انتشار اپلیکیشن ios در اپ استور (AppStore)

دسته بندی :

نویسنده : دست دو بوک

تاریخ درج :

حجم فایل :

انتشار اپلیکیشن ios در اپ استور (AppStore)
انتشار اپلیکیشن ios در اپ استور (AppStore)

انتشار اپلیکیشن ios در اپ استور (AppStore)
متاسفانه چندین سال است که کاربران ایرانی آیفون، به اپلیکیشن های داخلی و خارجی موجود در اپ استور دسترسی ندارند. در طی اقدامی شرکت اپل شروع به حذف چندین برنامه محبوب ایرانی از اپ استور AppStore کرد و به سازندگان و توسعه دهندگان ایرانی اعلام شد که دانلود اپلیکیشن و بازی ها به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران مسدود شده است. منع دسترسی به اپ استور و برنامه های پرکاربرد ایرانی، کاربران ios  داخل کشور را با نگرانی های زیادی مواجه کرد. در این برهه زمانی با حذف اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور، هیچ راهی برای دسترسی به این برنامه ها فراهم نیست.
منع ورود هرنوع ترافیک از داخل ایران به اپ استور و همچنین حذف تمام اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور و اعمال محدودیت های بیشتر علیه کاربران ایرانی iOS، برنامه نویسان ایرانی را به چالش کشیده است؛

آیا راهی برای دسترسی به اپ استور نیست؟
چرا. راهی بود. در پی تحریم های آمریکا علیه ایران، شرکت اپل تصمیم به محدود کردن خدمات خود برای کاربران ایرانی داشت؛ به این صورت که اپل در ایران نمایندگی رسمی برای فروش محصولات خود ندارد و اپلیکیشنهای ایرانی مجوز ارائه بر روی اپل استور که فروشگاه رسمی اپلیکیشن های iOS هست را نداشتند. با وجود این مصائب و سختی ها برنامه های ایرانی میتوانستند با استفاده از اکانت توسعه دهنده سازمانی (اینترپرایز Enterprise) اپل استور برنامه های خود را برای دانلود کاربرانشان برروی اپ استور قرار دهند و در واقع تحریم ها را تاحدی دوربزنند .این روش تا مدتی کارآمد بود و کاربر و توسعه دهنده ی ایرانی می توانست از خدمات اپ استور استفاده کند اما با محدود سازی گواهی توسعه دهنده سازمانی در جهت ارتقای امنیت اپلیکیشن های اپل این امکان نیز از بین رفت و رسما دسترسی کاربران ایرانی آیفون به برنامه های فارسی در اپ استور غیر ممکن شد.

چرا دسترسی به اپ استور مهم است؟
با وجود اینکه توسعه دهندگان ایرانی اپلیکیشن هایی طراحی کردند تا قابلیت دسترسی و دانلود برنامه و بازی ها برای کاربران آیفون در داخل کشور فراهم شود، چرا دسترسی به اپ استور مهم است؟
با دسترسی به اپ استور فقط امکان دانلود برنامه ها و بازی ها را نخواهید داشت. امکان بسیار مهم دیگری که در اختیار توسعه دهندگان قرار میگیرد درآمد دلاری است. برنامه نویسی iOS یکی از بهترین روش های کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت و البته فریلنسری است. اگر شما هم در زمینه این نوع برنامه نویسی مهارت دارید، بهتر است شانس خود را برای افزایش درآمدتان از این طریق امتحان کنید. بعد از اینکه شما برنامه نویسی اپلیکیشن مورد نظرتان را به پایان رساندید، باید آن را فروشگاه اپ استور منتشر کنید. اما برای انجام این کار باید ابتدا تحریم های اپل را دور بزنید دوست عزیز!

دور زدن تحریم های اپل کار ماست
شرکت نوین توسعه برای انتشار نسخه ios اپلیکیشن یا بازی شما راه حل قطعی دارد.

*** اگر به دنبال کسب سهم بازار ios و داشتن درآمد دلاری هستید، با ما تماس بگیرید 09122659891 ***

هزینه انجام کار
هزینه اولیه خدمات ما 8 میلیون تومان و خدمات دیگر به صورت ساعتی 150 هزر تومان محاسبه می گردد.

نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0