معرفی کتاب "بازی درونی تنیس" نوشته تیموتی گالوی ترجمه دکتر مصطفی مافی انتشارات راهین

دسته بندی :

نویسنده : دست دو بوک

تاریخ درج :

حجم فایل :

بازی درونی تنیس تیموتی گالوی مصطفی مافی انتشارات راهین
معرفی کتاب "بازی درونی تنیس" نوشته تیموتی گالوی ترجمه دکتر مصطفی مافی انتشارات راهین

درباره کتاب

نگران بردن یا باختن در مسابقه نیستم، بلکه نگران این هستم که بتوانم حداکثر تلاش خود را در هر ضربه به کار بگیرم چرا که میدانم این همان جایی است که ارزش واقعی آنجاست."
این جملات و جملاتی نظیر این که در سرتاسر کتاب با آن مواجه می شوید از کتاب "بازی درونی تنیس" کتابی خاص و منحصربفرد ساخته است.
"بازی درونی تنیس" کتابی به ظاهر درباره تنیس است اما در بطن خود مملو از آموزه هایی است برای کنترل هیجانات فردی و درونی هر شخص در مواجهه با مسائل. وقتی با این کتاب آشنا می شوید به مزیت های آشکار آموزه های نویسنده در زمینه بهبود عملکرد یک ذهن آرام پی می برید.


بازی درونی به طور ذاتی به تمام جنبه های کارهایمان مربوط است.


وقتی کتاب را ورق می زنید با مفاهیمی چون تمرکز، عدم قضاوت، حضور در زمان حال، اعتماد به خود و مفاهیم جذاب دیگری رو به رو می شوید و متوجه می شوید که کتاب در قالب پوسته ظاهری تنیس، حاوی مفاهیم ارزشمندی است که در زندگی فردی نیز می تواند رهگشا باشد.


پاسخ بسیاری از سوالات ما در زمینه یادگیری در این کتاب وجود دارد.

 

درباره نویسنده
دبلیو. تیموتی گالوی خالق مجموعه ای از پرفروش ترین کتاب های بازی درونی است، که هدفش ایجاد روش جدید در توسعه مهارت حرفه ای و شخصی در زمینه های متعدد است. در بیست سال گذشته گالوی رویکرد بازی ذرونی را به موسسات مختلف برای کنترل تغییرات، معرفی کرده است.


نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0