربیت همچنین مراکز مشاوره، مهدکودک، بیمارستان ها و آموزش و پرورش به کار مشغول شوند. همینطور این افراد می توانند با گرفتن مجوز از سازمان بهزیستی مهد کودک یا خانه سالمندان تاسیس کنند. بازار کار و موقعیت شغلی که افراد فارغ التحصیل رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد دارند می‌توان به شاغل شدن در گرایشهای روانشناسی عمومی روانشناسی بالینی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان و غیره اشاره کرد که فارغ التحصیلان می توانند به عنوان کارشناس در نیروی انتظامی شهرداری بیمارستان ها و حتی آموزش و پرورش مدارس مشغول به کار شوند.



شرایط تاسیس مطب روانشناسی
- داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد
- گذشتن حداقل یک سال از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه
- پایان خدمت سربازی (برای آقایان)
- داشتن مدرک کارورزی

پایان نامه روان شناسی
رشته روان  شناسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیازمند ارائه پایان نامه است. انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا دکتری روان‌شناسی حسن ختام یک دوره تحصیلی موفق است که کیفیت آن نشانگر اندوخته و بار علمی دانشجو و میزان فعالیت وی برای دانش‌اندوزی و یادگیری این علم جذاب و گرایش‌های مختلف آن است؛ مرحله‌ای سخت اما بسیار مهم. انجام پایان‌نامه خوب اهمیت به‌سزایی دارد، اما نوشتن و تکمیل آن بسیار سخت و زمان‌بر است. از طرفی رشته روان‌شناسی و گرایش‌های متعدد آن از ظرافت و حساسیت خاصی برخوردار است؛ علمی که به مطالعه و بررسی رفتارها و فرآیندهای ذهنی و روانی انسان‌ها می‌پردازد و در همه جنبه‌های زندگی بشر درگیر می‌شود، بسیار گسترده‌تر، ظریف‌تر و دقیق‌تر از بسیاری علوم دیگر است و بنابراین مشورت و همفکری با استادان و متخصصان این رشته برای نوشتن پایان‌نامه امری اجتناب‌ناپذیر است.


مشاوره انجام پایان نامه روانشناسی
ضرورت مشاوره با استادان برای انجام پایان ‌نامه روانشناسی بر کسی پوشیده نیست، اما از طرفی دسترسی دائم به آنها میسر نیست، چون اغلب استادان دانشگاه به دلیل مشغله کاری فراوان فرصت کافی برای کمک و راهنمایی دانشجویان ندارند. بنابراین توصیه ما این است که دانشجویان از مشورت و همفکری سایر متخصصان حوزه پژوهشی خود استفاده کنند؛ یکی از مسیرهای آسان برای مشاوره تخصصی در انجام پایان‌نامه روانشناسی تماس با موسسات معتبر است.
گروه ما سالهاست در زمینه انجام پایان‌نامه روانشناسی فعالیت می‌کند و با مشاوران و متخصصان باتجربه و خبره‌ای همکاری دارد و همواره آماده خدمت رسانی به همه دانشجویان عزیز در همه مقاطع تحصیلی است. رضایت دانشجویان سال‌های گذشته و کسب نمرات و افتخارات درخشان این عزیزان نشانگر کیفیت بالای مشاوره گروه ما است و خوشبختانه بر اعتبار ما افزوده است.



مراحل انجام پایان نامه روانشناسی در گروه ما
انتخاب موضوع پایان ‌نامه روانشناسی
اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان ‌نامه روانشناسی
نوشتن پروپوزال روانشناسی
فصل ‌بندی پایان ‌نامه روانشناسی
تصحیح رساله روانشناسی طبق نظر استاد
آماده کردن پاورپوینت جلسه دفاع از پایان ‌نامه روانشناسی


خدمات ما
مشاوره و انجام پایان ‌نامه ارشد روانشناسی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه دکتری روانشناسی
نوشتن مقاله isi روانشناسی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه روانشناسی عمومی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه روانشناسی بالینی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه روانسنجی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه روانشناسی صنعتی سازمانی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه روانشناسی تربیتی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه روانشناسی کودکان استثنائی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه روانشناسی سلامت


هزینه انجام پایان ‌نامه روانشناسی
قیمت انجام پایان نامه روانشناسی به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله نوع موضوع، میزان سختگیری استاد، تعداد دفعات تصحیح رساله روانشناسی، میزان خدمات درخواستی شما از ما، مدت زمان مورد نیاز جهت انجام رساله روانشناسی و ... . لذا جهت مشاوره و کسب قیمت انجام پایان ‌نامه روانشناسی:

** با ما تماس بگیرید  09035474274 **

همکاری با ما در زمینه مشاوره و انجام پایان نامه روانشناسی ارشد و دکتری

این ریپرتاژ آگهی با عنوان مشاوره و انجام پایان نامه روانشناسی در رتبه های نخست گوگل قرار دارد پژوهشگران و گروه های پژوهشی فعال در این حوزه که مایل به همکاری با ما هستن میتونن با شماره بالا در تماس باشن

______________________________________________________________________________________________

 

مطالب پیشنهادی:

| مشاوره نوشتن پروپوزال در رشته های مختلف | | |

| | | |

| | | |

| | | |

| | |

| | | |

| | | |

| |



نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0