خریدار کتاب باطله و کاغذ باطله در محل

دسته بندی :

نویسنده : دست دو بوک

تاریخ درج :

حجم فایل : 100

خریدار کتاب باطله و کاغذ باطله در محل
خریدار کتاب باطله و کاغذ باطله در محل

خریدار کاغذ و کتاب باطله

منظور از کتاب و کاغذ باطله چیست؟
در منازل بسیاری از ما؛ کتاب‌ها، مجلات، روزنامه‌ها، دفترها و جزواتی وجود دارند که منقضی شده‌اند یا دیگر مورداستفاده قرار نمی‌گیرند و به انباری یا کمدها منتقل‌شده‌اند. مثلاً کتاب‌های درسی فرزند دانش‌آموز شما که چند سال است، مرحله کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشته و مطالب آن‌ها به دلیل به‌روزرسانی در سیستم آموزشی کشور، قابل‌استفاده برای دیگران نیست. یا فرزند دانشجوی شما که فارغ‌التحصیل شده و جزوات دانشگاهی او نه‌تنها دیگر کاربردی ندارد، بلکه فضای بسیاری را نیز اشغال کرده است. در این مواقع این سؤال ذهن شما را مشغول می‌کند که با این حجم انبوه از کاغذ و کتاب چه باید کرد که برای محیط‌زیست هم مفید باشد؟ پیشنهاد ما به شما فروش این کتاب‌ها و کاغذهای باطله به نمایندگان ما برای خرید آن‌ها است تا پس از بازیافت به چرخه طبیعت مجدداً بازگردند و به شکلی دیگر مورداستفاده قرار گیرند؛ اما روند فروش کتاب و کاغذ باطله و مزایای این کار چیست؟

خریدار کتاب و کاغذ باطله کیست و چگونه می‌توان به این افراد دسترسی داشت؟

خریداران کتاب و کاغذ باطله، نمایندگان ما هستند که فقط با یک تماس تلفنی در سریع‌ترین زمان ممکن به محل مدنظر شما اعزام می‌شوند و بعد از بررسی وضعیت و نوع کاغذ و کتاب‌های جمع‌آوری‌شده توسط شما و وزن‌کشی آن‌ها با ترازوی دیجیتال، بر اساس نرخ مصوب، آن‌ها را از شما خریداری می‌کنند و سپس به مراکز مخصوص بازیافت کاغذ جهت تفکیک و بازیافت تحویل می‌دهند.

قیمت کتاب و کاغذ باطله چقدر است؟
قیمت کتاب باطله بر اساس نوع کاغذ و وزن آن‌ها متفاوت است ولی معمولاً بین کیلویی 4000 تا 7000 تومان است.

مزایای فروش کتاب‌ها و کاغذهای باطله چیست؟
خلوت شدن فضای منزل
همان‌طور که گفتیم احتمال زیاد بخش زیادی از فضای انباری، کمدها و قفسه‌های کتابخانه منزل شما، مملو از کتاب‌ها و جزوات قدیمی متعلق به فرزندان دانش‌آموز و دانشجوی شما و یا مجلات و روزنامه‌های منقضی شده است که دیگر کاربردی برای شما ندارند؛ بنابراین بهترین کار برای خلوت کردن این فضای اشغال‌شده این است که با نمایندگان ما تماس حاصل نموده تا با حضور سریع در منزل و وزن کتاب و کاغذ باطله‌ی شما، آن‌ها را از شما خریداری نمایند.


بازگشت قسمتی از هزینه خرید کتاب به شما
شما برای خرید این کتاب‌ها و کاغذها درگذشته هزینه کرده‌اید و مثلاً با سوزاندن آن‌ها نه‌تنها این هزینه به شما بازنمی‌گردد، بلکه به طبیعت هم آسیب‌زده‌اید؛ بنابراین بهتر است با فروش آن‌ها به نمایندگان ما، قسمتی از آن هزینه به شما برمی‌گردد و می‌توانید این درآمد را برای خرید کتاب‌های جدید و موردعلاقه‌تان، هزینه کنید.


کمک به حفظ محیط‌زیست
شما با فروش کاغذ و کتاب‌های باطله، در فرآیند بازیافت آن‌ها و حفظ محیط‌زیست شریک شده‌اید
حافظان محیط‌زیست مزایای عمده‌ی بازیافت کاغذ را شامل موارد زیر می‌دانند:
جلوگیری از قطع درختان جنگل
کاهش مصرف انرژی
کاهش مصرف آب

کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی

کاهش تولید گاز متان (از گازهای گلخانه‌ای که هنگام دفن ضایعات کاغذ تولید می‌شود)

