مشاوره و انجام پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی

دسته بندی :

نویسنده : دست دو بوک

تاریخ درج :

حجم فایل :

مشاوره و انجام پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی
مشاوره و انجام پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی

تبدیل پایان نامه به کتاب

رشته علوم ارتباطات اجتماعی
رشته علوم ارتباطات اجتماعی یکی از شاخه های مجموعه علوم اجتماعی است که بسیار جدید است و به دنبال شناخت و سر و سامان دادن به ابعاد مختلف ارتباطات جوامع و مظاهر وجودی آن است. علاوه بر این در رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشجویان به مطالعه و تحقیق در زمینه های مختلف ارتباطات و انتقال اطلاعات و نقد و تحلیل ابعاد و حوزه های مختلف ارتباطات می پردازند و برای بهبود سیستم های اطلاعاتی و ارتباطاتی تلاش می کنند.
رشته علوم ارتباطات اجتماعی از رشته های گوناگونی مثل جامعه شناسی، روانشناسی، علوم سیاسی، و مهندسی کمک می گیرد و از دانسته های آن ها استفاده می کند و هدف آن تربیت متخصصانی است که برای ارتقاء کیفیت فعالیت ها و خدمات خبرگزاری ها و مطبوعات، رادیو و تلویزیون و سایر موسسات و سازمان های ارتباطی و کمک به کاربرد بیشتر ارتباطات در سیاست گذاری ها  و برنامه ریزی های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است.



گرایش های رشته علوم ارتباطات اجتماعی
فارغ التحصیلان رشته علوم ارتباطات اجتماعی می توانند برای ادامه تحصیل با شرکت در کنکور کارشناسی ارشد مجموعه علوم ارتباطات اجتماعی و کسب نمره لازم در یکی از گرایش ها و انتخاب رشته ی مجموعه علوم ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهند. گرایش های کارشناسی ارشد مجموعه علوم ارتباطات اجتماعی عبارتند از:

گرایش علوم ارتباطات اجتماعی
 هدف از رشته کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی تربیت افرادیست که توانایی نقد، تحلیل و تحقیق در حوزه ارتباطات بطور کلی و ارتباطات جمعی بطور اخص را دارا بوده و پس از فارغ التحصیلی بتوانند در رسانه های عمومی نظیر روزنامه ها، رادیو و تلویزیون ، روابط عمومی سازمانهای دولتی و غیر دولتی و مراکز مشابه به عنوان کارشناس ارتباطات انجام وظیفه کنند.
به طورکلی رشته  کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی به منظور سرو سامان دادن به ابعاد مختلف ارتباطات جوامع و مظاهر وجودی آن به خدمت بشر در آمده تا وسایل ارتباطی و اطلاع رسانی گسترده و پیچیده مانند رادیو، تلویزیون، مطبوعات و بسیاری دیگر از مظاهر علم و فناوری را در خدمت اطلاع رسانی و ارتباط بین انسان ها قرار دهد.

گرایش مطالعات فرهنگی و رسانه
مطالعات فرهنگی (فرهنگ شناسی)، نگاهیست بین رشته ای به راه، روش، شیوه های زندگی مردم، فرهنگ مردم پسند و فرهنگ نخبگان در ارتباط با منابع فرهنگ ساز .
مطالعات فرهنگی به مطالعه معانی و رویه‌های زندگی روزمره مردم می پردازد. منظور از رویه‌های فرهنگی، روش‌های مردم برای انجام کارهای خاص (مثل تماشای تلویزیون، غذاخوردن و...) در فرهنگی معیّن است.
رشته مطالعات فرهنگی و رسانه یکی از رشته های گروه علوم ارتباطات اجتماعی است که با هدف انجام مطالعات توصیفی و تحلیلی فرهنگی در ارتباط با رسانه شکل گرفته است.
در این رشته، دانشجویان ضمن بررسی کامل نظریه های فرهنگی موجود و تاریخ تحولات فرهنگی ایران، به بررسی تعامل فرهنگ و رسانه (رادیو، تلویزیون، سینما و سایر رسانه های جمعی) و مطالعات مربوط به آن خواهند پرداخت.

گرایش مدیریت رسانه
کارشناسی ارشد مدیریت رسانه همچنان که از نامش پیداست، به موضوع مدیریت بر رسانه‌ها می‌پردازد و هدف از آن تربیت مدیران و مسئولان متخصص رسانه ای است که افزون بر مدیریت بر بخشهای مختلف تشکیلات رادیو تلویزیونی داخل و خارج بتواند در راهبری تشکیلات خبرگزاریها، موسسات نشر کتاب، خانه های فرهنگ، مراکز سمعی بصری و دفاتر موسسات سینمایی و مطبوعاتی مستقر در سفارتخانه ها ایفای نقش نمایند و عهده دار مسئولیت شوند.
از دیگر موضوعات مورد بحث در رشته کارشناسی ارشد مدیریت رسانه، شناخت تحولات جدید حقوق ارتباطات در زمینه انتقال جهانی پیام ها و مخصوصا مسائل مربوط به ماهواره های ارتباطی و تلویزیونی، مدلهای مختلف ساختار سازمانی، مدیریت اسلامی، مدیریت استراتژیک، نقاط اشتراک و افتراق مدیریت رسانه با سایر بنگاههای خدماتی و تمرکز بر وضعیت صدا و سیما می باشد.

