مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا کارشناسی ارشد و دکتری

دسته بندی :

نویسنده : دست دو بوک

تاریخ درج :

حجم فایل :

مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا کارشناسی ارشد و دکتری
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا کارشناسی ارشد و دکتری

تبدیل پایان نامه به کتاب

رشته جغرافیا
بی‌گمان جغرافیا یکى از کاربردی‌ترین علوم در جهان امروز و در عین‌ حال منزوى و تا حدى ناشناخته در کشور ما تلقى می‌شود. ذهنیت و شناخت اکثریت مردم نسبت به این علم در حد تعاریف و ماهیت صرفاً توصیفى مربوط به قرون 17 میلادى و پیش از آن است.

بسیارى از مردم حتى بدیهی‌ترین و ابتدایی‌ترین تعریف جغرافیا را نمی‌دانند، این در حالى است که جغرافیا با زندگی مردم عجین است، عمرى به درازاى عمر بشر دارد و به تعبیرى «جغرافیا دانش زندگى است.»
تمامی کسانی که دغدغه توسعه کشور و محیط زندگی خود را دارند، برای ورود به این رشته مستعد هستند. به ‌عنوان ‌مثال، موضوعاتی که در قالب، شهرنشینی، زیست‌محیطی، جنگ و تخریب، بحران آب، پدیده مهاجرت، حاشیه‌نشینی، ترافیک، تخلیه روستاها، فرسایش جنگل‌ها و… مطرح است، مصادیق این دغدغه‌مندی است.
در واقع این پدیده‌ها چون مربوط به تمام کره زمین می‌شود باید به‌ صورت معضلات جهانی مطرح گردد که جستجوی راه‌حل مناسب برای تقلیل مخاطرات و صدمات ناشی از آن‌ها مستلزم وقوف کامل به شرایط ایجاد و کم و کیف آن‌ها است که تنها در سایه تعالیم جغرافیا ممکن بوده و فراهم می‌گردد و این جغرافیدانان هستند که بهتر از دیگر اندیشمندان قادر به پیدا کردن راه‌حل منطقی و معقول برای مشکلات ناشی از عوامل فوق هستند.
مجموع عوامل فوق و دیگر مسائل محیطی چالش‌آفرین بر سر راه توسعه پایدار از جمله مسائلی هستند که موجب دل‌مشغولی جغرافیدانان گردیده و رسالت آنان را در تحکیم روابط انسان و محیط به ‌منظور بهره‌برداری بهینه از فضاهای جغرافیایی و تعاملات منطقی بین انسان و طبیعت بیش‌ازپیش گوشزد می‌کند.



گرایش‌های رشته جغرافیا
علم جغرافیا به‌ طور گسترده به دو شاخه اصلی تقسیم شود: جغرافیای انسانی و جغرافیای طبیعی.

به شکل تفصیلی‌تر شاخه‌ها و گرایش‌های اصلی رشته جغرافیا عبارت‌اند از:

جغرافیا و برنامه‌ریزی‌ شهری: اگرچه تاریخ علم جغرافیا با تاریخ زندگی بشر بر روی کره خاکی و شناخت انسان از محیط پیرامون خود آغاز می‌شود اما جغرافیای شهری بسیار سریع به یکی از رشته‌های پرکاربرد علمی در سطح جهان بدل شد. هم‌زمان، رشته برنامه‌ریزی شهری تکوین و تکامل خود را آغاز کرد و ابتدا در غرب و سپس در کشورهای در حال‌ توسعه جایگاه خود را در دانشگاه و عرصه‌های تخصصی باز کرد. غالباً این توافق وجود دارد که جغرافیای شهری و برنامه‌ریزی شهری هر دو از علوم جدید هستند و ماهیتی میان‌رشته‌ای دارند و پیوندهای مشخص و روشنی در روند تکاملی خود دارند.
در واقع رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری به دنبال تحلیل فضایی پدیده‌ها، فرایندها و ساختارها در یک پهنه شهری و بعضاً منطقه شهری است. در واقع این گرایش از علم جغرافیا درصدد شناسایی تاریخی و تحلیلی فرم‌های فضایی و فرایندهای شکل دهنده این فرهم‌‌ها است.



