مشاوره و انجام خدمات پایان‌نامه رشته ریاضی (کارشناسی ارشد و دکتری)

دسته بندی :

نویسنده : -

تاریخ درج :

حجم فایل : -

ریاضیات علم نظم است و موضوع آن یافتن، توصیف و درک نظمی است که در وضعیت های ظاهرا پیچیده‌ نهفته است و ابزارهای اصولی این علم، مفاهیمی هستند که ما را قادر می سازند تا این نظم را توصیف کنیم» در این مقاله به معرفی رشته ریاضی، گرایش های آن و خدمات مربوط به پایان‌نامه مقطع کارشناسی ارشد این رشته می پردازیم.
مشاوره و انجام خدمات پایان‌نامه رشته ریاضی (کارشناسی ارشد و دکتری)

ریاضیات علم نظم است و موضوع آن یافتن، توصیف و درک نظمی است که در وضعیت های ظاهرا پیچیده‌ نهفته است و ابزارهای اصولی این علم، مفاهیمی هستند که ما را قادر می سازند تا این نظم را توصیف کنیم. ریاضی یکی از رشته‌های چالش‌برانگیز است که با گرایشات مختلفی مانند ریاضی محض در دانشگاه سروکار دارد. در این مقاله به معرفی رشته ریاضی، ریاضی محض، کاربردی و دبیری، گرایش های آن و خدمات مربوط به پایان‌نامه مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این رشته می‌پردازیم.

  

انواع گرایش‌های رشته ریاضی در دانشگاه

ریاضی کاربردی
هدف از این شاخه تربیت کارشناسی است که با اندوخته کافی از دانش ریاضی، توانایی تحلیل کمی از مسائل صنعتی، اقتصادی و برنامه ریزی را کسب نموده، توان ادامه تحصیل در سطوح بالاتر را داشته باشد. این گرایش بیشتر جنبه محاسباتی دارد و دارای زیر شاخه های تحقیق در عملیات، آنالیز عددی، نظریه گراف و ترکیبات، سیستم های دینامیکی، معادلات دیفرانسیل و سایر گرایش ها است.

ریاضی محض
ریاضی محض (به انگلیسی Pure Mathematics) جز گرایشات پرطرفدار ریاضی است. این رشته‌ تعریف گسترده‌ای دارد.از این رو بسیاری به درستی نمی‌دانند که رشته ریاضی محض چیست یا رشته ریاضی محض یعنی چه. در تعریف کلی، ریاضی محض بر مطالعه اصول حاکم بر ریاضی با توجه به ارزش ذاتی آنها بدون در نظر گرفتن کاربرد آن اصول در علوم دیگر تاکید می‌شود. ریاضی محض یکی از گرایشات رشته‌ ریاضیات و کاربردها در مقطع ارشد است. این رشته‌ قبلا در مقطع کارشناسی نیز وجود داشت. اما در حال حاضر با عنوان ریاضیات و کاربردها تدریس می‌شود و در مقطع ارشد شامل گرایش‌های ریاضی محض و سایر گرایش‌ها به صورت جداگانه است. این رشته‌ در مقطع کارشناسی ارشد شامل چندین گرایش است.هدف از این شاخه ریاضی، تربیت متخصصان جامع در علوم ریاضی است که آمادگی لازم برای ادامه تحصیل در جهت اشتغال به پژوهش و نیز انتقال علم ریاضی در سطوح دانشگاهی را داشته باشند. آشنایی با تجزیه و تحلیل مسائل در قالب ریاضی و مدل سازی ریاضی نیز از اهداف دیگر شاخه ریاضی محض است. 
ریاضی دبیری
هدف از شاخه دبیری تربیت دبیران و کارشناسان متخصص آموزش ریاضی است که پاسخگوی نیازهای آموزش و پرورش کشور در سطوح پیش دانشگاهی باشند.

