مشاوره و انجام پایان نامه علوم سیاسی ارشد و دکتری

دسته بندی :

نویسنده : دست دو بوک

تاریخ درج :

حجم فایل :

مشاوره و انجام پایان نامه علوم سیاسی ارشد و دکتری
مشاوره و انجام پایان نامه علوم سیاسی ارشد و دکتری

تبدیل پایان نامه به کتاب

رشته علوم سیاسی
آنچه مردم به نام سیاست و مسائل سیاسی می‌شناسند با سیاست به مفهومی که در رشته علوم سیاسی مطرح است، تفاوت بسیار دارد و دانشجویان موفق این رشته نیز نه یک سیاستمدار بلکه یک سیاست شناس خواهند شد.
علوم سیاسی مطالعه سیاست و قدرت از منظر داخلی، بین المللی و مقایسه ای است. این مستلزم درک ایده های سیاسی، ایدئولوژی ها، نهادها، سیاست ها، فرایندها و رفتار و همچنین گروه ها، کلاس ها، دولت، دیپلماسی، قانون، استراتژی و جنگ است. این رشته نسبت به سایر رشته های گروه انسانی مانند رشته روانشناسی، رشته حسابداری، رشته حقوق می تواند دشوار باشد. دانشجویان علوم سیاسی منشأ ، پیشرفت و عملکرد سیستم های سیاسی را مطالعه می کنند. آنها ایده های سیاسی را تحقیق می کنند و دولت ها، سیاست ها، گرایش های سیاسی و موضوعات مرتبط را تحلیل می کنند.



گرایش های رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد
درصورتی که فارغ التحصیلان دوره کارشناسی واجد شرایط لازم بوده و دوره کارشناسی موفقی داشته باشند ، بسته به علاقه و مهارت خود ، می توانند در یکی از شاخه های زیر به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بپردازند:

گرایش علوم سیاسی
علوم سیاسی به بررسی اندیشه ها و نظریه های سیاسی و کارکرد انها در عرصه جامعه می پردازد و رشته علوم سیاسی ارائه یکسری نظریه ها یا یکسری ابزارها و راهکارهایی است که بر اساس انها هر جامعه شرایط و مشکلات حال را بررسی کرده و از پیش پا بر میدارد و برای حرکت ها و اقدامات بعدی ترسیم فضا برای مسیر اینده برنامه ریزی میکند هم چنین از تجارب و دستاوردهای بشر که در طول تاریخ در عرصه اجتماع به دست اورده است، بهره می برد.
موضوع این رشته مطالعه و تحقیق درباره ی پدیده های سیاسی مثل اشکال مختلف حکومت و دولت است. کشف علل و پدیده های سیاسی، نحوه اداری سیاسی جامعه و ایجاد ارتباط محترمانه با کشور های دنیا در عرصه روابط بین الملل می باشد.


گرایش روابط بین الملل
رشته روابط بین الملل از جمله رشته های نوپا در عالم سیاست به شمار می رود. سابقه این مبحث به عنوان یک رشته دانشگاهی حداکثر به سال های میان دو جنگ جهانی بر میگردد. محققان و دانشمندان به طور اخص در صدد کشف و تبین ریشه ها و چگونگی رفتار دولتها در صحنه بین الملل بر امدند بنابراین همان طور که از علت تشکیل این رشته مشخص است موضوع اصلی در ان کشف، بررسی و علت کاوی رفتار دولتها و اخیرا (مجامع بین الملل) در عرصه بین الملل می باشد.
با شعله ور شدن اتش جنگ جهانی دوم روند تکامل رشته روابط بین الملل شدت گرفته و تا کنون قالبهای فکری ، رویکردها، نظریه ها و مدل های گوناگون بسیاری برای درک مسائل بین الملل ارائه گردیده است.


