مشاوره و انجام پایان نامه پزشکی

دسته بندی :

نویسنده : دست دو بوک

تاریخ درج :

حجم فایل :

مشاوره و انجام پایان نامه پزشکی
مشاوره و انجام پایان نامه پزشکی

تبدیل پایان نامه به کتاب

رشته پزشكی
پزشک شخصی است که به هنر درمان انواع بیماریهای عمومی تحت پوشش حوزه تخصص خود مجهز بوده و مجوز لازم برای انجام فعالیتهای شغلی خود را از مراکز معتبر دانشگاهی دریافت نموده است. رشته پزشکی جزو دانشهای کاربردی است و رشته پزشکی عمومی مقدمه انواع تخصص هاست.
رشته پزشکی یکی از پرطرفدارترین رشته های عوم تجربی است، اما همانطور که میدانید تمامی مشاغل و حرفه ها نیازمند یک سری مهارتها، ویژگیهای شخصی و فردی میباشند. این مهارتها و ویژگیها دلیل اصلی موفقیت یا عدم موفقیت افراد محسوب میشوند. رشته پزشکی نیز به دلیل حساسیت بالا، به برخی از ویژگیها نیازمند است تا فرد در شغل خود موفق تلقی شود.



چه افرادی مناسب تحصیل در رشته پزشکی هستند؟
- یک پزشک از همان ابتدای تحصیل به هوش بالایی نیاز دارد. بخاطر سپردن مطالب درسی و نکات علمی، اجزای بدن انسان و موجودات زنده، انواع داروها و واکنشهای آنها، انواع بیماریها و علائم آنها، انواع درمانها و ابزارهای کمکی و … همه نیاز به یک ذهن و هوش فعالی دارد تا فرد بتواند همه این موارد را بخاطر بسپارد و در زمان لازم، از آنها بهره گیرد.
- کلاسهای درسی فشرده همراه با کارهای عملی و بازدید از بیماران، نیاز به فردی با انگیزه، فعال و با روحیه بالا دارد تا بتواند بین درس، شغل و زندگی شخصی تعادل و هماهنگی ایجاد کند.
- کار در بیمارستان، ملاقات بیماران و مواجهه با انواع بیماریها،به فردی جسور و توانا نیاز دارد تا بتواند با وجود شرایط سخت روحیه خود را حفظ کند و کار درمان را ادامه دهد.
- یک پزشک باید حس انسان دوستی، کمک به هم نوع و غیرهم نوع و احساس مسئولیت در برابر بیماران داشته باشد و تحت هیچ شرایطی از مسئولیتهای محوله شانه خالی نکند.
- یک دانشجو پزشکی از همان ابتدا تحصیل نیاز به تعامل گروهی و روحیه کار گروهی دارد تا ارتباط مثبت و کارآمدی با سایر همکاران خود برقرار سازد و در کنار سایرین به کار درمان بیماران بپردازد.
- یک پزشک باید قدرت تصمیم گیری آنی و نتیجه گیری سریعی داشته باشد و بتواند در مواقع ضروری علاوه بر حفظ روحیه، روشهای درمانی مناسبی را رائه دهد.
- یک پزشک ساعات کاری مشخصی ندارد، ممکن است در طول هفته چندین نوبت شیفت شبانه باشد و هر لحظه ممکن است با شرایط سخت مواجه شود. در این صورت، فرد باید توانایی فشار کاری بالا داشته و این فشار نباید روی سلامت روحی و جسمی او تأثیر سویی بگذارد.
- و در آخر فردی که وارد عرصه پزشکی میشود، باید تسلط کافی بر زبان انگلیسی داشته باشد، تمام بیماریها و انواع داروهای موجود با نامهای لاتین در دنیا شناخته شده اند. به همین دلیل، فراگیری این مهارت برای شاخه پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است.