جغرافیا و برنامه‌ریزی‌ روستایی‌: به‌ طور کلی در مورد برنامه‌ریزی روستایی می‌توان چنین بیان کرد که برنامه‌ریزی روستایی، مراحل تشخیص و تعیین عوامل پیچیده طبیعی و انسانی روستا است که آن عوامل در ایجاد تغییر و یا توسعه عوامل دیگر در آن روستا مؤثر هستند. مطالعه در مورد روابط و برخورد پدیده‌ها و اثرات مشخص آن‌ها بر یکدیگر، امکان دست یافتن به میزان و اندازه آن، تغییر عامل و یا عوامل دیگر و تأثیری که یک پدیده در پدیده‌های دیگر به وجود می‌آورد.
در واقع به ‌وسیله برنامه‌ریزی روستایی می‌توان تعیین و پیش‌بینی نمود که باید چه میزان تغییر در یک عامل طبیعی و یا انسانی در یک روستا به وجود آید تا یک اجتماع روستایی ضمن رسیدن به رفاه اجتماعی و اقتصادی، بدون تخریب محیط طبیعی، محیط آرام و مساعدی برای زندگی داشته باشد. در چنین شرایطی قطعاً مصالح نسل‌های آینده نیز مورد توجه قرار گرفته است.
با توجه به مباحث فوق می‌توان چنین گفت که برنامه‌ریزی روستایی عبارت است از سلسله عملیاتی که در آن رسیدن به رفاه مطلوب ساکنان روستا و حفاظت از سیستم زیستی محیط طبیعی تصریح شده است. بنابراین در برنامه‌ریزی‌های روستایی دو دیدگاه مشخص مورد عنایت است: ۱. رفاه ساکنان روستا ۲. حفظ محیط طبیعی روستا و جلوگیری از تخریب و آلودگی‌های آن.



ژئومورفولوژی: این گرایش جغرافیا، بیشتر به‌ مطالعه اشکال و ناهمواری‌های روی زمین می‌پردازد؛ یعنی‌ ساختار متجلی کره زمین‌ را مطالعه‌ می‌کند. به‌ همین‌ خاطر ارتباط‌ بسیاری با زمین‌شناسی‌ دارد‌. چرا که‌ ریخت‌ یا شکل‌ ظاهری‌ زمین‌، حاصل اتفاقات‌ درونی کره‌ زمین‌ می‌باشد. البته‌ زمین‌شناسی‌ بیشتر به‌ اعماق‌ و لایه‌های‌ درونی‌ زمین‌ می‌پردازد اما ژئومورفولوژی‌ فرآیندهای‌ بیرونی‌ یا سطحی‌ زمین‌ را مطالعه‌ می‌کند.



آب‌ و هوا شناسی‌ (اقلیم‌): گرایش آب‌و‌هواشناسی در علم جغرافیا به بررسی‌ حرکات‌ جو و قانونمندی‌های‌ حاکم‌ بر آن، فرآیندهای‌ حاکم‌ در داخل‌ جو از جمله‌ انرژی‌ و توزیع‌ آن‌ در روی زمین‌، تأثیر این‌ فعالیت‌ها بر روی‌ فعالیت‌ انسانی، گیاهی و جانوری بر روی سیاره‌ زمین‌ می‌پردازد. در این‌ گرایش‌ بیشتر تأثیر عناصر و عوامل‌ اقلیمی‌ در فعالیت‌ انسان‌ و مسائل‌ بهره‌برداری‌ از زمین‌ مثل‌ کشاورزی‌ و توسعه سکونتگاهی مطرح‌ می‌شود.



کارتوگرافی (نقشه‌کشی و نقشه‌برداری): گرایش کارتوگرافی‌ به تهیه‌ انواع‌ نقشه‌ برای هداف متنوع و مرتبط فضایی می‌پردازد. در حالی ‌که‌ یک‌ جغرافیدان‌ از طریق نقشه‌، اطلاعات‌ دقیقی‌ درباره‌ موقعیت‌ها و پراکندگی‌ها به‌ دست‌ می‌آورد و می‌تواند در راستای استفاده و تعامل بهینه با محیط‌زیست خودش اقداماتی داشته باشد.



