مشاوره انجام پایان نامه کشاورزی ارشد و دکتری تمامی گرایش ها

دسته بندی :

نویسنده : دست دو بوک

تاریخ درج :

حجم فایل :

مشاوره انجام پایان نامه کشاورزی ارشد و دکتری تمامی گرایش ها
مشاوره انجام پایان نامه کشاورزی ارشد و دکتری تمامی گرایش ها

مشاوره انجام پایان نامه کشاورزی
ضرورت مشاوره با استادان برای انجام پایان ‌نامه کشاورزی بر کسی پوشیده نیست، اما از طرفی دسترسی دائم به آنها میسر نیست، چون اغلب استادان دانشگاه به دلیل مشغله کاری فراوان فرصت کافی برای کمک و راهنمایی دانشجویان ندارند. بنابراین توصیه ما این است که دانشجویان از مشورت و همفکری سایر متخصصان حوزه پژوهشی خود استفاده کنند؛ یکی از مسیرهای آسان برای مشاوره تخصصی در انجام پایان‌نامه کشاورزی تماس با موسسات معتبر است.
گروه ما سالهاست در زمینه انجام پایان‌نامه کشاورزی فعالیت می‌کند و با مشاوران و متخصصان باتجربه و خبره‌ای همکاری دارد و همواره آماده خدمت رسانی به همه دانشجویان عزیز در همه مقاطع تحصیلی است. رضایت دانشجویان سال‌های گذشته و کسب نمرات و افتخارات درخشان این عزیزان نشانگر کیفیت بالای مشاوره گروه ما است و خوشبختانه بر اعتبار ما افزوده است.


مراحل انجام پایان نامه کشاورزی در گروه ما
انتخاب موضوع پایان ‌نامه کشاورزی
اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان ‌نامه کشاورزی
نوشتن پروپوزال کشاورزی
فصل ‌بندی پایان ‌نامه کشاورزی
تصحیح رساله کشاورزی طبق نظر استاد
آماده کردن پاورپوینت جلسه دفاع از پایان ‌نامه کشاورزی


خدمات ما
مشاوره و انجام پایان ‌نامه ارشد کشاورزی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه دکتری کشاورزی
نوشتن مقاله isi کشاورزی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه علوم دامی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه گیاه‌ پزشکی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه علوم و مهندسی آب
مشاوره و انجام پایان ‌نامه علوم و مهندسی باغبانی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه علوم و مهندسی صنایع غذایی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه علوم و مهندسی خاک
مشاوره و انجام پایان ‌نامه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی


هزینه انجام پایان ‌نامه کشاورزی
قیمت انجام پایان نامه کشاورزی به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله نوع موضوع پایان نامه کشاورزی ، میزان سختگیری استاد، تعداد دفعات تصحیح رساله روانشناسی، میزان خدمات درخواستی شما از ما، مدت زمان مورد نیاز جهت انجام پایان نامه کشاورزی و ... . لذا جهت مشاوره و کسب قیمت و انجام پایان نامه کشاورزی:                                                 

... با ما تماس بگیرید  09035474274 ...



رشته کشاورزی
مهندسی کشاورزی از قدیمی ترین علومی است که بشر از آن آگاه است. زیرا از گذشته های دور تا به امروز هم این علم ادامه دارد و از آن استفاده می شود.  از زمان گذشته هم بشر برای تامین منابع غذایی خود کاشت و برداشت مواد کشاورزی را انجام می‌داده و در طی سال‌های گذشته تجربه‌های زیادی در این زمینه به دست آورده است.
در سالهایی که گذشته است مطالعه کردن برای افزایش بهره برداری و راندمان کار باعث شده است که این رشته را به عنوان یک رشته دانشگاهی در بیاورند تا بتوانند افراد متخصص در این زمینه تربیت کنند و این علم را به صورت سیستمی و تخصصی تر ادامه دهند.
اهمیت این رشته با افزایش جمعیت و بروز خشکسالی و بی آبی های فراوان بیشتر محسوس شد و متخصصین این حوزه به دنبال راه های جایگزین و مناسب برای افزایش سطح زیر کشت و تولید محصول با استفاده از کمترین میزان آب هستند.