تفاوت رشته ریاضی محض و ریاضی کاربردی

رشته‌ ریاضی محض از نظر تعریف، دقیقا در نقطه مقابل ریاضی کاربردی قرار دارد. ریاضی محض به بررسی اصول ریاضیات بدون توجه به کاربرد آن در علوم دیگر می‌پردازد. در حالی که ریاضی کاربردی همانطور که از نام آن نیز می‌توان حدس زد با بررسی کاربردهای ریاضیات در زمینه‌های مختلف مانند فیزیک، شیمی، برق، مکانیک و… سروکار دارد و برای سایر علوم و فنون استفاده می‌شود. با توجه به این تفاوت‌ها می‌توان گفت دروس رشته ریاضی محض و ریاضی کاربردی نیز متفاوت از هم هستند. البته دروس مشترک بین این دو رشته‌ نیز وجود دارد. ریاضی محض به آن بخش از فعالیت‌های ریاضی می گویند که در آن  به جنبه علمی و کاربردی کاری ندارد. این نوع فعالیت در زمینه ریاضی از قرن هیجدهم میلادی رایج بوده  و در آن زمان این رشته که به «ریاضیات نظری» هم معروف بود، کاری به کاربرد‌های رایج ریاضیات مثل ناوبری و ستاره‌شناسی و فیزیک و مهندسی نداشت و با آن‌که ریاضی محض فارغ از مسائل کاربردی است، اما بسیاری از مسائل ریاضی محض ریشه در مسائل عملی و کاربردی دارد. در عین حال برخی مباحث نظری صرف و مجرد ریاضی که ظاهراً هیچ ربطی به مسائل عملی و کاربردی ندارد ناگهان به‌ کار رشته‌های دیگر می‌آید. ریاضی دانان محض (نظری) با گسترش مبانی جدید و تشخیص روابط کشف نشده میان قوانین موجود ریاضی باعث گسترش دانش ریاضی می‌شوند. اگرچه آنان به دنبال گسترش دانش پایه بوده؛ بی آنکه لزوما موارد کاربردی آن را بررسی کنند، چنین دانش مطلقی، نوعی راهبرد مفید در ایجاد و پیشبرد بسیاری از دستاورد‌های مهندسی و علمی بوده است. هدف از این شاخه ریاضی، تربیت متخصصان جامع در علوم ریاضی است که آمادگی لازم برای ادامه تحصیل برای اشتغال به پژوهش و نیز انتقال علم ریاضی در سطوح دانشگاهی را داشته باشند. آشنایی با تجزیه و تحلیل مسائل در قالب ریاضی و مدل‌سازی ریاضی نیز از اهداف دیگر شاخه ریاضی محض است.

انواع گرایش‌های رشته ریاضی محض

جبر (Algebra)
جبر مجرّد شاخه‌ای‌ است از ریاضی که به بررسی ساختار‌های جبری مثل گروه، حلقه، و میدان می‌پردازد. آغاز تعریف رسمی این گونه ساختار‌ها به قرن نوزدهم (م) باز می‌گردد. اصطلاح «جبر مجرّد» در برابر «جبر مقدّماتی» ، «جبر دبیرستانی» به‌کار می‌رود. در حدود نیمه اوّل قرن بیستم این رشته را «جبر مدرن» می‌نامیدند. جبر مجرد مقدماتی، اشیاء و اعمال ریاضی را، فارغ از ماهیت آن‌ها بررسی می‌کند. اعداد، توابع، ماتریس‌ها، از عناصر آن و اعمال دوتایی ضرب، ترکیب توابع و … از اعمال آن به شمار می‌آیند. دسته بندی گروه‌ها و حلقه‌ها، مدولهااز موضوعات اساسی این شاخه به حساب می‌آیند. تحقیقات مربوط به این رشته کاربرد‌های جالب توجهی در زمینه‌های پزشکی، شیمی اتم و کیهان‌شناسی دارد.

آنالیزریاضی(Mathematical Analysis)
آنالیز نام عمومی آن بخش‌هائی از ریاضی است که با مفاهیم حد و همگرایی مربوط‌ هستند و در آن‌ها موضوعاتی مثل پیوستگی و انتگرال‌گیری و مشتق‌پذیری و توابع غیرجبری بررسی می‌شود. این موضوعات را معمولاً در عرصه اعداد حقیقی یا اعداد مختلط و توابع مربوط به آن‌ها بحث می‌کنند، اما می‌توان آن‌ها را در هر فضائی از موجودات ریاضی که در آن مفهوم “نزدیکی (فضای توپولوژیک) یا "فاصله" (فضای متریک) وجود دارد به‌کار برد. آنالیز ریاضی از کوشش‌های مربوط به دقیق کردن مبانی و تعریف‌های حسابان سر برآورده است.