جغرافیای‌ سیاسی‌ – نظامی: این‌ گرایش از علم جغرافیا به شناخت‌ ویژگی‌های‌ جغرافیای‌ خودی‌ و دشمن‌ برای‌ مقاصد دفاعی توجه دارد. در واقع، ضرورت‌ شناخت‌ نقش عوامل‌ طبیعی‌ و انسانی‌ در مقابله‌ با تهدیدها (در ابعاد نظامی‌، فرهنگی‌، اقتصادی‌، سیاسی‌ و…) را در سطوح‌ ملی‌، منطقه‌ای‌ و فرامنطقه‌ای‌ (تاکتیک‌ و استراتژیک‌) را مشخص می‌کند.
بررسی‌ نقش‌ عوامل‌ جغرافیایی‌ در مقوله جنگ‌ها نیز دیگر رسالت آن است. عواملی‌ مانند وضعیت آب‌وهوا یا موقعیت کشورهای‌ همسایه و…‌ که‌ می‌تواند نقش‌ بسزایی‌ در سرنوشت‌ یک‌ جنگ‌ و درنتیجه‌ در وضعیت‌ سیاسی‌ یک‌ کشور داشته‌ باشد.



مهم‌ترین دروس دانشگاهی رشته جغرافیا
مهم‌ترین واحدهای دوره کارشناسی در رشته جغرافیا عبارتند از: مبانی‌ علم‌ جغرافیا، تاریخ‌ علم‌ جغرافیا، مبانی‌ جغرافیای‌ شهری‌، مبانی‌ جغرافیای‌ روستایی، جغرافیای‌ زیستی‌، جغرافیای‌ کوچ‌نشینی‌، روش‌ تحقیق‌، فلسفه‌ جغرافیا، اصول‌ و روش‌های‌ برنامه‌ریزی‌ ناحیه‌ای‌، مبانی‌ جغرافیای‌ جمعیت‌، مبانی‌ جغرافیای‌ اقتصادی‌ (کشاورزی‌)، مبانی‌ جغرافیای‌ اقتصادی‌ (صنعت‌)، مبانی‌ اقلیم‌شناسی‌، آب‌وهوای‌ ایران‌، مبانی‌ ژئومورفولوژی‌، ژئومورفولوژی‌ ایران‌، منابع‌ و مسائل‌ آب‌ ایران‌، حمل‌ونقل‌ و انرژی‌، جغرافیای‌ سیاسی‌، کارتوگرافی‌ (نقشه‌کشی‌)، نقشه‌برداری‌ (نظری‌ و عملی‌)، ریاضیات‌، آمار و احتمالات‌، منابع‌ و مآخذ جغرافیای‌ ایران‌، جغرافیای‌ آب‌ها، جغرافیای‌ خاک‌ها، نقشه‌خوانی‌، اصول‌ سنجش ‌از دور، کاربرد عکس‌های‌ هوایی‌ و ماهواره‌ای‌ در جغرافیا، کامپیوتر در جغرافیا، آب‌وهوای‌ کره‌ زمین‌.



مشاوره پایان نامه جغرافیا
گروه ما در کلیه گرایش های زیر آماده ارائه خدمات مربوط به ارائه موضوعات جدید و به روز برای مشاوره پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری، مشاوره انجام پروپوزال جغرافیا ، مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا در رشته های مختلف برنامه ریزی شهری و روستایی، جغرافیای سیاسی، برنامه ریزی گردشگری، آب و هوا شناسی، تحلیل های آماری فصل چهارم،مشاوره استخراج مقاله از پایان نامه جغرافیا، پذیرش و اکسپت مقاله ISI، چاپ مقاله ISI آماده ارائه خدمات به دانشجویان رشته علوم جغرافیا می باشد.

گرایش های تحت پوشش پایان نامه ارشد و دکتری رشته جغرافیا عبارتند از:
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا و برنامه ریزی شهری
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا برنامه ریزی توریسم و گردشگری جغرافیا گرایش برنامه ریزی روستایی ـ برنامه ریزی کالبدی
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا گرایش محیط زیست
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا و برنامه ریزی روستایی
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا ی روستایی
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا گرایش برنامه ریزی روستایی ـ اقتصاد و فضا
مشاوره انجام پایان نامه برنامه ریزی آمایش سرزمین و شهری
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیای سیاسی
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا گرایش برنامه ریزی روستایی ـ ساماندهی مناطق عشایری
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیای طبیعی گرایش برنامه ریزی محیطی
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا گرایش بهسازی و نوسازی شهری
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیای طبیعی گرایش ژئومورفولوژی در برنامه ریزی محیطی
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا گرایش برنامه ریزی مسکن
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیای سنجش از دور و سیستم اطلاعات GIS
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا گرایش برنامه ریزی روستایی ـ مدیریت توسعه پایدار روستایی
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیایی آب و هوا شناسی(اقلیم، آب و هواشناسی شهری، آب و هوا شناسی کاربردی و…)
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا گرایش برنامه ریزی فضایی
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا گرایش برنامه ریزی گردشگری منطقه ای
مشاوره انجام پایان نامه جغرافیا گرایش ژئومورفولوژی