مراحل تحصیل در رشته پزشکی
در حال حاضر در ایران، مراحل تحصیل در رشته پزشکی شامل 4 دوره علوم پایه، فیزیوپاتولوژی، کارآموزی بالینی و کارورزی بالینی میباشد که در ادامه به تفکیک به توضیح هرکدام خواهیم پرداخت. پزشکی عمومی بسته به نوع دانشگاهی که در آن تحصیل خواهید نمود، حدود 7 سال إلی 7 سال و نیم میباشد، البته به شرطی که دانشجویان تمام دروس را با نمرات عالی و بدون مشروطی طی کنند. حال اگر 7 سال در نظر بگیریم، این 7 سال خود به چند بخش تقسیم میشود:

دوره علوم پایه در رشته پزشکی
دوره علوم پایه به دوره تحصیل در مقطع کارشناسی پزشکی عمومی نیز مشهور است. این دوره که جمعأ 31 واحد درسی است که در 5 ترم ارائه میشود و دانشجویان موظف هستند در عرض دو سال و نیم کلیه دروس علوم پایه را با نمره بالاتر از 12 بگذرانند. همانطور که از نام این دوره مشخص است، شما در مرحله اول باید مباحث اولیه و پایه ای در رابطه با شرایط سلامت عمومی بدن و مواردی که باعث شکل گیری انواع بیماری در بدن میشوند را بیاموزید.
اگر بخواهیم ساده تر صحبت کنیم، شما یاد خواهید گرفت که بدن در حالت طبیعی چگونه کار میکند و باکتریها، ویروسها، قارچها و انگلها دقیقأ چه چیزی هستند و همچنین شما یاد خواهید گرفت که حالت طبیعی این سیستم چگونه است تا بتوانید حالت غیرطبیعی آن را درک کنید. بعد از اتمام این دوره، شرکت در آزمون علوم پایه برای همه الزامی است و اگر بنابه دلایلی هرشخص موفق به کسب نمره مطلوب در آن نشود، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بعدی را نخواهد داشت.

دروس علوم پایه پزشکی
بیوشیمی، بافت‌شناسی،، تشریح (نظری- عملی)، تشریح (آناتومی) (نظری ـ عملی)، فیزیولوژی(نظری ـ عملی)، ایمونولوژی(نظری)،اپیدمیولوژی، روانشناسی، جنین‌شناسی، تغذیه، ژنتیک، زبان تخصصی، آسیب‌شناسی عمومی، انگل‌شناسی، میکروب‌شناسی


دوره فیزیوپاتولوژی در رشته پزشکی
دوره فیزیوپاتولوژی، دوره ای است که دانشجویان مسائل رایج در پزشک عمومی اعم از: داخلی، جراحی، زنان و کودکان را می آموزند و با نحوه برخورد با بیمار و شرح حال نویسی بیمار آشنا میشوند. این دوره معمولأ یک ساله است و 6 إلی 7 ترم دارد و دروس فیزیولوژی و فارماکولوژی در این دوره به دانشجویان ارائه میشود و امتحانات این دوره معمولأ به صورت ماهانه برگزار میشوند. دانشجویان پزشکی در این دوره مجموعأ 97 واحد را میگذرانند.

دروس فیزیوپاتولوژی
آسیب‌شناسی اختصاصی، فارماکولوژی، سیمیولوژی، دوره‌های فیزیوپاتولوژی ارگان‌ها


دوره کارآموزی بالینی رشته پزشکی
دوره کارآموزی بالینی، طولانی ترین دوره در بین تمام مراحل تحصیلی رشته پزشکی است. به این دوره استارژی هم گفته میشود. طول این دوره دو سال و نیم است و شامل 97 واحد درسی است. همانند دوره علوم پایه، این دوره نیز از چند دوره استیودنتی و اکسترنی تشکیل شده است. این دوره همان دوره ای است که دانشجویان انتظارش را میکشند و باید بطور عملی از آنچه که تاکنون آموخته اند، استفاده کنند و زیر نظر اساتید در بیمارستانها به معاینه و درمان بیماران بپردازند. در واقع، هدف این دوره تقویت و پرورش مهارتهای پزشکی، آموزش و ترییت اخلاق و شئونات پزشکی، تقویت قدرت تشخیص، درمان و بهبودی وضعیت بیمار و … است. دانشجویان در این دوره، ساعات مشخصی از شب را بعنوان کشیک فعالیت میکنند و همچنین بعد از گذراندن این دوره، در یک آزمون پیش کارورزی یا پره انترنی شرکت میکنند. در حقیقت قبولی در این آزمون مجوز ورود به دوره کارورزی بالینی است.