هندسه (Geometry)
هِندِسه مطالعه انواع روابط طولی و اشکال و خصوصیات آن‌ها است، این دانش همراه با حساب یکی از دو شاخه قدیمی ریاضی است. واژه هندسه عربی شده واژه اندازه در فارسی است.هنـدسه مقـدماتی به دو قسمت تقسیـم می‌شود:
1) هنـدسه مسطح
2) هندسه فضائی
در هندسه مسطح، اشکالی مورد مطالعه قرار می‌گیرند که فقط دو بعد دارند، هندسه فضایی، مطالعه اشکال هندسی سه بعدی است. این بخش از هندسه در مورد اشکال سه بعدی، چون مکعب‌ها، استوانه ها، مخروط ها، کره‌ها و … است.

توپولوژی (Topology)
توپولوژی شاخه‌ای از ریاضی است که به بررسی فضا‌های توپولوژیکی می‌پردازد. توپولوژی یکی از شاخه‌های نسبتاً جوان ریاضی است. نام این رشته از واژه‌های یونانی توپو (Topo) به‌معنی مکان و (Logos) به‌معنای شناخت گرفته شده است. بنابراین، توپولوژی یعنی مکان‌شناسی. توپولوژی یکی از زمینه‌های مهم ریاضی است که از پیشرفت مفاهیم هندسی و تئوری مجموعه‌ها مانند فضا، بعد، اشکال، تبدیلات بوجود آمده‌است. لغت توپولوژی هم به معنای زمینه‌ای در ریاضی است و هم برای خانواده‌ای از مجموعه‌ها که دارای خصوصیات مخصوصی که برای تعریف فضای توپولوژیک، که شی بنیادین توپولوژی است، استفاده می‌شود. توپولوژی دارای زیرشاخه‌های زیادی است. بنیادی‌ترین و قدیمی‌ترین زیرشاخه، توپولوژی نقطه-مجموعه‌ است که بنیاد‌های توپولوژی بر آن بنا شده‌است و به مطالعه در زمینه‌های فشردگی، پیوستگی و اتصال می‌پردازد. یکی دیگر از زیرشاخه‌های توپولوژی، توپولوژی جبری است که سعی در محاسبه درجه اتصال دارد، توپولوژی جبری در حقیقت بکار بردن روش‌های جبری برای دریافت اطلاعات توپولوژیک است. همچنین توپولوژی زیرشاخه‌هایی مانند توپولوژی دیفرانسیل، توپولوژی گراف و توپولوژی ابعاد کم را نیز داراست.

منطق ریاضی (Mathematical Logic)
منطق ریاضی، شاخه‌ای از ریاضی است که به ارتباط ریاضی و منطق می‌پردازد و گاه به آن منطق صوری (منطق نمادی) می‌گویند. این نام را جوزپه پئانو ریاضیدان ایتالیائی بر این رشته علمی گذاشت. پیشتر لایب نیتز و لامبرت کوشش هائی در این خصوص کرده بودند. در اواخر قرن نوزدهم میلادی، با کار‌های آگوستوس دی مورگان، جرج بول، گوتلوپ فرگه، برتراند راسل، داوید هیلبرت و دیگران این علم به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دست یافت. منطق امروز در ریاضی، شکل کامل تری از منطق در فلسفه است که اساس خود را با نظریهٔ مجموعه‌ها به اشتراک دارد. این رشته در ایران جایگاه مناسبی ندارد.