گرایش مطالعات منطقه ای
هدف اصلی از تشکیل رشته مطالعات منطقه ای ارائه آموزش‌های لازم به کادر دیپلماتیک و سایر تصمیم گیرندگان سیاست خارجی کشور در سال‌های آینده است چرا که اتخاذ تصمیم‌های مناسب در قبال تحولات سریع جهانی و تغییرات ناگهانی در سطوح داخل کشورها اقتضا می‌كند تا وزارت امور خارجه در هر زمان ضمن امکان دسترسی مطلوب به اطلاعات، گزارش‌ها و تحلیل‌های درست کارشناسی، از کارشناسانی برخوردار باشد که ضمن کسب آموزش‌های عمومی بطور تخصصی نیز در زمینه مسائل مختلف داخلی هر یک از مناطق و کشورهای جهان اطلاعات لازم را کسب کرده باشند. از این‌رو رشته کارشناسی ارشد مطالعات منطقه‌ای به منظور تبین نظری تحولات جهانی و واکاوی نقش و جایگاه منطقه‌ای از فضای جدید بین‌المللی با رویکردی کاربردی ارائه می‌شود.
این دوره مشتمل بر 13 گرایش منطقه‌ای است که دانشجویان پس از گذراندن دروس عمومی طبق ضوابط مربوط و بر حسب علاقه خود یکی از این گرایش‌ها را انتخاب کرده و دروس خاص مرتبط با آن گرایش را می‌گذرانند و سپس پایان‌نامه تحصیلی خود را نیز در همین زمینه تنظیم و ارائه خواهند كرد. گرایش‌های مطالعات منطقه‌ای به ترتیب عبارتند از: مطالعات ایران (سیاست گذاری عمومی)- مطالعات خلیج فارس_ مطالعات خاورمیانه- مطالعات دریای خزر- مطالعات آسیای مرکزی_ مطالعات جنوب آسیا- مطالعات خاوردور- مطالعات جنوب شرقی آسیا- مطالعات اروپایی- مطالعات آمریکای شمالی- مطالعات آمریکای جنوبی- مطالعات آفریقا- مطالعات اوراسیا


گرایش اندیشه سیاسی در اسلام
علم سیاست پدیده ای است که با تحولات مشروطیت در ایران و موقعیت جدید علمای شیعه در جهان معاصر پیوند دارد. در سنت اسلامی از دانش سیاسی به علم مدنی تعبیر میشود. اندیشمندان مسلمان علم مدنی را به دو بخش فلسفه مدنی و فقه مدنی تقسیم میکردند. به اعتقاد مسلمانان تفاوت عمده این دو شاخه از علم مدنی در این است که حکمت مدنی غالبا وجه نظری دارد. و برعکس فقه مدنی، فقه سیاسی بیشتر ناظر به سیاست است. فقه سیاسی ،بدین سان مواجهه ای دو سویه با زندگی سیاسی و نیز وحی اسلامی از طریق زبان و دستگاه فقه است.


گرایش دیپلماسی و سازمان های بین المللی
دیپلماسی ، مدیریت روابط کشورها با یکدیگر و میان کشورها با دیگر بازیگران بین المللی است. این بازیگران شامل گروهها ، سازمانها و افرادی هستند که در کنار دولت ها دیپلماسی را به عنوان نظامی اطلاعاتی برای بیان و دفاع از منافع و اعلان تهدیدها و اولتیماتومها به کار میبرند. در واقع دیپلماسی مجرای تماسی است برای اعلام مواضع ، جمع اوری اطلاعات و راضی یا قانع کردن یک کشور برای حمایت از مواضع کشوری دیگر.


گرایش های رشته علوم سیاسی در مقطع دکتری
فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی که دارای شرایط مساعد برای شرکت در آزمون مقطع دکتری می باشند برای ادامه تحصیل ، می توانند یکی از رشته های زیر را انتخاب نمایند:

- روابط بین الملل
- سیاست گذاری عمومی
- اندیشه سیاسی
- جامعه شناسی سیاسی
- علوم سیاسی
- مسائل ایران
- سیاست گذاری فرهنگی
- مطالعات منطقه ای اروپا
- مطالعات منطقه ای آمریکای شمالی
- مطالعات منطقه ای آسیای مرکزی و قفقاز
- مطالعات منطقه ای خاور میانه