دروس کارآموزی بالینی
بیماری‌های اعصاب، بیماری‌های عفونی، کارآموزی داخلی، بیماری‌های جراحی، بیماری‌های ارتوپدی، بیماری‌های عفونی، کارآموزی جراحی، تاریخ و اخلاق پزشکی، بیماری‌های کودکان، پزشکی قانونی و مسمومیت‌ها، فارماکولوژی بالینی،‌ کارآموزی چشم،‌ کارآموزی پوست، کارآموزی بهداشت، کارآموزی بخش کودکان،‌ بهداشت، کارآموزی گوش و حلق و بینی، کارآموزی ارتوپدی. بیماری‌های زنان و زایمان، رادیولوژی ، بیماری‌های روانی، کارآموزی روانپزشکی.


دوره کارورزی بالینی رشته پزشکی
دوران کارورزی بالینی که به دوره انترنی نیز معروف است، کمی طولانی تر از دوره اکسترنی است و دانشجویان در این دوره در کنار رزیدنتهای تخصصی بخش فعالیت میکنند و مهری به آنها تعلق میگیرد که ارزش زیادی در بیمارستان داشته و اتیکت اسم آنها برای اولین بار با نام دکتر خواهد بود. دوره انترنی شاید دوره سختی بنظر برسد، چرا که دانشجو بطور مستقیم با بیماران سروکار داشته و باید روی آنها تمرین کند تا ماهرتر شود. در صورتی که این دوره با موفقیت پشت سر گذاشته شود، دانشجویان باید در یک آزمون صلاحیت بالینی شرکت کنند که این آزمون قبل از فارغ التحصیلی برگزار میشود. در صورتی که در آزمون هم موفق شوند، بعنوان یک پزشک شناخته خواهند شد.

دروس کارورزی بالینی
کارورزی بخش جراحی، کارورزی بخش چشم، کارورزی بخش سوانح و سوختگی، کارورزی بخش ارتوپدی، کارورزی بخش ارولوژی، کارورزی بخش اطفال، کارورزی بخش بهداشت، کارورزی بخش گوش و حلق و بینی،‌ کارورزی بخش داخلی، کارورزی بخش زنان و زایمان، کارورزی بخش اورژانس، کارورزی بخش نفرولوژی، کارورزی بخش پوست، کارورزی بخش روانپزشکی .


مشاوره انجام پایان نامه پزشکی
دنیای تحقیقات در پزشکی طی 50 سال گذشته منجر به نزدیک شدن به هدف عالی خود یعنی افزایش بهداشت وامید به زندگی شده است. با این وجود موضوعات مختلفی چون بیماری های مزمن، موضوعات و پدیده های نو مانند مقاومت به آنتی بیوتیک چالش های جدیدی را پیش روی پژشکی قرار داده است. روند پژوهش در پزشکی صعودی است. ایران نیز در این ارتباط رتبه ی قابل ملاحظه ای یافته است.
تیم ما افتخار دارد تا به صورت تخصصی در رشته های مینور و  ماژور خدمات پژوهشی ( انجام پایان نامه پزشکی,انجام مقاله پزشکی و نگارش حرفه ای پروپوزال پزشکی ) را به طور کامل انجام داده و نیاز های پژوهشی شما را برطرف سازد.


خدمات ما
انجام پایان نامه پزشکی در زمینه های مینور و ماژور
انتخاب موضوع پایان ‌نامه پزشکی
اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان ‌نامه پزشکی
نوشتن پروپوزال پزشکی
فصل ‌بندی پایان ‌نامه پزشکی
تصحیح رساله پزشکی طبق نظر استاد
آماده کردن پاورپوینت جلسه دفاع از پایان ‌نامه پزشکی
استخراج مقاله پزشکی از پایان نامه پزشکی

هزینه انجام پایان ‌نامه پزشکی
قیمت انجام پایان نامه پزشکی به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله نوع موضوع رساله پزشکی، میزان سختگیری استاد، تعداد دفعات تصحیح رساله پزشکی، میزان خدمات درخواستی شما از ما، مدت زمان مورد نیاز جهت انجام کار و ... . لذا جهت مشاوره و کسب قیمت انجام پایان ‌نامه پزشکی:

** با ما تماس بگیرید  09035474274 **

-

_____________________________________________________________________________________________

 

مطالب پیشنهادی:

| مشاوره نوشتن پروپوزال در رشته های مختلف | | |

| | | |

| | | |

| | | |

| | |

| | | |

| | | |

| |


نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0