مشاوره طراحی و تهیه بیزینس پلن، طرح توجیهی کسب و کار

دسته بندی :

نویسنده : دست دو بوک

تاریخ درج :

حجم فایل :

تهیه بیزینس پلن مشاوره بیزینس پلن نمونه بیزینس پلن تهیه پلن کار طراحی پلن کسب و کار
مشاوره طراحی و تهیه بیزینس پلن، طرح توجیهی کسب و کار

بیزینس پلن یا طرح توجیهی یا طرح کسب و کار (Business Plan)
بیزینس پلن یک طرح جامع، کامل و تخصصی برای معرفی کسب و کار و اهداف آن برای شروع و ادامه کسب و کار است و در واقع نقشه راه مدیریت کسب و کار برای حیات و شروع به کار می باشد که با اداف خاصی مانند جذب سرمایه و یا استفاده داخل مجوعه تهیه و تدوین می شود. اگر در ابتدای کسب و کار خود بیزینس پلن کار خود را طراحی کنید. می توانید با سرعت و موفقیت بیشتری سرمایه گذاران را جذب کسب و کار خود کنید.
طرح توجیحی کسب و کار در اصل یک سند راهبردی ( استراتژیک) برای کسب و کار شماست. زیرا آینده و سرنوشت اقتصادی کاری که در صدد انجام آن هستید را مشخص می کند و اثر مستقیم بر زندگی حرفه ای، سلامت کسب و کار شما خواهد گذاشت. از همین جا، امروز، با منابع، دارایی ها  و هزینه هایی که در طرح توجیحی کسب و کار پیش بینی کرده اید، آغاز خواهید کرد تا به نقطه مورد نظر برسید. در طرح توجیحی کسب و کار اغلب راه افتادن کسب  وکار، ایجاد درآمد و رسیدن به نقطه سر به سر است. هدف کسب و کار شما در آینده (بطور معمول سه تا پنج سال آینده) رسیدن به مجموعه متفاوتی از منابع،  توانمندی ها، استخدام نیرو های جدید متناسب با توسعه کسب و کار ، افزایش دارایی ها و سرانجام سودآوری می باشد . برنامه شما نشان می دهد که چگونه از مبدا  به مقصد خواهید رسید.



فواید مهم طراحی بیزینس پلن – طرح توجیهی Business Plan
۱- جذب کردن سرمایه گذار: Business Plan طرح توجیهی – کمک مهمی را به
کارآفرینانی خواهد کرد که در جستجوی سرمایه گذار هستند و می‌خواهند برنامه ها و دیدگاههای کسب و کارشان را به نحو عالی در معرض دید سرمایه گذاران بگذارند.

۲- گم نکردن راه خودمان: از طرف دیگر طرح توجیهی – طرح توجیهی Business Plan
خواهد توانست برای جذب افراد کار لازمه ، بهتر کردن معامله با تامین کننده ها و به شکل کلی، جواب دادن به این سوال که چگونه شرکت خودمان را به بهترین شکل مدیریت کنیم، مثمر ثمر باشد. بیزینس پلن رایگان نمی باشد.



دلایل طراحی بیزنس پلن یا طرح توجیهی
    تدوین چشم انداز جامعی از کسب‌وکار
    درک متقابل یکدیگر در گروه مدیریتی
    برآورد و تعیین نیازهای مالی و درخواست برای تامین آن‌ها
    دریافت وام و اطلاع رسانی به قرض دهندگان و اعطا کنندگان تسهیلات مالی
    دریافت ویزای اقامت یا مهاجرت
    برنامه‌های امکان سنجی
    برنامه راهبردی
    برنامه استاندارد کسب‌وکار
    برنامه ناب
    اطلاع رسانی به شرکا تجاری
    جذب سرمایه گذار یا شتابنده مناسب یا مجوز
    اخذ مصوبه هیات مدیره و سهامداران
    جذب کارکنان جدید
    اطلاع رسانی به کارکنان
    تجاری سازی اختراعات
    دریافت نمایندگی از یک برند
    ارائه ایده و اختراع
    استخراج و تنظیم اهداف کارکنان
    توسعه و رشد کسب‌وکار
    توجیه مدیر عامل و هیات مدیره از دیگر دلایل نوشتن بیزنس پلن می‌باشد.