گرایش روزنامه نگاری
امروزه در عرصه اجتماعی، تصور اجتماع بدون ابزارهای ارتباطی، امری محال می‌نماید؛ به نحوی كه برقراری ارتباط شهروندان با یکدیگر، با حاکمیت و بالعکس، بدون ابزارهای ارتباطی و دانش استفاده از آنها میسر نیست.
هدف از رشته کارشناسی ارشد روزنامه نگاری، تربیت متخصصان و کارشناسان ورزیده برای خبرگزاری‌ها، مطبوعات، رادیو، تلویزیون و فعالیت وابسته‌های مطبوعاتی و رسانه‌های الکترونیکی به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و همچنین برقراری ارتباط بین دولت و جامعه در سطح ملی و بین المللی است.
تحصیل در رشته کارشناسی ارشد روزنامه نگاری نیازمند ذوق‌ و استعداد نویسندگی‌، کنجکاوی‌، تیزبینی‌ و نکته‌سنجی‌، توانایی‌ جوشش‌ با طبقات‌ مختلف‌ مردم‌ و البته صبر و حوصله‌ زیاد است و افرادی با چنین ویژگی هایی خواهند توانست در جایگاه آتی خود موفق باشند.

گرایش تبلیغ و ارتباطات فرهنگی

گرایش حج و زیارت


وظایف کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی
اکثر دانشجویان رشته علوم ارتباطات اجتماعی در بخش های خبری وارد می شوند که وظایف آن ها عبارتند از؛
- تحقیق و بررسی یک رویداد و اتفاق به محض وقوع و سعی در پوشش خبری وقایع آن
- مصاحبه با افراد به صورت تلفنی یا حضوری و ارتباط با افراد جدید برای افزایش منابع خبری
- تنظیم خبر نیز اولویت بندی مفاهیم خبری براساس اهمیت هر مفهوم است که خبرنگار در این زمینه بخشی از کار را برعهده دارد.
- شرکت در کنفرانس های خبری به منظور دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از مطالب ارائه شده در کنفرانس که معمولا توسط مقام های سیاسی و دولتی یک کشور و در برخی از موارد توسط شرکت ها و برندهای مطرح در بازار برگزار می شود.



بازار کار و درآمد رشته علوم ارتباطات اجتماعی
رشته علوم ارتباطات اجتماعی به دلیل ماهیت بینا رشته ای که دارد، حوزه وسیعی از مشاغل را در بر می گیرد و بیشتر مشاغل این رشته مشاغل رسانه ای است. فارغ التحصیلان رشته علوم ارتباطات اجتماعی می توانند در شغل هایی نظیر روزنامه نگاری، خبرنگاری، کارشناس رسانه ای، کارشناس تولید محتوا، و نویسندگی مشغول به کار شوند. همچنین آن ها می توانند در ارگان ها و سازمان های مختلف خصوصی و دولتی کشور در بخش روابط عمومی استخدام شوند. یکی دیگر از محیط های جذب فارغ التحصیلان رشته علوم ارتباطات اجتماعی خبرگزاری ها و صدا و سیما است. در صدا و سیما می توانند به عنوان نویسنده، سردبیر، مجری رادیو و تلویزیون و یا بخش های مختلف پشت صحنه مشغول به کار شوند.
همچنین فارغ التحصیلان رشته علوم ارتباطات اجتماعی به سبب آموخته هایشان می توانند در بعضی مشاغل نا مرتبط مثل مدیر فروش، بازاریابی، کارشناس آموزش، ویراستاری، و انتشارات مشغول به کار شوند.



مشاوره انجام پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی
ضرورت مشاوره با استادان برای انجام پایان‌ نامه علوم ارتباطات اجتماعی بر کسی پوشیده نیست، اما از طرفی دسترسی دائم به آن‌ ها میسر نیست، چون اغلب استادان دانشگاه به دلیل مشغله کاری فراوان فرصت کافی برای کمک و راهنمایی دانشجویان ندارند. بنابراین توصیه ما این است که دانشجویان از مشورت و همفکری سایر متخصصان حوزه پژوهشی خود استفاده کنند؛ یکی از مسیرهای آسان برای مشاوره تخصصی در انجام پایان‌نامه ارتباطات اجتماعی تماس با موسسات معتبر است.
گروه ما سالهاست در زمینه انجام پایان‌ نامه علوم ارتباطات اجتماعی فعالیت می‌کند و با مشاوران و متخصصان باتجربه و خبره‌ای همکاری دارد و همواره آماده خدمت‌ رسانی به همه دانشجویان عزیز در همه مقاطع تحصیلی است. رضایت دانشجویان سال‌های گذشته و کسب نمرات و افتخارات درخشان این عزیزان نشانگر کیفیت بالای مشاوره گروه ما است و خوشبختانه بر اعتبار ما افزوده است.