نظریه اعداد (Number Theory)
شاخه‌ای از ریاضی محض است که در مورد خواص اعداد صحیح بحث می‌کند. در نظریه مقدماتی اعداد، اعداد صحیح را بی استفاده از روش‌های به‌کار رفته در سایر شاخه‌های ریاضی بررسی می‌کنند. در نظریه تحلیلی اعداد از حسابان و آنالیز مختلط برای بررسی سؤالاتی در مورد اعداد صحیح استفاه می‌شود. در نظریه جبری اعداد، مفهوم عدد به اعداد جبری، که همان ریشه‌های چند جمله‌ای‌هائی با ضریب گویا هستند، گسترش می‌یابد. نظریه هندسی اعداد (که قبلا به آن هندسه اعداد می‌گفتند) جنبه‌هایی از هندسه را به نظریه اعداد پیوند می‌دهد. نظریه ترکیبیاتی اعداد به مسائلی در نظریه اعداد می‌پردازد که با روش‌های ترکیبیاتی بررسی می‌شوند. نظریه محاسباتی اعداد به الگوریتم‌های مربوط به نظریه اعداد می‌پردازد. متخصص در این گرایش نیز در ایران کم است.

سیستم‌های دینامیکی (Dynamical System)
گرایش سیستم‌های دینامیکی یکی از گرایش‌های ریاضی محض و کاربردی است. در گرایش محض، هندسه سیستم‌های دینامیکی بطور تحلیلی مورد بحث قرار میگیرند. از جمله مباحث بسیار زیبای سیستم‌های دینامیکی میتوان به نظریه آشوب وتحلیل تونل زمان اشاره کرد.

ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری
نظر به این که در مقاطع تحصیلات تکمیلی به جنبه‌های پژوهشی، تحقیقاتی و کاربردی با دیدی عمیقتر پرداخته می‌شود، فارغ‌التحصیلان این مقاطع دارای توانایی‌های علمی و تحقیقاتی و محاسباتی زیادی هستند و در کار‌های اجرایی نقش مهم و ارزنده‌ای دارند. در مقطع دکتری، دانشجویان ضمن افزایش مراتب علمی خود در یک زمینه خاص، قدرت، توان و صلاحیت خود را در جهت انجام طرح‌های تحقیقاتی در سطح ملی و منطقه‌ای افزایش می‌دهند و قادر به توسعه مرز‌های دانش و رفع معضلات علمی و اجرایی از طریق پژوهش است. فارغ‌التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی می‌توانند با توجه به تخصص ویژه خود، در مراکز علمی و پژوهشی، مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و صنایع و مراکز آموزش عالی به عنوان عضو هیات علمی یا عضو پژوهشی جذب شوند. خوشبختانه با رویکرد صنایع و موسسات به انجام امور تحقیقاتی، هم‌اکنون امکان جذب بسیاری از فارغ‌التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته‌های ریاضی، فراهم شده است.

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری ریاضی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری ریاضی آخرین مرحله از مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری این رشته است که دشواری‌ها و مسائل خاص خودش را دارد. دانشجویان رشته ریاضی باید بکوشند در انجام پایان‌نامه ریاضی حرفه‌ای عمل کنند تا هم با نمایش خوب سطح دانش و آگاهی‌شان و نیز میزان تسلط و مهارت خود در تجزیه و تحلیل موضوعات علمی در رشته ریاضی، کاربردی بودن موضوع پایان‌نامه‌شان را به همگان ثابت کنند و هم در زمان و هزینه تحقیقات‌شان صرفه‌جویی کنند. بدیهی است برای دستیابی به این اهداف، مطالعه گسترده، همه‌جانبه و جامع پیرامون موضوع پایان‌نامه و همچنین داشتن پشتکار و بهره‌گیری از تجربه‌های باارزش استادان و مشاوران متخصص ضروری است. رشته ریاضی در مقطع کارشناسی ارشد به گرایش ریاضی محض با زیرگرایش‌های آنالیز، جبر، هندسه (توپولوژی)، منطق ریاضی، گراف و ترکیبات، ریاضیات تصادفی و…، گرایش ریاضی کاربردی با زیرگرایش‌های آنالیز عددی، معادلات دیفرانسیل و سیستم‌های دینامیکی، رمز و کد، ریاضیات مالی، بهینه‌سازی، علوم داده، ریاضیات زیستی، ریاضیات صنعتی، تحقیق در عملیات و…، گرایش محاسبات نرم با زیرگرایش ساختارهای جبر منطقی، گرایش بیوانفورماتیک و گرایش آموزش ریاضی تقسیم می‌شود. همچنین ریاضی در دوره دکتری شامل آنالیز، هندسه- توپولوژی، جبر، ریاضی کاربردی، بیوانفورماتیک و… می‌شود.