گرایش‌های رشته مهندسی کشاورزی
گرایش علوم دامی:
مطالعه بیولوژی حیوانات تحت کنترل انسان اعم از حیوانات مزرعه‌ای و همراه در زمینه‌های تغذیه، ژنتیک و اصلاح نژاد، فیزیولوژی، بهداشت، رفتارشناسی، مدیریت، تجهیزات و جایگاه‌ها به منظور بالا بردن تولید اقتصادی آنها.

گرایش گیاه‌ پزشکی:
مجموعه اطلاعات از علوم و تکنولوژی در زمینه‌های شناخت آفات و عوامل بیماری‌زای گیاهی و اصول و روش‌های مبارزه با آن‌ها.

گرایش علوم و مهندسی آب:
کسب دانش پایه آب و دانش تخصصی در یکی از زمینه‌های تخصصی هواشناسی کشاورزی، آب کشاورزی، سازه‌های آبی، مهندسی زهکشی و …

گرایش علوم و مهندسی باغبانی:
دانش، فن و هنر تولید، پرورش، اصلاح و بازاررسانی گیاهان و محصولات باغبانی اعم از میوه، سبزی، گل و گیاه زینتی، گیاهان دارویی و ادویه‌ای.

گرایش علوم و مهندسی صنایع غذایی:
نگهداری، تبدیل و حفظ کیفیت فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی محصولات غذایی با منشا گیاهی، دامی و دریایی.

گرایش علوم و مهندسی خاک:
مطالعه تغییرات مکانی خاک‌ها، رده‌بندی و تهیه نقشه خاک، تعیین پتانسیل‌های ذاتی و تناسب اراضی، ارزیابی و اصلاح اراضی و مدیریت پایدار خاک.

گرایش مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی:
بکارگیری اصول علوم زراعی و ژنتیک در تولید محصولات غذایی با توجه به حفظ منابع طبیعی و محیط زیست.

گرایش مهندسی ماشین‌های صنایع غذایی:
کسب علوم و فنون لازم مربوط به ساخت، تحقیق و توسعه در زمینه‌های ماشین‌ها و کارخانه‌های صنایع غذایی و فراوری محصولات کشاورزی.

گرایش مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی:
مطالعه مسائل مربوط به ماشینی کردن کشاورزی و مدیریت مناسب برای افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها.

گرایش مهندسی مکانیک بیوسیستم:
کسب علوم و فناوری‌های نوین در زمینه طراحی و سازگار کردن ماشین‌های کشاورزی، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در صنعت کشاورزی و فناوری پس از برداشت.


بازار کار رشته کشاورزی
در حال حاضر فارغ‌التحصیلان مهندسی کشاورزی با توجه به گرایش خود می‌توانند در بخش خصوصی، وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی، شهرداری‌ها، مهندسین مشاور آب و خاک، گلخانه‌ها، مزارع و پیمانکاری‌های مختلف کار کنند. همچنین فارغ‌التحصیلان همه گرایش‌ها می‌توانند به عنوان کارشناس و مدرس در مراکز آموزش کشاورزی و واحدهای تحقیقات کشاورزی فعالیت کنند. در ادامه، مشاغل مربوط هر گرایش به طور مختصر ذکر شده است.