مراحل طراحی بیزنس پلن یا طرح تجاری
مراحلی که برای تهیه بیزنس پلن طی می‌شود به شرح زیر است:
۱- ارزیابی موقعیت ۲- تدوین ماموریت ۳- کسب آمادگی ۴- تعیین اهداف ۵- تدوین طرح کسب‌وکار ۶- تعیین اهداف کارکنان ۷- نظارت بر فرآیند اجرا.



بخش های اصلی در طراحی بیزینس پلن
- Executive summary( خلاصه اجرائی): خلاصه اجرایی یک بخش نهایت ۲ صفحه ای است. که در ابتدای طراحی بیزینس پلن قرار می گیرد. این بخش به یک مرور کلی بر روی تمام طرح کسب و کار شما دارد. و همچنین اهداف شما از کسب و کارتان را به طور خلاصه بیان می کند. این بخش اولین قسمت طرح شماست که سرمایه گذار آن را می خواند. به همین دلیل بهتر است پس از آنکه طرح شما کامل شد، این قسمت را تکمیل کنید.
- Opportunity ( فرصت): در این بخش از طرح باید مشخص شود که شما چه مشکلی را در بازار می خواهید حل کنید. هدف اصلی شما و مخاطبین شما چه گروه و یا افرادی هستند. و همچنین به طور واضح مشخص کنید که دقیقا چه خدماتی را می خواهید ارائه دهید.
- Execution ( اجرا): در این مرحله از طرح باید مشخص شود که می خواهید به چه روشی طرح خود را وارد بازار تجارت کنید. این بخش شامل مدیریت فروش کسب و کار شما، نحوه تبلیغات و برنامه ریزی سنجش پیشرفت کار است.
- Team and company ( تیم و شرکت): برای اینکه سرمایه گذاران اطمینان بیشتری روی تیم و گروه شما داشته باشند. اگر تیم شرکت شما تکمیل شده است. لیست کامل کارکنان شرکت را به همراه آدرس شرکت در این بخش از طرح معرفی کنید. این کار می تواند سرمایه گذارانی که به دنبال کار با شرکت های موفق هستند را جذب کسب و کار شما کند.
- Financial plan ( طرح مالی): در این بخش نیاز است تا شما به طور کامل و به صورت منطقی میزان سرمایه، مالیات، هزینه های شرکت و کارکنان، سود دهی و احتمالات ضرر و تمامی هزینه های مربوط به کسب و کارتان را به صورت دقیق پیش بینی کرده و آن را در بخشی با عنوان طرح مالی در طرح بیزینس پلن خود جای دهید.
- Appendix (پیوست): اگر محصولات و مواردی خارج از بخش های ذکر شده است. که نیاز است تا آن را به سمع و نظر سرمایه گذاران برسانید. می توانید در این بخش از بیزینس پلن آن را ذکر کنید.



خدمات ما
گروه ما متشکل از کارشناسان ارشد مدیریت ار دانشگاه های معتبر کشور با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه مشاوره و نوشتن بیزینس پلن و همکاری با شرکت های داخلی و بین المللی آماده ارائه هرگونه مشاوره در زمینه مدیریت کسب و کار، مشاوره فروش و بازاریابی، مذاکرات و مکاتبات تجاری بین الملل و ... می باشد.

خدمات آموزشی شامل:
آموزش کاربردی بیزینس پلن........ قیمت دوره 4 میلیون تومن
آموزش کارگاهی بیزینس پلن (ورکشاپ)........ قیمت دوره 6 میلیون تومن
مشاوره بیزینس پلن........ قیمت هر ساعت مشاوره 170 هزار تومن

 

طراحی و نوشتن و مشاوره بیزنس پلن برای مهاجرت
گروه ما تجربه های موفقی در زمینه نوشتن بیزنس پلن برای مهاجرت به کشورهای مختلف با توجه به فرمت های بیزنس پلن در آن کشورها دارد


1 - طراحی و نوشتن بیزنس پلن برای کانادا با فرمت اسپارک
کشور کانادا از جمله کشورهایی می باشد که مهاجرت به آن از طریق بیزنس پلن و استارتاپهای موفق از روشهای قابل قبول با درصد بالا می باشد
شایان ذکر است که کشور کانادا دارای فرمت مخصوص خود برای بیزنس پلن به نام فرمت اسپارک می باشد در حقیقت طراحی بیزنس پلن برای کشور کانادا با سایر کشورها متفاوت بوده و باید طبق استانداردهای فرمت اسپارک انجام شود. تیم ما با تجربه انجام این روش می تواند مشاور خوبی برای شما در زمینه انجام بیزنس پلن برای کشور کانادا با روش اسپارک باشد.