چرا مشاوره نگارش و انجام پایان نامه به ما کمک می‌کند؟
برای نگارش پایان نامه‌ای جامع، جذاب و قوی باید سخت تلاش و مطالعه کرد و این کار بسیار زمان‌بر است. رشته ریاضی از رشته‌های دشوار و خاصی است که مستلزم داشتن علاقه وافر و دقت بالاست. با توجه به پیچیدگی و سختی این رشته جالب برای انجام پایان‌نامه ریاضی باکیفیت و قوی و همچنین برای اطمینان از موفقیت در کسب نمره خوب و برگزاری جلسه دفاع عالی بهترین راه استفاده از مشاوره استادان متخصص و خبره در این مسیر طولانی است. از طرفی دیگر، باید به خاطر داشته باشیم که پس از انجام پایان نامه ارشد و دکتری، نوبت به چاپ مقاله ISI می‌رسد. برای نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI ریاضی باید پایان نامه را بهترین شکل به پایان برسیم تا بتوانیم مقاله‌ای قابل قبول ارائه دهیم.

نرم افزارهای کاربردی در انجام پایان نامه رشته ریاضی

Algebra Equation Solver
Derive
DeskCalc Pro
Efofex FX Draw
Efofex FX Equation
Efofex FX Graph
Efofex FX stat
Equation Grapher
Algebrator
GeoGebra
GraphPad Prism
Math Mechanixs
MatheAss
Mathematica
MathType
Matrix Calculator Pro
Minitab Pro
NCSS PASS

مراحل انجام پایان نامه ریاضی
تفاوتی ندارد که در کدام یک از گرایش های رشته ریاضی در مقطع ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستید؛ در هر صورت چگونگی انجام پایان نامه ارشد ریاضی و انجام پایان نامه دکترای ریاضی دارای مراحلی یکسان هستند. انتخاب موضوع برای پایان نامه ریاضی انجام پایان نامه ریاضی از انتخاب موجود برای رشته استارت می خورد. انتخاب موضوع برای پایان نامه ارشد ریاضی امری مهم و دشوار بوده و موضوعات پایان نامه این رشته بسیار پیچیده و گسترده می‌باشند. این مرحله بسیار حساس و مهم بوده و لازم است موضوعی انتخاب نمایید که تکراری نبوده و کاربردی باشد. به همین علت بهتر است که از همان ابتدا مطالعات و تحقیقات تخصصی خود را با کمک اشخاص متخصص انجام دهید. مطمئناً با دریافت مشاوره از اساتید و متخصصان این علم قادر خواهید بود که بهترین موضوع برای پایان نامه ریاضی را انتخاب کرده و پایان نامه‌های با کیفیت ارائه نمایید.

نوشتن پروپوزال ارشد ریاضی

پس از انتخاب موضوع برای پایان نامه ریاضی نوبت به نگارش پروپوزال ریاضی می رسد. هر دانشجو ملزم است که نوشتن اصولی پروپوزال ریاضی را به صورت کلیدی یاد گرفته و تمامی نکات و فوت و فن های آن را به خاطر بسپارد. در هر پروپوزال لازم است که به موارد زیر پرداخته شود:

  • مقدمه موضوع
  • اهداف پایان نامه
  • روش انجام تحقیق
  • کلید واژگان
  • موضوع پایان نامه شامل شرح و بیان مسئله
  • پیشینه پژوهش
  • اهمیت، ارزش و کاربردهای نتایج پایان نامه
  • فرضیه ها
  • روش تحقیق
  • منابع و ماخذ علمی

در پروپوزال یا پیشنهاده به بررسی موارد فوق پرداخته و در صورتی که اساتید داور و گروه آموزشی دانشگاه شما، با موضوع مورد نظر موافقت نماید؛ می‌توانید اقدام به انجام پایان نامه ارشد ریاضی کنید.