فرآیند بازیافت کاغذ و کتاب‌های باطله چگونه است؟

بعد از خریداری کتاب‌ها و کاغذهای باطله از شما، این کاغذها باید بر اساس نوع و کیفیت و رنگ آن‌ها تفکیک شوند. مهم‌ترین معیار کیفیت ضایعات قابلیت بازیافت آن است. بسیاری از انواع کاغذ مانند روزنامه، کاغذ تحریر، کاغذ کپی، پاکت نامه، بروشور، مجله، ضایعات کارتن و جعبه‌های مقوایی برای بازیافت کاملاً مناسب هستند. در این‌گونه موارد قیمت کاغذ باطله بسیار مناسب بوده و برای هر دو طرف معامله رضایت‌بخش است؛ بنابراین ابتدا کاغذها، کتاب‌ها، مجلات، کارتن و موارد دیگر کاغذی و مقوایی باطله که در مبدأ تفکیک‌شده‌اند، جمع‌آوری‌شده و به انبار منتقل می‌شوند تا مجدداً کاغذهای قابل بازیافت از انواع غیرقابل بازیافتشان تفکیک شوند. این کاغذهای قابل بازیافت باید بسته‌بندی و پرس شوند تا برای حمل‌ونقل و ارسال به کارخانه و مراکز بازیافت کم‌حجم و مناسب باشند. حتماً به این نکته توجه داشته باشید که کاغذهایی قابلیت بازیافت دارند که لکه‌های روغن نوشابه و ... نداشته باشند. برای بازیافت کاغذهای باطله ابتدا آن‌ها را در پالپر یا گالاندول می‌ریزند تا کاغذهای رنگی با سود یا کلر مرکب زدایی شوند. حالا کاغذهای باطله باید با آب مخلوط شوند تا کاملاً تمیز شوند. در این حالت مخلوطی از آب و الیاف تشکیل‌شده که پس از عبور از صافی و تصفیه‌کننده، بر روی میز فوردرینیر ریخته می‌شوند. وقتی آب اضافی خارج شد، این مخلوط آب و کاغذ به ماشین خمیر سازی منتقل می‌شود تا خمیر کاغذی به دست بیاید. سپس این خمیر کاغذی نیز باید به بخش‌های آبگیری، خشک و اتو کردن ارسال شود. درنهایت خمیر کاغذی تهیه‌شده را می‌توان در اندازه‌های مختلف برش داده و برای مصارف مختلف استفاده کرد.


کلام آخر
ما در تلاش هستیم تا با خرید کاغذ و کتاب‌های شما، علاوه بر اینکه به شما در جهت خالی نمودن فضای اشغال‌شده منزلتان با کتاب‌هایی که در طول سالیان سال دیگر موردمطالعه قرار نمی‌گیرند، کمک می‌کنیم؛ می‌توانیم با پرداخت مبلغ ناقابلی درازای هر کیلوگرم کاغذ، شما را در خریداری کتاب‌های جدید و افزایش سرانه مطالعه کشور یاری دهیم. از طرفی برای تولید هر آنچه با کاغذ ساخته می‌شود، جنگل‌های زیادی نابود می‌شوند و دلیل آن فرایند غیراستاندارد بازیافت کاغذ در ایران است. این درحالی‌که با فروش کتاب‌های باطله به صنعت کاغذ، به کمتر قطع شدن درختان کمک کرده و محیط‌زیست را برای آینده حفظ خواهید کرد. پس به شما پیشنهاد می‌دهیم ابتدا تمام آنچه به عنوان کاغذ و کتاب برای دور ریختن دارید، جمع‌آوری کرده و سپس با ما در اسرع وقت تماس بگیرید.

خریدار کتاب باطله در تهران

برای فروش کاغذ و کتاب باطله در تهران با آقای موسوی تماس بگیرید:

09010935152-  09122867069

خریدار کتاب باطله در شمال، جنوب و غرب تهران

برای فروش کاغذ و کتاب باطله در شمال، جنوب و غرب تهران با آقای ابراهیمی تماس بگیرید:

09126657989- 09125256158

خریدار کتاب باطله در شرق تهران

برای فروش کاغذ و کتاب باطله در شرق تهران با آقای موسوی تماس بگیرید:

09121780669- 09351901412

خریدار کتاب باطله در کرج

برای فروش کاغذ و کتاب باطله در کرج با آقای محمدی تماس بگیرید:

09191422738

خریدار کتاب باطله در اصفهان

برای فروش کاغذ و کتاب باطله در اصفهان با شرکت گوهربافان تماس بگیرید:

09221047743

خریدار کتاب باطله در کرمان و مشهد

برای فروش کاغذ و کتاب باطله در کرمان و مشهد با آقای زروندی تماس بگیرید:

09154803271

خریدار کتاب باطله در قزوین

برای فروش کاغذ و کتاب باطله در قزوین با آقای روحانی راد تماس بگیرید:

09371973496

خریدار کتاب باطله در قم، یزد و چهارمحال و بختیاری

برای فروش کاغذ و کتاب باطله در شهرهای قم، یزد و چهارمحال و بختیاری با آقای عبداللهی تماس بگیرید:

09137955583

خریدار کتاب باطله در شیراز

برای فروش کاغذ و کتاب باطله در شهر شیراز با آقای ابراهیمی تماس بگیرید:

09172221077- 09178178117

خریدار کتاب باطله در تبریز

برای فروش کاغذ و کتاب باطله در شهر تبریز با کتابفروشی ایرانشهر تماس بگیرید:

041-33531268

خریدار کتاب باطله در کیش

اگر شما در زمینه خرید کاغذ و کتاب باطله در کیش فعالیت دارید و مایلید اطلاعات تماستان در این سایت درج شود به واتساپ پیام دهید: 09122659891

خریدار کتاب باطله در قشم

اگر شما در زمینه خرید کاغذ و کتاب باطله در قشم فعالیت دارید و مایلید اطلاعات تماستان در این سایت درج شود به واتساپ پیام دهید: 09122659891

خریدار کتاب باطله در بندر عباس

برای فروش کاغذ و کتاب باطله در شهر بندرعباس با شماره زیر تماس بگیرید:

09058630094

خریدار کتاب باطله در کرمانشاه

برای فروش کاغذ و کتاب باطله در شهر کرمانشاه با شماره زیر تماس بگیرید:

09187342128

خریدار کتاب باطله در سنندج

اگر شما در زمینه خرید کاغذ و کتاب باطله در سنندج فعالیت دارید و مایلید اطلاعات تماستان در این سایت درج شود به واتساپ پیام دهید: 09122659891

خریدار کتاب باطله در اراک

برای فروش کاغذ و کتاب باطله در شهر اراک با شماره زیر تماس بگیرید:

09366111292


نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0