نمونه بیزینس پلن های انجام شده توسط گروه ما
نمونه بیزینس پلن مهاجرت
بیزینس پلن راه اندازی کارگاه پخت کیک و شیرینی و نان سنتی ایرانی در کشور سوئد
یکی از راه های گرفتن اقامت کشورهای اروپایی، راه اندازی کسب و کار موفقی در این کشورهاست. یک نمومنه از این کارها پخت شیرینی و کیک خانگی و انواع نان سنتی ایرانی در کشور سوئد است. بازار هدف این محصول عمدتا کافی شاپ ها و هتلها، مدارس و سفارشات خصوصی می باشد. جهت جذب سرمایه نیز در مرحله اول متکی بر سرمایه گذاری داخلی و در فاز بعدی متناسب با میزان رشد سرمایه گذاری نسبت به جذب سرمایه از طریق وام بانکی و جذب سرمایه گذار اقدام می گردد.............. قیمت نوشتن این بیزینس پلن: 15 میلیون تومان

نمونه بیزینس پلن صنعتی
بیزینس پلن مجموعه صنعتی ریزان فلز
در این سازمان، چرخ دنده های فولادی، دنده های برنجی، مجموعه های دیفرانسیل تولید می گردد و به مشتری عرضه می گردد.  شایان ذکر است برخورداری از قوانین و مقررات وضع شده اداره کار و رفاه اجتماعی، بیمه تامین اجتماعی، عدم ایجاد آلودگی های صوتی و سایر آلاینده ها، جمع آوری پسماندها و ... توسط شرکت ریزان فلزطوس صورت می گیرد که این موارد با توجه به حضور در شهرک صنعتی، با نظارت مستقیم، همراه می باشد.

نمونه بیزینس پلن استارت آپ
بیزینس پلن شرکت استارت آپ نوین توسعه
این شرکت در زمینه فناوری اطلاعات، طراحی و توسعه برنامه های کامپیوتری و موبایلی در حال فعالیت می باشد و جدیدترین محصول این شرکت عبارت است از ارائه سرویس نرم افزاری به بیزینس های دیگر در حوزه منابع انسانی.

بیزینس پلن جهت استارت آپ محصول دارویی
محصولات گیاهی و طبیعی سلامت و دارورسانی با دیسک های نانو سلولزی پلی والان دارویی مراقبت پوست و مو

نمونه بیزینس پلن تولیدی
بیزینس پلن شرکت بازرگانی کریت جهت تبدیل شدن به تولیدی
شرکت پدیده کریت پارس از سالها پیش کار خود را در زمینه واردات پرده هوا که جزو صنعت تاسیسات ساختمان است، آغاز نمود و تصمیم دارد که کم کم به تولید و مشارکت در تولید پرده هوا فوق استانداردهای روز دنیا و نیاز مشتریان و با مشخصات فنی که حافظ محیط زیست است، اقدام نماید.

نمونه بیزینس پلن تجاری
بیزینس پلن پارک علم و فناوری خراسان رضوی جهت فروش محصولات

پارک علم و فناوری ماموریت دارد با ایجاد انگیزش و مدیریت جریان دانش و فناوری در میان دانشگاه ها، مراکز تحقیق و توسعه و بخش خصوصی، ایجاد و رشد شرکتهای نوآور را از طریق مراکز رشد و نیز ایجاد موسسات نو از درون موسسات با سابقه را تسهیل نماید.
در همین راستا پارک انواع خدمات، فضاهای کاری و زیرساختهای مناسب را به موسسات مستقر در پارک ارائه می نماید. بر همین اساس پیشنهاد ساختار کسب و کار فروش محصولات پارک علم و فناوری خراسان رضوی توسط مجموعه حاضر ارائه گردیده است تا بدین طریق بتوان ضمن استفاده از پتانسیلهای پارک علم و فناوری خراسان رضوی زمینه ای را جهت رقابت پذیری محصولات فناورانه پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی با محصولات مشابه داخلی و خارجی فراهم نمود.

 

هزینه نوشتن بیزینس پلن
قیمت طراحی بیزینس پلن به عوامل متعددی بستگی دارد مانند نوع کسب و کار، وسعت شرکت، اهداف و ... لذا جهت مشاوره و دریافت قیمت و هزینه بیزینس پلن مورد نظر خود ...

*** با ما تماس بگیرید 09925757951 ***


نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0