مراحل انجام پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی در گروه ما
انتخاب موضوع پایان ‌نامه علوم ارتباطات اجتماعی
اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان ‌نامه علوم ارتباطات اجتماعی
نوشتن پروپوزال علوم ارتباطات اجتماعی
فصل ‌بندی پایان ‌نامه علوم ارتباطات اجتماعی
تصحیح رساله علوم ارتباطات اجتماعی طبق نظر استاد
آماده کردن پاورپوینت جلسه دفاع از پایان ‌نامه علوم ارتباطات اجتماعی


خدمات ما
مشاوره و انجام پایان ‌نامه ارشد علوم ارتباطات اجتماعی

مشاوره و انجام پایان ‌نامه دکتری علوم ارتباطات اجتماعی

نوشتن مقاله isi علوم ارتباطات اجتماعی

مشاوره و انچام پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی
برخی موضوعات پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی عبارتند از:
- بررسی راهبردهای رسانه ای برای سازمان صدا و سیما در فضای ملی، جهان اسلام، منطقه ای و جهانی.
- تاثیر پیام های ویروسی بر سرعت انتقال پیام در فرایند ارتباطات رسانه ای.
- بررسی و نقش تاثیر فناوری های نوین رسانه ای بر «قطب خبری» شدن تلویزیون در جامعه.بررسی

- فرصت ها و تهدیدهای پادکستینگ برای رادیو در ایران از دیدگاه کارشناسان و کارگزاران ارتباطات مطالعه موردی: ... .

مشاوره و انچام پایان نامه مطالعات فرهنگی و رسانه
برخی موضوعات پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی گرایش مطالعات فرهنگی و رسانه عبارتند از:
- بررسی تاثیر استفاده از تلفن همراه بر شکل گیری هویت شخصی مدرن در نوجوانان و جوانان
- بررسی و تعیین تاثیر نقش رسانه ها در رشد هویت ملی نوجوانان مطالعه موردی: ... .
- بررسی هویت فرهنگی در مجموعه های تلویزیونی ایرانی مطالعه موردی: ... .
- بررسی و نقش اینترنت بر درگیر شدگی مدنی شهروندان مطالعه موردی: ... .

مشاوره و انچام پایان نامه مدیریت رسانه
برخی موضوعات پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی گرایش مدیریت رسانه عبارتند از:
- بررسی جایگاه آینده پژوهی در مدیریت رسانه.
- بررسی کاربرد نظریه های ارتباطات در مدیریت رسانه.
- بررسی نقش فنّاوریهای نوین ارتباطی در مدیریت رسانه.
- بررسی وضعیت آموزش و پژوهش مدیریت رسانه در ایران

مشاوره و انچام پایان نامه روزنامه نگاری

مشاوره و انچام پایان نامه تبلیغ و ارتباطات فرهنگی
برخی موضوعات پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی گرایش تبلیغ و ارتباطات فرهنگی عبارتند از:
- بررسی راهبردهای رسانه ای برای سازمان صدا و سیما در فضای ملی، جهان اسلام، منطقه ای و جهانی.
- تاملی بر نظریه های جامعه شناسی استفاده از فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی (اشاعه، نوآوری، تصاحب).
- تجزیه و تحلیل معیاریِ استفاده ی استراتژیک از رسانه های اجتماعی در شرکت ها. مطالعه موردی: ... .
- بررسی و نقش اینترنت بر درگیر شدگی مدنی شهروندان مطالعه موردی: تاملی بر نقش رسانه ملی در رصد و مدیریت بحران های پنهان اجتماعی.
- بررسی و نقش رسانه های گروهی در کاهش عوارض روان شناختی ناشی از بحران و ایجاد آرامش در جامعه.

مشاوره و انچام پایان نامه حج و زیارت


هزینه انجام پایان ‌نامه علوم ارتباطات اجتماعی
قیمت انجام پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله نوع موضوع رساله علوم ارتباطات اجتماعی، میزان سختگیری استاد، تعداد دفعات تصحیح رساله علوم ارتباطات اجتماعی، میزان خدمات درخواستی شما از ما، مدت زمان مورد نیاز جهت انجام کار و ... . لذا جهت مشاوره و کسب قیمت انجام پایان ‌نامه علوم ارتباطات اجتماعی:

** با ما تماس بگیرید  09035474274 **

-

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

مطالب پیشنهادی:

| مشاوره نوشتن پروپوزال در رشته های مختلف | | |

| | | |

| | | |

| | | |

| | |

| | | |

| | | |

| |

 

نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0