مشاره و انجام پایان نامه حسابداری کارشناسی ارشد و دکتری

دسته بندی :

نویسنده : دست دو بوک

تاریخ درج :

حجم فایل :

مشاره و انجام پایان نامه حسابداری کارشناسی ارشد و دکتری
مشاره و انجام پایان نامه حسابداری کارشناسی ارشد و دکتری

تبدیل پایان نامه به کتاب

معرفی رشته حسابداری
رشته حسابداری یکی از رشته‌های آموزش عالی است که داوطلبان هر سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، تجربی و علوم انسانی می‌ توانند این رشته را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب کنند. حسابداری یکی از جامع ترین مقاطع کسب و کار است. حسابداران می توانند برای کسب و کارها، افراد و حتی دولت کار کنند.  حقوق و دستمزد و مالیات، حسابرسی و گزارش دهی، متخصصان حسابداری، اطلاعات مالی پیچیده و مدیریت مالی را در بر می گیرد. این مجموعه شامل گرایش ها و رشته های مختلفی است.

تعریف حسابداری و حسابرسی
حسابداری (Accounting)

حسابداری شامل جمع آوری، سازماندهی و ارائه اطلاعات مالی برای تصمیم گیری موثر می باشد. این برنامه دانشجویان را برای حسابداری، امور مالی شرکت ها و سیاست های تجاری تربیت می کند. حسابداری نقش مهمی در عملکرد درست هر سازمان ایفا می کند. در واقع، توسعه هر کسب و کاری تنها زمانی امکان پذیر است که تمام معاملات کسب و کار را با روشی صحیح ثبت و تجزیه و تحلیل نماییم. در موارد زیر از حسابداری استفاده می شود: ۱٫ اجتناب از محدودیت حفظ قدرت؛ ۲٫ رعایت مقررات قانونی؛ ۳٫ تعیین سود و زیان کسب و کار؛ ۴٫ تعیین وضعیت مالی کسب و کار؛ ۵٫ ارزیابی مالیات؛ ۶٫ آگاهی از بدهکاران و بستانکاران؛ ۷٫ تعیین قیمت فروش کسب و کار؛ ۸٫ شواهد در دادگاه؛ ۹٫ کمک در تصمیم گیری های مدیریتی؛ ۱۰٫ توسعه ملت؛

حسابرسی (Auditing)

حسابرسان به طور کامل آموزش می بینند تا زمینه های مورد نیاز برای بهبود، خطرات بالقوه و حوادث رفتارهای غیر اخلاقی را در زمینه تخصصی خود مشخص کنند. در میان طیف وسیعی از مسائلی که حسابرس بررسی می کند، می توان به سیاست های منابع انسانی، روش های عملیاتی، سیاست های کیفیت و ایمنی و، البته، ممیزی حسابداری اشاره نمود.

دروس رشته حسابداری در حین تحصیل
دروس پایه: روانشناسی عمومی، جامعه شناسی، اصول علم اقتصاد، ریاضیات پایه، ریاضیات کاربردی، آمار کاربردی، مبانی کاربرد کامپیوتر، پژوهش و عملیات، مدیریت تولید، حقوق بازرگانی، پول و ارز بانکداری، مبانی سازمان مدیریت، توسعه اقتصادی، مالیه عمومی، روش تحقیق.

دروس اصلی و تخصصی: اصول حسابداری، حسابداری میانه، حسابداری پیشرفته، حسابداری صنعتی، حسابرسی، حسابداری مالیاتی، اصول تنظیم و کنترل بودجه، مدیریت مالی، مباحث جاری حسابداری، متون حسابداری

گرایش های رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد
گرایش حسابداری
حسابداری از رشته های پرطرفدار در چند سال گذشته بوده است و به بررسی اقتصاد و امور مالی سازمان ها و شرکت ها می پردازد. در رشته حسابداری، حسابداران به تهیه گزارش های مالی، جمع آوری و گروه بندی اطلاعات اقتصادی و مالی می پردازند.

گرایش حسابرسی
حسابرسی به خاطر بررسی و کنترل حساب های حسابداران انجام می شود. فی الواقع حسابرسان در دفترهای شرکت ها و سازمان های گوناگون مجذوب میشوند تا از درستی گزارش های مالی و حساب های حسابداران مطمئن شوند.

گرایش حسابداری مدیریت
رشته حسابداری مدیریت به خاطر افزایش توانمندی مدیران مالی در تصمیم گیری ها و تدوین استراتژی های اقتصادی شرکت ها مطرح شده است. افرادی که در گرایش حسابداری مدیریت تحصیل می کنند، میتوانند بعنوان مدیر عامل، عضو هیئت مدیره و یا بعنوان مشاورین مدیریت و اقتصاد در کنار مدیران ارشد شرکت ها به ایفای نقش بپردازند.

گرایش حسابداری عمومی
این گرایش، در مقطع کارشناسی ارشد حسابداری به نوعی جدید به حساب می آید و هدف اصلی از ایجاد آن تربیت نیروهای انسانی تعلیم دیده برای فعالیت در قسمت های عمومی- دولتی و یا جوانب کلان فضای اقتصادی جامعه است.

گرایش های رشته حسابداری در مقطع دکتری
گرایش حسابداری صنعتی
حسابداری صنعتی با تحولات صنایع گوناگون به ویژه انقلاب صنعتی شکل گرفت. آگاهی از بهای تمام شده محصولات تولید شده، نیازی حیاتی برای انتخاب قیمت فروش و عملکرد بهینه شرکت ها است. ازاین رو حسابداری صنعتی، با تکامل ابزارها و روش های تولید به سوی هزینه یابی توسعه یافته حرکت می کند تا هزینه ها و بهای تمام شده کالاهای آماده فروش به روشنی و با شفافیت کامل انتخاب شوند.