    فارغ‌التحصیل اقتصاد کشاورزی می‌تواند به عنوان کارشناس در تحلیل و ارزیابی طرح‌های کشاورزی و منابع طبیعی، برنامه‌ریزی‌های توسعه کشاورزی، فعالیت کند. همچنین می تواند به عنوان مدیر یا مجری واحدهای تولیدی دولتی و خصوصی و کمک ناظر اقتصادی طرح‌ها و برنامه‌های کشاورزی فعالیت کند.
    فارغ‌التحصیل ترویج و آموزش کشاوری پایدار می‌تواند به عنوان کارشناس ترویج و مروج ترویج در مراکز خدمات کشاورزی و ادارات استانی فعالیت کند یا به عنوان کارشناس آموزش و آموزشگر مراکز آموزش و دبیرستان‌های کشاورزی به فعالیت بپردازد. همچنین می تواند مراکز ارائه خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی را راه اندازی کنند.
    فارغ‌التحصیل علوم دامی می‌تواند به عنوان کارشناس در زمینه‌های مختلف تولید، آموزش و پژوهش، برنامه‌ریزی‌های منطقه‌ای و ملی، مدیر و مجری واحدها و سامانه‌های تولیدی خصوصی (دامداری، مرغداری، زنبورداری و …) و همچنین به عنوان کارشناس و مدیر دستگاه‌های اداری مرتبط با بخش دامپروری خدمت کند.
    فارغ‌التحصیل گیاه‌پزشکی به عنوان کارشناس اجرایی تحقیقات در مراکز پژوهشی کشاورزی، مسئول فنی کلینیک‌های گیاه‌پزشکی و مدیر و مجری امور حفظ نباتات در موسسات دولتی و خصوصی بخش کشاورزی می‌تواند مشغول به کار شود.
    فارغ‌التحصیل علوم و مهندسی باغبانی به عنوان کارشناس متخصص در زمینه‌های مختلف باغبانی در گلخانه‌ها، پارک‌ها، باغات و…  فعالیت می‌کند یا می‌تواند مدیر واحدهای تولیدکننده محصولات متنوع باغبانی باشد.
    فارغ‌التحصیل علوم و مهندسی صنایع غذایی به عنوان مدیر واحدهای صنعتی موادغذایی، مسئول فنی واحدهای صنایع غذایی، مدیر کنترل کیفیت واحدهای صنایع غذایی، کارشناس متخصص در امر طراحی واحدهای صنعتی و نیمه‌صنعتی صنایع غذایی، کارشناس موسسات دولتی استاندارد و نظارت بر مواد غذایی فعالیت خواهد داشت.
    فارغ‌التحصیل علوم و مهندسی خاک می‌تواند در آزمایشگاه‌های خاک‌شناسی و امور مربوط به اصلاح اراضی خدمت کند.
    فارغ‌التحصیل مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی می‌تواند به عنوان مدیر یا مجری واحدهای تولیدی دولتی و خصوصی کشاورزی، کارشناس متخصص در زمینه‌های مختلف تولیدی و به‌نژادی در سازمان‌های خصوصی و دولتی، مزارع و کشت و صنعت‌ها فعالیت کند.
    فارغ‌التحصیل مهندسی ماشین‌های صنایع غذایی می‌تواند به عنوان کارشناس متخصص در طراحی تجهیزات و ماشین‌های فرآوری موادغذایی و مسئول فنی خطوط و کارخانه‌های تولید مواد غذایی در کارخانه‌های صنایع غذایی و مجتمع‌های صنایع تبدیلی و فراوری محصولات کشاورزی فعالیت کند.
    فارغ‌التحصیلان مهندسی مکانیزاسون و مهندسی مکانیک بیوسیستم می‌توانند به عنوان کارشناس متخصص در طراحی ماشین‌های کشاورزی در کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید و ساخت تراکتور، ماشین‌ها و ادوات کشاورزی، کارشناس تعمیر و نگهداری تجهیزات در کشت و صنعت‌ها، کارشناس متخصص در طراحی و توسعه سامانه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر، کارشناس طراحی سامانه‌های بهره‌برداری از انرژی‌های تجدیدپذیر، کارشناس متخصص در طراحی تجهیزات و ماشین‌های صنایع غذایی و فراوری محصولات کشاورزی، مسئول فنی خطوط و همچنین در کارخانه‌های صنایع غذایی و فرآوری محصولات کشاورزی فعالیت کنند.

 

جهت مشاوره و انجام پایان نامه کشاورزی

... با ما تماس بگیرید  09035474274 ...



نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0