آینده شغلی رشته علوم سیاسی
در حال حاضر فارغ‌التحصیلان رشته علوم سیاسی در بخشهای سیاسی و حقوقی سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها و همچنین در صدا و سیما و روزنامه ها مشغول بكار می‌باشند. اگر هدف از آمدن به دانشگاه را به دست آوردن نوعی بصیرت بدانیم ، رشته علوم سیاسی ریشه در تمدن بشری دارد اما متاسفانه با وجود قدمت دیرینه و اهمیت این رشته در تاریخ بشر ، جایگاه آن در کشور ما چندان مشخص نیست و در نتیجه وضعیت استخدامی فارغ التحصیلان این رشته با دشواری و محدودیت هایی روبرو است .
سازمانها و وزارتخانه های بسیاری می توانند فارغ التحصیلان رشته علوم سیاسی را جذب کنند که در این میان وزارت امور خارجه از همه شاخص تر است اما در حال حاضر حتی فارغ التحصیلان روابط بین الملل نیز به سختی جذب این وزارتخانه می شوند و وزارت امور خارجه نیاز به نیروی جدیدی ندارد .
در آخر لازم است گفته شود که با وجود تمامی این مشکلات اگر دانشجویی واقعاً علاقمند بوده و در این رشته متبحر باشد و همچنین قلم خوبی داشته باشد از نظر شغلی مشکلی نخواهد داشت و حتی سازمانهای مختلف به دنبال او خواهند بود . فارغ التحصیل این رشته می تواند در آموزش و پرورش نیز تدریس نماید.
با این وضعیت شغلی که ذکر شد اغلب دانشجویان این رشته هنگام ورود شناخت و علاقه لازم را نداشته اند اما یک دانشجوی خوب رشته علوم سیاسی ، دانشجویی که می داند چرا به این رشته آمده و با دیدی باز این رشته را انتخاب کرده است نباید نگران آینده شغلی اش باشد .



مشاوره انجام پایان نامه علوم سیاسی
با توجه به سخت و طولانی بودن انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری علوم سیاسی بهتر است دانشجویان از کمک متخصصان و استادان خبره و مجرب این رشته استفاده کنند تا در نگارش پایان نامه علوم سیاسی به شکل درست و اصولی پیش بروند و کمتر دچار اشتباه‌های رایج شوند. از طرف دیگر تحقیق و پژوهش صحیح به دانشجویان کمک می‌کند تا فرآیند استخراج مقاله از پایان نامه علوم سیاسی و همینطور پذیرش و چاپ مقاله ISI علوم سیاسی را نیز آسان‌تر دنبال کنند.
کمک گرفتن از مشاوره موسسات معتبر راه‌حل خوبی برای تسریع و تسهیل انجام پایان نامه علوم سیاسی است و بدین ترتیب به طور دائم می‌توان از همراهی مشاوران مطمئن شد. بدیهی است که همواره استادان دانشگاه بهترین راهنما هستند، اما آن‌ها اغلب زمان کافی ندارند، به همین دلیل گروه ما، که یکی از باسابقه‌ترین گروه های مشاوره در رشته علوم سیاسی است، انتخاب خوبی برای مشاوره دادن به دانشجویان این رشته است.



مراحل انجام پایان نامه علوم سیاسی در گروه ما
انتخاب موضوع پایان ‌نامه علوم سیاسی
اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان ‌نامه علوم سیاسی
نوشتن پروپوزال علوم سیاسی
فصل ‌بندی پایان ‌نامه علوم سیاسی
تصحیح رساله علوم سیاسی طبق نظر استاد
آماده کردن پاورپوینت جلسه دفاع از پایان ‌نامه علوم سیاسی


خدمات ما
مشاوره و انجام پایان ‌نامه ارشد علوم سیاسی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه دکتری علوم سیاسی
نوشتن مقاله isi علوم سیاسی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه روابط بین الملل
مشاوره و انجام پایان ‌نامه مطالعات منطقه ای
مشاوره و انجام پایان ‌نامه اندیشه سیاسی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه دیپلماسی و سازمان های بین المللی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه سیاست گذاری عمومی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه مسائل ایران
مشاوره و انجام پایان ‌نامه سیاست گذاری فرهنگی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه مطالعات منطقه ای اروپا
مشاوره و انجام پایان ‌نامه مطالعات منطقه ای آمریکای شمالی
مشاوره و انجام پایان ‌نامه مطالعات منطقه ای آسیای مرکزی و قفقاز
مشاوره و انجام پایان ‌نامه مطالعات منطقه ای خاور میانه


هزینه انجام پایان ‌نامه علوم سیاسی
قیمت انجام پایان نامه علوم سیاسی به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله نوع موضوع رساله علوم سیاسی، میزان سختگیری استاد، تعداد دفعات تصحیح رساله علوم سیاسی، میزان خدمات درخواستی شما از ما، مدت زمان مورد نیاز جهت انجام کار و ... . لذا جهت مشاوره و کسب قیمت انجام پایان ‌نامه علوم سیاسی:

** با ما تماس بگیرید  09035474274 **
-

____________________________________________________________________________________________

 

مطالب پیشنهادی:

| مشاوره نوشتن پروپوزال در رشته های مختلف | | |

| | | |

| | | |

| | | |

| | |

| | | |

| | | |

| |

 



نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0