نوشتن پایان نامه ارشد ریاضی
پیش از آن که اقدام به نوشتن پایان نامه ریاضی نمایید لازم است که فصل بندی آن را به طور کامل شناخته و بدانید که در هر فصل کدام موضوع را مورد بررسی قرار می دهید. فصل بندی پایان نامه ریاضی به شرح زیر است:

مقدمه
پیش از شروع هر کتاب یا سخنرانی و مقاله لازم است که از کلید واژه هایی که در طول تحقیق استفاده شده است سخن به میان آورد. بخش مقدمه باید کاملاً کوتاه و واضح نگارش شده و حتماً به معرفی بخش های مهم تحقیق پرداخته شود. مقدمه باید نمای کلی از پایان نامه شما بوده و خواننده در صورت مطالعه مقدمه به سراغ بخش های اصلی آن برود.

پیشینه پژوهش
در صورتی که در طول تحقیق خود از مفاهیم خاص و یا فرمول های منحصر به فردی استفاده کرده‌ اید، لازم است که در این بخش ذکر نموده و در داخل مطالب خود به منبع مورد نظر ارجاع دهید. به علاوه برای انجام پایان نامه ارشد ریاضی و انجام پایان نامه دکترای ریاضی نیاز به استفاده از نرم افزارهایی است که در این بخش باید به آن ها اشاره شود.

روش انجام کار
روش انجام هر تحقیق برای هر کدام از رشته های تحصیلی متفاوت بوده و بسیاری از دروس نیاز به آزمایشگاه و ابزار خاصی ندارند و تنها با ارائه تحقیقات و پرسشنامه می توانند نتیجه مورد نظر را دریافت کنند. بنابراین هر کدام از ابزار و روش هایی که برای انجام تحقیق خود مورد استفاده قرار می دهید را باید در این فصل ذکر کنید.

بحث و نتیجه گیری
پیش از آن که تحقیقات خود را برای انجام پایان نامه ریاضی آغاز کنی لازم است که هدف خود را از انجام پایان نامه تعیین نموده و با یک هدف کاملاً مشخص و به سمت انجام پایان نامه ارشد ریاضی گام بردارید. در نهایت پس از انجام تحقیقات خود، نتایجی که به آن ها دست یافته اید را در فصل چهارم ذکر نمایید.

پیشنهادات
بخش هایی از پایان نامه شما که در فصل های ۱ تا ۴ پایان نامه گنجانده نشده و لازم است که حتما ذکر شوند در این فصل مورد بررسی قرار می‌گیرند. در واقع این فصل به محققین دیگر کمک خواهد کرد تا زمینه تحقیق خود را پیدا کنند.

مراجع
در طول تحقیق خود حتما از منابع و مراجعی کمک خواهید گرفت که باید آن ها را ذکر نمایید. استفاده از منابع و مراجع دیگر بدون ذکر نمودن آن ها سرقت علمی به شمار می رود. فصل ششم مختصات ذکر نمودن این منابع است.

جلسه دفاع از پایان نامه ارشد ریاضی
پس از گذراندن مراحل فوق نوبت به گذر از غول مرحله آخر یعنی جلسه دفاع از پایان نامه ریاضی می رسد. دفاع از پایان نامه یک مرحله بسیار حساس و مهم است که به شما فرصت می دهد تا از دستاوردها و نتایج ماه‌ها تلاش و پژوهش خود دفاع کرده و با اعتماد به نفس کامل و احاطه بی نظیر خود به موضوع، به سوالات داوران و سایر افراد حاضر در جلسه دفاع از پایان نامه ریاضی پاسخ گویید.

خدمات موسسات پژوهشی در زمینه انجام پروپوزال و پایان نامه ریاضی

در این مقاله سعی بر این شد تا به سوالات در حوزه رشته ریاضی محض در دانشگاه و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری این رشته پاسخ داده شود. همچنین تیم پژوهشی ما در حیطه نگارش پروپوزال، مقاله و پایان نامه این رشته خدمات زیر را به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ریاضی در سراسر کشور ارائه می دهند:

  • جستجو مقالات معتبر برای انتخاب موضوع پایان نامه
  • نوشتن پروپوزال ریاضی
  • انجام پروژه های کلاسی رشته ریاضی
  • انجام پایان نامه کارشناسی ریاضی
  • تحلیل آماری پایان نامه
  • نوشتن مرور ادبیات و فصل دوم (2) پایان نامه
  • انجام فصل چهار (4) پایان نامه
  • نوشتن نتیجه گیری و فصل پنجم (5) پایان نامه
  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی

نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0