گرایش حسابداری مالی
حسابداری مالی همان حسابداری گزارشگری است. برای اینکه هدف اصلی حسابداری مالی مهیاسازی صورت های مالی است تا نیاز استفاده کنندگان از آنها را تامین کنند. حسابداری مالی باتوجه به اصول حسابداری در تلاش است، نیازهای گوناگون استفاده کنندگان داخل سازمانی و خارج سازمانی از اطلاعات حسابداری را جواب دهد؛ این اشخاص با اینگونه گزارش ها و داده هایی، قادر میشوند در خصوص سرمایه گذاری ها، انعقاد قرارداد های مختلف، عرضه وام و غیره اقدام به تصمیم گیری کنند.

گرایش حسابداری دولتی
دولت ها در سال های گذشته با توجه به گستره فرایندهای مخارجی خویش، نیازمند مشاورین و افرادی شده اند که توانمندی جداسازی و مدیریت هزینه ها در سطوح کلان اقتصادی را داشته باشند. براین اساس تربیت و پرورش حسابداران دولتی، میتواند منجر به بودجه بندی درست برای امور مختلف و اجرای این بودجه بصورت دقیق و کاربردی شود. گرایش حسابداری دولتی در پی ایجاد بستری برای بوجود آمدن مشاورین و متخصصان حسابداری در بازه مخارج دولتی است.

گرایش حسابداری مدیریت
حسابداری تنها علم مدیریت بر هزینه های شرکت ها، آن هم قبل از آغاز فرآیند تولید نیست. بلکه حسابداری میتواند در زمینه فرآیند بهای تمام شده محصولات و خدمات، میزان تولید، هزینه اجرا، مقیاس های گوناگون تولید، قیمت فروش محصولات و خدمات و ظرفیت منبع های گوناگون (مانند ماشین آلات) مشاوره های ارزشمندی را به مدیران سطح بالای شرکت ها عرضه دهد. به زبان ساده تر میتوان بیان کرد آنچه به وسیله حسابداری مدیریت عرضه می شود، پیش نیازی اجباری است که مدیران شرکت ها بر مبنای آن اقدام به تصمیم گیری های کلان می کنند.

گرایش حسابداری منابع انسانی
منبع های انسانی در شرکت ها و بنگاه های اقتصادی بعنوان با اهمیت ترین اموال های آنها تلقی می شوند. در همین امتداد، مدیریت بر امور مالی گوناگون مربوط به این منابع از بازه های عملکردی حسابداری منابع انسانی است.


پایان نامه حسابداری
انجام پایان‌نامه حسابداری همچون رشته‌های دیگر بسیار سخت و زمان‌بر است. این رشته تحصیلی بسیار دقیق و پرمسئولیت است و نمی‌توان به‌سادگی از آن عبور کرد. به همین نسبت انجام پایان‌نامه حسابداری و گرایش‌های آن نیازمند دقت، تمرکز و ریزبینی بالایی است؛ بنابراین مشورت و مشاوره گرفتن در این مورد می تواند کمک کننده باشد.



خدمات ما
انتخاب موضوع پایان نامه حسابداری
اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان‌ نامه حسابداری
نوشتن پروپوزال ارشد حسابداری / پروپوزال دکتری حسابداری
فصل‌ بندی پایان‌ نامه ارشد حسابداری / پایان‌ نامه دکتری حسابداری
مشاوره و انجام رساله ارشد حسابداری / رساله دکتری حسابداری
مشاوره و انجام اصلاحات رساله ارشد حسابداری و رساله دکتری حسابداری طبق نظر استاد
آماده کردن فایل پاورپوینت جذاب و گویا برای ارائه بهتر رساله حسابداری در جلسه دفاع

قیمت پایان نامه حسابداری
قیمت مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری حسابداری را نمیتوان به صورت قطعی برآورد کرد. هزینه مشاوره انجام رساله ارشد حیابداری و رساله دکتری حسابداری به عوامل متعددی بستگی دارد مانند: نوع موضوع، نوع مطالب مورد نیاز، میزان اصلاحات از طرف استاد، و ... .

خدمات مشاوره انجام پایان نامه ارشد حسابداری و رساله دکتری حسابداری با توجه به نوع گرایش های این رشته شامل موارد زیر است:
مشاوره انجام پایان نامه حسابداری
مشاوره انجام پایان نامه حسابرسی
مشاوره انجام پایان نامه حسابداری عمومی
مشاوره انجام پایان نامه حسابداری مدیریت
مشاوره انجام پایان نامه حسابداری صنعتی
مشاوره انجام پایان نامه حسابداری مالی
مشاوره انجام پایان نامه حسابداری دولتی
مشاوره انجام پایان نامه حسابداری منابع انسانی


برای مشاوره درباره موضوع، انجام پایان نامه حسابداری و برآورد قیمت پایان نامه حسابداری خود با ما تماس بگیرید.

09035474274

همکاری با ما در زمینه مشاوره و انجام پایان نامه حسابداری ارشد و دکتری

این ریپرتاژ آگهی با عنوان مشاوره و انجام پایان نامه حسابداری در رتبه های نخست گوگل قرار دارد پژوهشگران و گروه های پژوهشی فعال در این حوزه که مایل به همکاری با ما هستن میتونن با شماره بالا در تماس باشن

_____________________________________________________________________________________

 

مطالب پیشنهادی:

| مشاوره نوشتن پروپوزال در رشته های مختلف | | |

| | | |

| | | |

| | | |

| | |

| | | |

| | | |

| |

 

نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0