خدمات ما
ارائه مشاوره به دانشجویان ارشد و دکتری جهت انتخاب موضوعات جدید پایان نامه جغرافیا
ارائه موضوعات جدید در کلیه رشته های برنامه ریزی شهری و روستایی، جغرافیای سیاسی، برنامه ریزی گردشگری، آب و هوا شناسی، ژئومورفولوژی و آمایش سرزمین
نگارش پروپوزال های ارشد و دکتری
کمک به انجام اصلاحات اساتید راهنما و مشاور تا مرحله تصویب نهایی پروپوزال
آموزش و مشاوره نگارش و انجام فصول پایان نامه های برنامه ریزی شهری و روستایی، گردشگری و …
آموزش تحلیل داده های پایان نامه های ارشد و دکتری
آموزش انجام تحلیل های کیفی با نرم افزارهای GIS جی ای اس Arc GIS ، AHP، SPSS، دیمتل فازی، ANP
تنظیم فصول پایان نامه متناسب با فرمت دانشگاه ها
برگزاری جلسات آموزشی حضوری و غیر حضوری جهت آشنایی دانشجو با تحلیل های نرم افزاری
پاسخ گویی به موقع و سریع به سوالات مقتضی دانشجو در طول انجام پایان نامه
تهیه و تنظیم پاورپوینت جلسه دفاع برای پایان نامه های ارشد و دکتری حمایت و پشتیبانی از دانشجو تا مرحله دفاع
استخراج مقاله از پایان نامه های رشته های جغرافیا برای مجلات علمی پژوهشی کنفرانسی، ISI، ISC، SCOUPUS
پذیرش تضمینی مقالات استخراج شده از مجلات ISI، ISC، SCOUPUS

موارد زیر تحت پوشش خدمات پایان نامه رشته جغرافیا قرار دارد.
مشاوره نگارش پروپوزال، پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، مقالهISI، ISC و SCOUPUS در رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری
مشاوره نگارش پروپوزال، پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، مقالهISI، ISC و SCOUPUS در رشته جغرافیا و برنامه ریزی روستایی
مشاوره نگارش پروپوزال، پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، مقالهISI، ISC و SCOUPUS در رشته برنامه ریزی آمایش سرزمین
مشاوره نگارش پروپوزال، پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، مقالهISI، ISC و SCOUPUS در رشته جغرافیای سیاسی
مشاوره نگارش پروپوزال، پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، مقالهISI، ISC و SCOUPUS در رشته ژئومورفولوژی
مشاوره نگارش پروپوزال، پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، مقالهISI، ISC و SCOUPUS در رشته برنامه ریزی گردشگری
مشاوره نگارش پروپوزال، پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، مقالهISI، ISC و SCOUPUS در رشته برنامه آب و هواشناسی شهری
مشاوره نگارش پروپوزال، پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، مقالهISI، ISC و SCOUPUS در رشته برنامه آب و هوا شناسی کاربردی
مشاوره نگارش پروپوزال، پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، مقالهISI، ISC و SCOUPUS در رشته برنامه برنامه ریزی محیطی

 

جهت مشاوره، اطلاع از هزینه انجام پایان نامه جغرافیا و ... با ما تماس بگیرید

09035474274

همکاری با ما در زمینه مشاوره و انجام پایان نامه جغرافیا و برنامه ریزی شهری ارشد و دکتری

این ریپرتاژ آگهی با عنوان مشاوره و انجام پایان نامه جغرافیا و برنامه ریزی شهری در رتبه های نخست گوگل قرار دارد پژوهشگران و گروه های پژوهشی فعال در این حوزه که مایل به همکاری با ما هستن میتونن با شماره بالا در تماس باشن

___________________________________________________________________________________

 

مطالب پیشنهادی:

| مشاوره نوشتن پروپوزال در رشته های مختلف | | |

| | | |

| | | |

| | | |

| | |

| | | |

| | | |

| |

 


نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0